גן החלומות של אירנה ונונו

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 28/2/2018 10:37 ● מה נשמע 537
כשאתם מביאים את הילד שלכם ל'גן החלומות', אתם מפקידים אותו בידיה הנאמנות והבטוחות של אירנה ונונו ● עם 15 שנות עבודה כגננת באילת, מביאה איתה אירנה לגן ידע, ניסיון וביטחון להורים
גן החלומות של אירנה ונונו

אירנה למדה חינוך מיוחד באוניברסיטת חיפה שם גם עבדה 5 שנים בגן המיועד לילדים אוטיסטים. כשהגיעה לאילת פתחה גן משלה, ומזה כ- 15 שנים היא גננת אהובה ומוכרת בעיר, שתחת ידיה גדלו תינוקות וילדים רבים. 
בגן מושקעים אהבה וידע רב במה שילדים אוהבים. את זה מבינים מיד כשפותחים את השער ונכנסים מהרחוב לחצר המדהימה של 'גן החלומות'. על משטח של דשא מלאכותי מחכים לילדים מגלשות, צעצועים ומשחקים - הכל צבעוני, מושך ומפתה. מהר מאוד הילדים שוכחים שאמא ואבא הלכו והם נשארים כאן בחלום הצבעוני הזה, אבל הם לא לבד - שומרות ומטפלות בהם הגננת אירנה ושתי מטפלות שיודעות בדיוק מה ילדים אוהבים לעשות.

 

 

סדר יום קבוע ומהנה


גם בתוך הגן מחכה לילדים חדר משחקים צבעוני ומאובזר ובחדר הצמוד עומד שולחן ארוך וכסאות, שם מבלים הילדים לא מעט זמן בארוחות מצוינות ובמשחקים שונים, כשכל הזמן המטפלות והגננת אתם - להשגיח וגם ליהנות יחד עם הילדים. 

התינוקייה הנפרדת מגן הגדולים, גם היא נעימה, חווייתית ומאובזרת בציוד ג'ימבורי, צעצועים ומשחקים רבים, וגם בה שתי מטפלות צמודות המטפלות אך ורק בתינוקות.

לגן מתקבלים ילדים מגיל שלושה חודשים ועד גיל ארבע. הגן נפתח בבוקר בשבע וחצי ונסגר בחמש. סדר היום בגן קבוע וכולל ארוחות, משחקים, חוגים והיום עובר בו בכיף גדול.
בבוקר, אחרי שמגיעים לגן, מקבלים הגדולים ארוחת בוקר עשירה הכוללת: ירקות, טונה, ביצים, גבינות, חלב, קורנפלקס, מעדנים ועוד המון דברים טובים, והתינוקות מקבלים מזון המתאים לגילם.
אחרי הארוחה מתחילה הפעילות. בימי ראשון - הפעלה עם נעמה זר בחוג "מחול בתנועה", ואחרי החוג משחקים בחדר המשחקים או בחצר.
בימי רביעי "חוג ליטוף"- שני גלילאו מביאה אתה חיות שונות, כדי שהילדים ילמדו להכיר אותן וללטף בלי פחד.
בימים בהם אין חוגים, מעבירים את הבוקר במשחקי יצירה - מציירים, גוזרים, מדביקים, וגם משחקים משחקי למידה – לומדים על צורות, לומדים מספרים לומדים על חלקי הגוף ועוד.

בשעה 11:45 ארוחת צהריים בשרית הכוללת מרק, מנה עיקרית בשרית, ותוספות. האוכל הכשר מוכן מדי יום והוא תמיד טרי. אחרי ארוחת הצהרים מחליפים בגדים או טיטולים וכולם הולכים לישון מרבע לאחת ועד שלוש.
כשמתעוררים מקבלים ארוחה הכוללת פירות, דייסות, עוגיות ושתיה - בארוחה הזו יש כל מה שילדים אוהבים. אחרי האוכל משחקים בחצר או בחדר המשחקים, ובחמש מגיעים ההורים, ואז נפרדים מהמטפלות מהגננת ומהחברים והולכים הביתה.

ב'גן החלומות' חוגגים את כל החגים לפי המסורת ולומדים את השירים של כל חג. גם ימי הולדת מדהימים חוגגים כאן עם הילדים.

כתובת: בית הפועל 145/3
הגן פתוח: בימים א'-ה' 07:30-17:00,
 ובימי שישי וערבי חג 07:30-15:00
טלפון ליצירת קשר: 054-595-9907


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש