מה מנקים בקיטור?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/2/2018 12:29 ● ערב ערב 2849
אם אתם רוצים לדעת יותר על ניקוין יסודי ויעיל חשוב שתכירו את הקיטור שמאפשר יתרונות רבים בניקוי הבית העסק ובכל מקום שיש לנקות אותו. אבל מה הקיטור? וכיצד באמצעותו ניתן לנקות כל משטח, כלי וחפץ בצורה יסודית יותר? כל המידע והתשובות בהמשך.
מה מנקים בקיטור?

 

אז לפני הכל - מהו הקיטור?

 

קיטור הוא כלי ניקיון שמסייע לנקות כל משטח בצורה יסודית. באמצעותו קיטור ניתן ליהנות משטיפה באמצעות מים בכל מקום כאשר הקיטור מחטא ומנקה והכל ללא צורך בשימוש בדלי מים שרק מסרבל את העבודה והופך אותה לקשה יותר. בנוסף קיטור הוא כלי ניקוי שעוזר להפטר מחיידקים והוא כזה שמגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד" מה שהופך את הניקיון לסיודי יותר ואף יעיל יותר.

 

כיצד בנויה מכונת קיטור?

 

מכונת קיטור בנויה באמצעות מיכל פלסטיק שבסופו צינור אשר מוציא אדים בחום גבוה של עד 150 מעלות. באמצעות מכונת הקיטור ניתן להגיע לכל מקום בין אם מדובר בניקוי ביידעם, ארונות, משטחים פתוחים, חללי אחסון ועוד, כאשר המכונה מבצעת תהליכי ניקיון יסודיים.

בנוסף ניקיון באמצעות קיטור מאפשר ניקוי עם הגעה לכל מקום תוך שלא צריך להתכופף בזמן הניקוי אלא רק להיעזר בצינור באמצעותו ניתן לנקות בצורה יסודית יותר כל משטח.

 

יתרונות של ניקיון בקיטור

 

מלבד היתרונות שמנינו חשוב לדעת שניקיון מסוג זה מאפשר ניקוין של כל מקום ללא צורך בניקוי באמצעות חומרי ניקוי יקרים. החיטוי שמאפשרים מי הקיטור הינו מספיק לניקוי יסודי ולכן הקיטור הינו פופולארי יותר בקרב אנשים אשר משתמשים בכלי ניקוי חכמים כמו גם בכלים מסוג שואב אבק תעשייתי, מכונות קרצוף, מטאטא מכני ועוד.


מה ניתן לנקות באמצעות קיטור?

 

באמצעות מכשיר הקיטור ניתן לנקות כפי שהזכרנו כל מקום ומשטח כאשר באמצעות המכשיר ניתן לנקות רצפות, כלים , כיריים תנורים אסלות ועוד. בנוסף חשוב לדעת כי ניקוי כזה הינו ידידותי לסביבה ואינו רעיל לאנשים בעלי חיים או לסביבה.


לסיכום באמצעות מכונות קיטור יכול כל אחד לנקות בצורה יעילה יותר את הבית או את מקום העסק וזאת ללא שימוש בחומרים רעילים או יקרים. אז אם אתם רוצים לבחור מכונת קיטור שתתאים לכם, זה הזמן לחפש קיטור שיתאים לכם ולצרכים שלכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש