לפתור את התקלה!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/2/2018 10:53 ● ערב ערב 2850
מי ביוב הם מפגע סביבתי. לא נעים לגלות כי מי הביוב עולים מבור הביוב ומציפים את הסביבה. הריח דוחה ומבחיל, והלכלוך מטריד ביותר. מה עושים?
לפתור את התקלה!

שאיבות ביוב זו פעולה שנועדה לפתור את התקלה במי הביוב, ולאפשר זרימה של המים לאחר שסיימנו להשתמש בהם. למעשה הפינוי השגרתי הוא באמצעות צינורות הביוב. עם תום השימוש במים הם מוזרמים בצורה עצמית אל הצינורות שנועדו לפנות אותם מהמקום. אם כי כאשר מתרחשת תקלה, אין זרימה תקינה של המים. אז יהיה צורך לפנות אל נותן שירות במטרה לפתור את התקלה. איש מקצוע יטפל בבעיה ויחזיר את מערכת המים לפעילות תקינה.

 

ביובית – אל מי לפנות?

 

  • בחרו איש מקצוע, אינסטלטור בתל אביב , שמכיר היטב את התחום. רק מי שיודע כיצד פועלת מערכת המים, ולמד את כל הטכניקות הנדרשות - יוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  • אי אפשר לפנות אל נותן שירות מתחיל על מנת לפתור תקלות רציניות במערכת המים. מדובר במערכת מורכבת שהתיקון שלה דורש הרבה מיומנות ויכולות. פנו אל נותן שירות שרכש בעברו ניסיון רב, ויש לו את היכולת לבצע את הפעולה במיומנות רבה.
  • שאיבות ביוב הן הליך הכרחי במקרה בו יש הצפה של מי ביוב. כיוון שאין אפשרות לפנות את מי הביוב מהמקום, בלי לשאוב אותם בכלי המיועד לכך. ביובית נועדה לבצע את השאיבה בצורה מקצועית - על מנת לפתור את תקלת המים.
  • יש לשים לב לכך שהמים לאחר השאיבה אמורים להגיע אל מתקן טיהור. כיוון שמים מזוהמים שמוזרמים אל הטבע ללא טיפול מקדים, יוצרים זיהום סביבתי חמור. מה שמסכן את הסביבה.
  • שאיבות ביוב וטיפול במים מזוהמים מצריכים הרשאה לעסוק בתחום. וזאת על מנת למנוע סיכונים והפצת זיהומים.

ביובית הינה כלי יעיל שנועד לפתור תקלות ולענות על הצורך במקרה של הצפות מי ביוב. בעזרת הביובית ניתן לשאוב את מי הביוב מתוך הבור ומצנרת הביוב, ולהעביר אותם אל יעדם. כך מנטרלים את המים המזוהמים מהסביבה ומעבירים אותם אל יעדם. כך מחזירים את מערכת המים לפעילות תקינה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש