עיצוב מטבחים- אז מה חדש בתחום?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/2/2018 10:50 ● ערב ערב 2850
תחום המטבחים הוא אחד התחומים שהולכים ומתחדשים, הולכים ונעשים יותר ויותר מושקעים בפרסום, בעיצוב ובשדרוג. למה? כי בכל משפחה יגיע הרגע שבו יהיה צורך בקנייה או בהחלפה של המטבח הקיים.
עיצוב מטבחים- אז מה חדש בתחום?

כשצריך לבחור מטבח חדש – איזה סגנון כדאי לבחור? איזה סגנון ראוי להימצא אצלנו בבית?

רצוי לציין, שעיצוב המטבחים וסגנונם בעידן של ימינו הוא אין סופי, מפורט ומגוון. מעצבי מטבחים מנסים לשדרג ולבסס את עיצוב המטבחים ואת סגנונם כדי למצוא פתרונות ודגמים ייחודיים על מנת שיתאימו לכל הבתים, לכל הדירות.

כידוע, ישנם סגנונות מטבחים רבים ומותאמים לרצון הלקוח, לטעמו האישי ועל פי בחירתו ונטיית ליבו. כמובן, תמיד הלקוח יתאים את הסגנון העיצובי של המטבח לאווירה השלטת בביתו מבחינה אדריכלית. חשוב לשים לב, שכל בחירה עיצובית וסגנונית שתהווה חלק מבחירת המטבח ומאופיו- חייבת להתאים בשיקול הדעת הן של המעצב והן של הלקוח לסגנון העולה מתוך הבית עצמו.

כך גם חיפוי הקיר, מוצרי החשמל, אביזרים ועוד- יותאמו באופן מקביל ותואם בדיוק את סגנון המטבח שנבחר. לא יעלה על הדעת להציב כיור עתיק המשדר תקופות קודמות ומקורות טבעיים לצד מטבח יוקרתי ומהודר בסגנון מודרני.

אז מה חדש בתחום המטבחים?

כרגיל- המטבחים הקלאסיים- הם המטבחים המוכרים והנפוצים ביותר. מטבחים אלו לרוב מאופיינים בקווים ישרים ובצבעים ניטרליים. מטבחים אלו מתאימים מעצם טבעם לסגנונות רבים, לדגמים מגוונים ובעצם- ככלל ניתן לומר שהם תואמים את רוח התקופה לאורך זמן.

המטבחים הכפריים- אלו המטבחים שמזכירים באופיים את "המטבח של סבתא", מטבחים שריח של נוסטלגיה וזיכרונות עבר עולה מהם, מטבחים אלו לרוב נבחרים בגוונים חמים המזכירים את צבע וריח האדמה, הטבע, מקור העץ הטבעי.

המטבחים המודרניים- הם המטבחים המעוצבים באופן טכנולוגי מרשים, הם מחזקים את אווירת ההי-טק, משולבים במכשירי חשמל מהמתקדמים ביותר, מאופיינים בשילובי חיפויי קיר מפתיעים כגון: זכוכית צבעונית. כמו כן, צבע הארונות במטבחים אלו יהיה נועז ומרשים- צבעים כמו: כתום, אדום, שילוב של שחור ולבן ועוד.

המאמר נכתב בחסות https://kitchenpt.com/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש