כך פותרים את התקלה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/2/2018 11:01 ● ערב ערב 2850
תקלה בביוב זה אירוע לא סימפטי. זה הריח, הרטיבות והצחנה שעולים מצנרת הביוב. כדי לפתור את התקלה יש לפנות אל אינסטלטור בעל ביובית שמספק שירותי שאיבות ביוב.
כך פותרים את התקלה

ביובית הינה כלי בעל חשיבות רבה בתחום עבודות האינסטלציה והביוב. בעזרת כלי זה ניתן לעשות שאיבות ביוב, ובכך להתגבר על תקלות במערכת המים. ביובית שואבת את המים מתוך בור הביוב והצנרת ומפנה אותם מהמקום. המטרה היא להכין את הצינורות לקראת ביצוע התיקון. מובן לכל בר דעת שאי אפשר לגשת לצינור גדוש במי ביוב ולתקן אותו. על מנת לפנות את המים ביעילות יש לבצע שאיבות ביוב.

 

על ביובית ועל שאיבות ביוב

 

  • מי הביוב שהיו אמורים להתפנות דרך צנרת הביוב נתקעו. זה קורה בגין סתימה בצינורות. הצינור הסתום מונע את הזרימה של המים. מה שיוצר הצפה של מי ביוב באזור. כדי להתגבר על התופעה הזו יהיה כמובן צורך לפתוח את הסתימה ולהחזיר את הצנרת לפעילות תקינה.
  • פעמים חפץ גדול שחדר למי הביוב הוא זה שחוסם את המעבר, ואילו הצנרת עצמה לא ניזוקה כלל. במקרים כאלו אפשר יהיה להתגבר על התקלה באמצעות שאיבות ביוב בלבד. ה ביובית תפנה את המים מהצינורות או מבור הביוב, ובין היתר יישאבו החוצה גם החפצים החוסמים. כאשר הם יפונו מהמקום הצינור יחזור לפעילות תקינה.
  • לאחר ששואבים את המים יבדוק איש המקצוע את מצב הצינורות, וינסה לאתר אם יש בצינור תקלה. יש מקרים בהם יהיה צורך לפנות גושים דביקים וקשים שנוצרו במקום. במקרים אחרים יהיה צורך לפנות שורשים מהביוב. בכל מקרה הגדרת הפעולה היא פינוי הצינור מכל גוף זר והכנתו לזרימת המים.
  • לאחר השאיבה תוביל הביובית את המים המזוהמים על מתקן טיהור. במתקן הטיהור יעברו המים תהליך של טיהור. במהלך הטיהור יסננו המים את החומרים המזיקים ויחזירו את המים למצב בו ניתן לעשות בו שימוש כלשהו.
  • רק בעל מלאכה מורשה יכול לבצע את הפעולה הזו. כי טיפול בחומרים מזהמים הינו מסוכן ורק מורשים יוכלו לבצע את העבודה.

תקלה בביוב? אל תתמהמהו - חבל על כל רגע. צרו קשר עם נותן שירות והתגברו על התקלה.

 

המאמר נכתב על ידיhttps://biuvit4u.co.il/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש