זמן משחק: מה חדש בעידן הקונסולות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/2/2018 06:24 ● ערב ערב 2847
קונסולות משחקים הן כבר לא המצאה חדשה, וסביר להניח שיצא לכם להיתקל בהם אצל חברים או קולגות שהתמכרו למשחקי הווידאו גם בגילם המתקדם. למעשה, הילדים הם רק תירוץ לרכישת הקונסולה המתקדמת ביותר, בעוד מי שמבלה שעות ארוכות מול המסך אלה דווקא ההורים שמנצלים כל דקה שבה יש להם בלעדיות מוחלטת על המכשיר. אם אתם מכורים ורוצים לשדרג את החוויה או אם אתם משתוקקים לגלות אותה לראשונה, הנה כמה קונסולות שכדאי לכם להכיר.
זמן משחק: מה חדש בעידן הקונסולות

 

הרבה יותר מאשר משחקים – Xbox One

 

היום קונסולות המשחקים הקלאסיות הן הרבה יותר מאשר מכשיר שבאמצעותו אפשר ליהנות ממשחקי וידאו. אחד המותגים המובילים והמוכרים בתחום הזה הוא מיקרוסופט, שאחראי להשקת ה-Xbox One. הקונסולה הזו החלה את דרכה כאמצעי פשוט לצרכי משחק אבל היום היא מספקת חוויה שלמה וגדולה הרבה יותר. מצד אחד אתם יכולים להמשיך וליהנות מכל המשחקים האהובים, וגם מכמה משחקים חדשים כמובן. מצד שני, קונסולת המשחקים הזו משמשת כמרכז מדיה לכל דבר, וכך היא מאפשרת לנו לצפות בתמונות או בסרטונים, להתחבר ישירות לטלוויזיה וליהנות מהסדרות והסרטים שאנחנו אוהבים. חוץ מזה יש גם כמה משחקים המוצעים באופן בלעדי לבעלי Xbox One, וגם המחיר שלה נחשב לנוח למדי.

 

פלייסטיישן ונינטנדו

 

לצד ה-Xbox One של מיקרוסופט, עם הביצועים והאיכות המוכרים של אחד המותגים המובילים היום, יש בשוק עוד כמה שחקניות שאתם בוודאי מכירים – לפחות בשם. פלייסטיישן של סוני הוא אחד מהם, וגם Wii של נינטנדו. היתרון של Wii הוא בחיישן התנועה אבל חוץ מהמאפיין הזה המכשיר מציע משחקים בסיסיים יחסית. המשמעות היא שגיימרים רציניים שאוהבים לבלות שעות מול משחקים איכותיים יותר, כנראה ילכו כאן לאיבוד. מן הצד השני נמצא הפלייסטיישן של סוני, שעבר גם הוא כמה שינויים ושדרוגים לאורך השנים. חובבי המשחקים ימצאו כאן כמה כותרים די מוכרים ואהובים, והגרסאות החדשות של הקונסולה הציגו גם את המציאות המדומה, למי שזה מדבר אליו, כמובן.

 

אז איך בוחרים קונסולה?

 

קונסולות המשחקים זוכות לאהדה עצומה, ללא ספק. הן גם ממשיכות לעבור שינויים ושדרוגים כל הזמן. הגרסאות העדכניות ביותר הופכות את המכשיר הקלאסי למרכז מדיה משמעותי שהופך את הניווט בין המשחק לטלוויזיה או למחשב פשוט מאי פעם. הגרסאות הללו גם מגנות יותר על הכותרים השונים, מה שאומר שתתקשו להפעיל דיסקים צרובים על Xbox One או על פלייסטיישן. מצד שני, כשהאיכות טובה, הנוחות מרבית והמשחק ממכר, שווה להשקיע בכמה משחקים טובים שיעבירו לכם את הזמן וגם יאפשרו לכם להתחרות עם הילדים. רק אל תשכחו לתת להם לנצח מדי פעם.

 

להתרשמות מדגמי קונסולות נבחרות באינטרנט ולצפייה ברשימת סניפים למציאת חנות מחשבים קרובה היכנסו

https://www.ivory.co.il/stores.html


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש