אלוורה ומרינה שפירו - סיפור אהבה

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 17/1/2018 10:54 ● מה נשמע 532
מרינה שפירו, נשואה, אם לשלושה וסבתא לחמישה נכדים, היא אשה עסוקה מאוד בימים אלה, שכן סיפור האהבה החדש שלה עם מוצרי הבריאות והיופי המופקים מאלוורה, גוזל הרבה מזמנה ● ''וטוב שכך'', היא אומרת, ''אני משווקת את המוצרים, והעובדה שאנשים רבים שמגיעים, רוכשים ומנסים, גם חוזרים, לאחר שהם נהנים מהתוצאות- זה שווה הכל''
אלוורה ומרינה שפירו - סיפור אהבה

מרינה שפירו היא בכלל עובדת סוציאלית במקצועה. כשאני תוהה מה לעובדת סוציאלית ולשיווק מוצרי אלוורה, מרינה מחייכת ומסבירה: "מאז 2002, כשסיימתי את לימודיי באוניברסיטת 'בן גוריון' בבאר שבע, עסקתי בעבודה סוציאלית וראיתי בכך שליחות. אבל כל אחד יודע שעם משכורת אי אפשר לגמור את החודש וגם לא לסגור את המינוס בבנק. חיפשתי דרכים למשהו נוסף, משהו שגם יתן לי תחום עיסוק נוסף שיהיה מעניין, שיעזור לי לעזור לאנשים, וגם יסגור לי את המינוס בבנק, והגעתי לתחום של שיווק רב שכבתי של מוצרי אלוורה. קראתי הרבה, הלכתי למפגשים והבנתי שאלוורה יכולה לפתור הרבה בעיות לאנשים – בעיות בריאותיות שונות וגם לעזור לנשים להיראות מטופחות ויפות יותר – החלטתי שזה מה שאני רוצה לשווק – מוצר שיעשה טוב לאנשים. את עבודתי בתחום זה התחלתי עוד בבאר שבע בשנת 2010 לא לפני שאת המוצרים ניסיתי קודם כל על עצמי", היא מספרת. 

 

מה שטוב לי...


בעברה הייתה מרינה מורה לפסנתר, ניגנה הרבה שעות ביום ונאלצה להפסיק לנגן בעקבות כאבים בפרקים בכפות הידיים. "אחרי שהתחלתי לשתות מיץ אלוורה, הנקרא 'פרידום', שכחתי מהכאבים. ברגע שהבנתי שמוצרי אלוורה לא רק מבטיחים לעזור לפתור בעיות בריאות, כי אם גם עוזרים באמת, התחלתי להמליץ עליהם ולמכור אותם בידיעה  שהם אכן יעזרו". מרינה הגיעה לאילת בשנת 2011, אז קיבל בעלה, שהוא רופא מרדים, הצעה להגיע לאילת ולהצטרף לצוות הרפואי בבי"ח 'יוספטל'. מאז הם כאן. בשנה האחרונה החלה מרינה לעבוד כעובדת סוציאלית בבית החולים, אבל את נושא האלוורה היא לא מפקירה. חשוב לה מאוד להפיץ את המוצרים, גם את מוצרי הבריאות וגם את מוצרי הטיפוח, כאן באילת, שכן במשך השנים בהם היא עוסקת בשיווק מוצרים אלה היא רואה איך אנשים מתגברים על בעיות בריאות שונות באמצעותם.  

 

 

איך מגיעים אליך אנשים שרוצים לרכוש מוצרי אלוורה?
"בראש ובראשונה מפה לאוזן. יש הרבה מאוד אנשים שמכירים את המוצרים של החברה שאותה אני מייצגת, וברגע ששמעו שזה מה שאני מציעה הם הגיעו אלי. גם המודעה הקטנה שאני מפרסמת ב'מה נשמע' מדי שבועיים הביאה אלי הרבה אנשים – גם כאלו שמכירים את המוצרים וגם כאלה שהיו מוכנים לנסות, ואחרי שניסו הפכו ללקוחות חוזרים. אני גם מקיימת פגישות עם קבוצות קטנות של אנשים ומספרת על האלוורה ומציגה את המוצרים ואנשים קונים. מדובר בחברה אמריקאית הקיימת בשוק כבר משנת 1978, ויש לי הרבה לקוחות שמכירים את המוצרים הרבה יותר שנים ממני. זו חברה שמוצריה המעולים מופצים ב- 150 מדינות, על ידי עשרה מיליון מפיצים כמוני, שמביאים את בשורת האלוורה לקהלים גדולים ביותר".

 

מה את אוהבת בעבודתך בתחום השיווק הרב שכבתי של מוצרי אלוורה?
"אני אוהבת את העסק הזה. זה עסק עם חיוך. אני פוגשת אנשים ועוזרת לרבים מהם. משמחים אותי הלקוחות שמספרים עד כמה מועילים להם המוצרים שקנו ממני, החל ממיץ שהוא תוסף תזונה והוא המוצר הראשון שפיתחה החברה לפני ארבעים שנה, והוא עדיין נמכר ועוזר לרבים לפתור בעיות בריאות רבות ושונות. כל המוצרים שהחברה אותה אני מייצגת מציעה ללקוחותיה, עשויים מחומרים טבעיים. גם שימור מיץ האלוורה נעשה באמצעים טבעיים. את המוצרים מייצרים בחברה מסוג צמח האלוורה הטוב ביותר מבין כמאתיים ושישים סוגים הקיימים".
יתרון נוסף שיש ברכישת מוצרי אלוורה מהחברה שמרינה מייצגת, הוא שעל כל מוצר החברה נותנת  30 יום אפשרות להחזיר את המוצר אם לא אהבתם אותו ולקבל החזר כספי מלא. גם אם פתחתם את הקופסא או השפופרת, עדיין תקבלו פיצוי כספי".

 


 האם מוצרי אלוורה כשרים?
"המוצרים של אלוורה כשרים למהדרין בהכשר של הרבנות הראשית לישראל".
במרץ השנה יתקיים באחד ממלונות אילת, כנס של החברה שאת מוצריה משווקת מרינה שפירו. יגיעו אליו אורחים מכל הארץ וגם מחו"ל. מרינה תשתתף בכנס ואולי תביא לנו משם בשורה על מוצר חדש, שגם הוא יעשה למשתמשים בו רק טוב. 

רוצים לנסות את המוצרים? לקבל פרטים?
מרינה מזמינה אתכם ליצור אתה קשר בטלפון 054-4756089  
בימים: א'-ה' בין השעות 16:00 עד 20:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש