אירועים חוגגים במלון פרימה מיוזיק

מאת: אביבה דקל ● 24/1/2018 12:28 ● ערב ערב 2847
'פרימה מיוזיק', מלון עם קונספט מוסיקלי שבו 144 חדרים הוא מלון מתוחזק ומתוקתק למופת, והאווירה השוררת בו נעימה ביותר ● בימים אלה פותח המלון שוב את שעריו לאירועים אחרי הפסקה של חמישה חודשים ומזמין את כל מי שמבקש לערוך אירוע מיוחד במינו באולם ספון העץ היפהפה שלו או לחילופין, החל מחודש מרץ, על מדשאות שסביב הבריכה הפונה אל הרי אדום וים סוף
אירועים חוגגים במלון פרימה מיוזיק

צילום: מחלקת מזון ומשקאות ’פרימה מיוזיק’

מתכננים בר/ת מצווה, חתונה, חינה או ברית? כדאי מאד להגיע לפגישה עם מנהל המזון והמשקאות של המלון, שברזומה שלו 32 שנות ניסיון בתחום האירועים ולשמוע ממנו על האפשרויות לעריכת האירוע שלכם ב'פרימה מיוזיק'. לאירוע של עד 120 איש, מתאים מאד אולם האירועים של המלון. לאירועים גדולים יותר של עד 350 איש אין מתאים יותר מלערוך אותם סביב הבריכה על המדשאות המטופחות הנשקפות אל הנוף המקסים של ים סוף והרי אדום. בשטח הבריכה בר פתוח מקסים ורחבת ריקודים מזמינה. ישיבת התייעצות כזו נערכת ללא כל התחייבות מצד הלקוחות, ומובטח לכם שהמלון יבוא לקראתכם בכל הנוגע לסגנון האירוע ולתפריט המוצע בו. 

 

 

אולם האירועים מחופה כולו עץ והאווירה בו מיוחדת במינה, מתאים ביותר גם לאירועים מוסדיים כמו ישיבות של חברות, הרצאות, סמינרים ואירועים של כנסים שונים, כמו גם לקונצרטים וערבי נושא. על המשתמשים באולם זה לאחרונה נמנים אוניברסיטת בן גוריון בנגב, קבוצת הייטק בינלאומית שהשיקה כאן מוצר חדש משלה ועוד. צמודה לאולם האירועים המיוחד הזה רחבה חיצונית המשמשת לגריל או לתחנות אוכל – הכל בתיאום עם הלקוח. 

באירועים אפשר כמובן לבחור בין מזנון ובין ארוחה בהגשה. על האוכל שתקבלו באירוע שלכם אחראי השף רוני עזיזי שנמצא 25 בתחום האירועים והמלונאות וברזומה שלו שנים רבות במלונות כמו מלון 'הנסיכה' ומלונות 'ישרוטל'. השף עזיזי התחיל את עבודתו ב'פרימה מיוזיק' לפני כשנה, ואין ספק שיתרום רבות לאירוע שלכם באיכות וברמת הכיבוד שיוגש לאורחיכם בתיאום איתכם ובהתאם לתקציב העומד לרשותכם.
אז בפעם הבאה שאתם חושבים על אירוע משפחתי או אירוע בעסק שלכם, כדאי מאד לבוא ולבדוק מה יש ל'פרימה מיוזיק' להציע לכם.

טלפון ליצירת קשר עם מנהל מזון ומשקאות ואירועים 0507626483.
 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש