משפחתון לימור - מקום מפנק ואוהב

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 17/1/2018 10:41 ● מה נשמע 532
החלטתן לצאת לעבודה ואתן מחפשות מישהי עם לב גדול שתפנק, תאהב ותטפל בילד שלכם כאילו היה זה הילד שלה? ● מסרו את הטיפול בילד שלכם בידיה של לימור וצאו לעבודה בלב שקט ובידיעה שהילד שלכם בידיים הטובות ביותר שאפשר
משפחתון לימור - מקום מפנק ואוהב

לימור הגיעה מכפר סבא לאילת עם בעלה ושלושת ילדיה הבוגרים והמשפחה מאוהבת בעיר הדרומית שלנו. ברזומה של לימור, שהיא מטפלת מוסמכת, שנים של טיפול בפעוטות, לכן רק טבעי היה שכשהמשפחה עברה לאילת, החליטה לימור לפתוח משפחתון בעיר ולהציע גם לאמהות האילתיות מקום מושלם להפקיד בו את התינוקות והפעוטות. המקום שהקימה הוא מקום לתפארת. החצר מכוסה דשא סינטטי ועליו שטיחונים של פו הדב ואלזה היפה, צעצועים ומשחקים, כולם נושאי תו תקן, צבעוניים ומשמחים את לבם של ההורים והפעוטות. חדר המגורים המרווח מבריק מניקיון וגם הוא מותאם לפעוטות – כסאות תינוק צבעוניים, מיטות, צעצועים, משחקים ושער המונע מהם מלטפס על המדרגות המובילות לקומה השנייה – שכן למרות שלימור ובתה הבכורה בת ה- 24 נמצאות כל הזמן עם הילדים, משחקות, מאכילות, מטפלות, מחבקות, אוהבות ומשגיחות, הילדים לא רק אהובים ומטופלים כי אם גם בטוחים, וכל ילד מבוטח בביטוח אישי. המשפחתון של לימור חבר באיגוד הגנים הפרטיים בישראל 'חיבה' – חינוך ילדים בגיל הרך, והכל כאן מתנהל על פי התקן. בתוכנית של לימור להביא בקרוב פעילויות שונות המתאימות לקטנטנים, והיא עושה הכל כדי שהילדים יהיו מאושרים במשפחתון שלה. והתוצאות מדברות בעד עצמן. 

 

 

"ילדים הם האהבה שלי"


האמהות מלאות שבחים למשפחתון של לימור ואחת האמהות אף כתבה לה המלצה חמה שבה נאמר: "הנסיך שלנו בן 4 חודשים ולרגע לא היה לנו ספק שלימור היא הנשמה המתאימה לטפל בו. ללא היכרות מוקדמת היה בינינו חיבור והרגשה נפלאה. לימור התברכת בסבלנות, חום ואהבה לילדים. אמן, שתמיד תהיי במקום של לתת כי כולך אור אחד גדול. תודה".
שעות הפעילות הן החל מ- 7:30 בבוקר, עד חמש אחה"צ, בימים א'-ה' ופעמיים בחודש פועל המשפחתון בימי שישי מ- 7:30 עד 13:00. 
אצל לימור אף תינוק לא בוכה כשמוסרים אותו לידיה. אין כל בעיה להפריד אותו מאמו, ואי אפשר לטעות בחיוך הגדול ובשמחה בה הוא עובר מאמא, או אבא, לידיים של לימור. המשפחתון הומה כל היום מצחוקם של הילדים וממוסיקה – לימור משחקת עם הילדים כאילו היא עצמה ילדה ובו בזמן ממלאת בנאמנות את תפקיד המבוגר האחראי והתחליף לאמא. 

"אני אוהבת ילדים, הם התענוג, התרפיה שלי והמרגוע שלי. אני משקיעה בהם את כל כולי. ה"גדולה" שבחבורה בת שנה ושלושה חודשים והיא כבר למדה לצייר. היא כבר ציירת מנוסה, ולמרות שהשפה המדוברת בביתה היא רוסית, היא למדה כבר מילים רבות בעברית והיא משתמשת בהם בשמחה, בעיקר במילה 'תודה'", מספרת לימור, "והיא "עוזרת" לי לסדר ולנקות".

 

אוכל, לא פחות חשוב


את האוכל שהילדים מקבלים כאן מכינה לימור במו ידיה מדי יום מפירות וירקות טריים וגם קציצות עוף או הודו. "אין כאן שלוש או ארבע ארוחות, הילדים אוכלים מתי שהם רעבים והם אוהבים את מה שאני מכינה להם, אפילו את האוכל הבוכרי שאני מכינה הם מבקשים לאכול ונהנים ממנו. אפילו בן הארבעה חודשים כבר התחיל לאכול ירקות. האוכל תמיד טרי והוא גם כשר, כך שגם הורים שומרי כשרות ומסורת יכולים להביא את הילדים לכאן", היא אומרת.
בינתיים יש רק שלושה ילדים במשפחתון החדש, אבל רבים מתקשרים ללימור, ויש לשער שעד מהרה יהיו כאן  שבעה או שמונה ילדים והמכסה תתמלא.
 "ילדים בגיל כזה צעיר דורשים תשומת לב מלאה כל הזמן, וצריכים פינוקים ואהבה. אני לא רוצה שיהיה כאן ילד שלא יקבל את הטיפול והאהבה שהוא זקוק להם כדי להיות מאושר, בגלל שיש במשפחתון יותר מדי ילדים, כך שהמספר המקסימלי שאקבל למשפחתון שלי הוא שמונה", מבהירה לימור. לכן, אל תחשבו יותר מדי ותנו קפיצה למקום, לראות, לדבר, לשמוע ולבחון. שהרי הילדים שלכם חייבים להיות בידיים הכי טובות שיש. 

מיקום: ר'ח נצרן 13, מערב 7. טל. ליצירת קשר: 050-5965196
פתוח: ימים א'-ה'  07:30-17:00, פעמיים בחודש פתוח גם ביום שישי 07:30-13:00 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש