הערים התאומות חגגו עם אילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 28/2/2018 11:13 ● מה נשמע 537
שלוש משלחות של שלושה ערים תאומות של אילת לקחו חלק לקחו חלק בחגיגות ה - 69 של אילת, בראשות ראשי הערים קאמן שבגרמניה, פלאנגה שבליטא ואקפולקו שבמקסיקו ● חברי המשלחות השתתפו בבוקר הזמר בו שרו ילדי אילת, אירוע זמר עם להקת רוח דרומית, הטקס הממלכתי ופסטיבל ג'אז חורף ● לצד האירועים ערכו המשלחות סיורים להכרת העיר ומוקדי התיירות ● בין האירועים נחנך גם פסל "כריש השלום", שהוענק לעיר אילת מהעיר אקפולקו
הערים התאומות חגגו עם אילת

לצד ההשתתפות באירועים וכחלק מקידום וטיפוח קשרי בערים התאומות, התקיימו גם פגישות עבודה בין ראשי ונציגי המשלחות, לבין ראש העירייה ונציגי ועדת הערים התאומות, שליוו את המשלחות – בני גמליאלי, שמוליק תגר ואנה ליסון. עוד במסגרת האירועים העניק ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי תעודת הוקרה לראש העיר קאמן  - הרמן הופה, אשר מסיים 15 שנות כהונה ואשר ביחד עם ראש העירייה קידמו וטיפחו את יחסי התאומות בין אילת לקאמן. אירוע הפרידה התקיים במסגרת ערב זמר בו שרו כל חברי להקת רוח דרומית לדורותיה, אשר התארחו בעיר קאמן ואף הציגו מופע משותף עם מקהלת העיר קאמן. 

 


אורחי העיר מפלאנגה שבליטא, בראשות ראש העירייה - שארונס ואיטיקוס, מנכ''לית העירייה, שני חברי מועצת העיר וארכיטקט העיר, נענו גם הם בשמחה להזמנת ראש העירייה וביקורם זה הינו ביקור גומלין לאירוע חתימת ברית הערים התאומות שנחתם בפלאנגה לפני כשנה. במסגרת ביקורם, התקיימה גם ישיבת עבודה לקביעת המטרות והפעולות בין שתי הערים לחיזוק הקשר בין תושבי אילת ותושבי העיר פלאנגה. ביקור הערים התאומות נחתם עם חנוכת פסל "כריש השלום" שהוענק לעיר אילת מהעיר התאומה אקופלקו. את הפסל חנכו ראש העיר אקפולקו - איבודיו ואלאסקס וראש עיריית אילת, בהשתתפות נציגי כל המשלחות. הפסל שהוצב בחזית מרכז התיירות, נתרם על ידי האמן/פסל המקסיקני היהודי חוזה סקאל. כזכור בעת החתימה על ברית הערים התאומות הוצב באקפולקו פסל "לויתן השלום" על שם אילת באחת הכיכרות המרכזיות בעיר. גם ביקור זה הינו ביקור גומלין לאירוע חתימת ברית התאומות שנחתמה לפני מספר חודשים באקפולקו. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש