באולינג מהסרטים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 17/1/2018 11:33 ● ערב ערב 2847
היכנסו למעלית במגרש החניה של קניון העיר, רדו קומה אחת ותגיעו לבאולינג של דוריס ואלי ● באולינג שכמותו קשה מאד למצוא גם בערים הגדולות בארץ ● אנחנו תושבי אילת זכינו שדווקא באילת הקטנה הוקם באולינג שכמותו רואים רק בסרטים - מקום יפהפה, רחב ידיים ומצויד להפליא - באולינג שכל חובב באולינג יאהב לשחק בו
באולינג מהסרטים

צילום: אייל רבינוביץ’

בעלי המקום דוריס ואלי הם שחקני באולינג מקצועיים ומכורים למשחק. השניים השקיעו במקום את הידע והמקצועיות שלהם וגם את נשמתם ואהבתם, והתוצאה מדברת בעד עצמה. באולינג אילת הוא מקום מדהים בדיוק כמו שבאולינג מקצועי צריך להיות - אולם ענק, מרווח וממוזג ובמרכזו 12 מסלולים המתאימים לכל הגילאים - מקום לבוא אליו כבר בגיל חמש ולפתח תחביב שאפשר ליהנות ממנו כל החיים. מקום מקסים להעביר בו יום או ערב עם המשפחה והחברים, לשחק באולינג או לעבור למתחם הסנוקר בו מחכים לכם ששה שולחנות סנוקר ופול מקצועיים.

בין משחק למשחק, או אחרי שמתעייפים, אפשר לנוח על הבר או ליד שולחן ולנשנש ולשתות משהו. מסעדת הבאולינג מציעה מבחר שתיה חמה, קרה, בירה ואלכוהול ותפריט אוכל עשיר ומגוון  – תמיד טרי וטעים.
הפעילות במקום רבה ומגוונת. בימי ראשון מתאספים במקום חברי ליגת הבית אותה הקימו דוריס ואלי לפני שלוש עשרה שנים, וארבעים השחקנים החברים בליגה עברו למקום החדש וממשיכים את המסורת של הפגישות השבועיות. 

 


במקום פעילה גם הליגה למקומות עבודה המונה כחמישים שחקנים המתאספים בימי רביעי באופן קבוע  ומשחקים החל מהשעה 18:00 וממשיכים עד השעה  21:00 – ערב מקסים ומהנה למשתתפים בו.
במקום מתקיימים גם ערבי גיבוש של חברות, עובדי מלונות ועסקים שונים גם מאילת וגם מכל רחבי הארץ - ערבי גיבוש מהנים, מאתגרים ומשעשעים, שונים מהרוטינה של ערבי הגיבוש שעורכים במקומות אחרים. 
רוצים לחגוג יום הולדת לילדכם שהוא בגילאים שש עד שתים עשרה? בואו לחגוג לו יום הולדת לא שיגרתי במתחם האירועים שבבאולינג -  אולם גדול ומרווח שבו משחקי וידאו באסימונים. בנושא הכיבוד מציע באולינג אילת בחירה - אפשר להזמין במקום פיצות ושתיה ואפשר גם להביא כיבוד מהבית. ל'גדולים' ניתן לארגן באולם האירועים מסיבות עם קריוקי.

הבאולינג כבש לעצמו מקום של כבוד בשטח הבילויים המשפחתיים, ומשפחות רבות כבר עשו להן מנהג להגיע בשבת לבאולינג, להעביר את השבת בכיף במשחקים השונים ולבלות בו זמן איכות משפחתי.

מיקום קניון העיר.
טלפון: 08-6325858.
פתוח 7 ימים בשבוע החל מהשעה 11:00 עד השעות הקטנות של הלילה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש