כל סוגי הפוליש בכל אזורי הארץ עם טופ פוליש

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:15 ● ערב ערב 2843
כולנו רוצים בית נקי, מצוחצח ורענן שיהיה לנו נעים וכיף לשוב אליו לאחר יום עבודה מפרך, לאחר טיול, קניות ולאחר שהייה בחוץ גם אם היא רק לדקות ספורות. לעתים, ובכל תקופה מסוימת ניקיון רגיל של יום שישי אינו מספיק, מכיוון שיש לכלוך מצטבר שבדרך כלל לא ניתן להגיע אליו ביום יום, או כתמים המכתימים את הרצפה, לפעמים אנו רוצים הרגשה של חדש. זה אפשרי! איך? ע״י חברת פוליש וניקיון מקצועית ואמינה ולא משנה היכן אתם נמצאים בארץ.
כל סוגי הפוליש בכל אזורי הארץ עם טופ פוליש

 

אילו סוגי פוליש ניתן לבקש מחברה מקצועית

 

קרצוף רצפה ופוליש, עבודה מבוקשת מאוד. בדר״כ הפעולות המתבקשות לכך הן  קרצוף מקצועי לרצפה, הברקה וחידוש. הפעולה נעשית עם מכשיר/מכונה שהבסיס שלה מסתובב מקרצף את הרצפה עם סקוטש מיוחד וחומרים מיוחדים. לאחר הקרצוף מתפנים לפוליש המקנה מראה רענן לרצפת הבית.

 

פוליש קריסטל, הפוליש המקנה לרצפה תוצאה מבריקה ונוצצת, זאת ע״ החדרה של שביבי קריסטלים בלתי נראים לרצפה, ראוי לציין שלשם כך הרצפה חייבת להיות נקייה.

 

פוליש אקרילי, הפוליש הנ״ל מתאים למשטחים ״עובדים״ משטחים שיש עליהם תנועה רבה, כמו מפעלים, בתי מלאכה וכיוצ״ב. באלו הרצפות בדרך כלל נשחקות באופן מהיר יחסית, לכן כדאי לשמר אותן כי מדובר במקום עבודה, לכן נשתמש בחומר אקרילי שמאט את קצב הבלאי ומשאיר ברק.

 

פוליש סילר, בבית מגורים (על אחת כמה וכמה במרפסות וחצרות) אם אלו עשויות מרצפות אבן או כל חומר אחר, מצטבר לכלוך צבע שחור בין הרצפות ועליהן, אז פוליש סילר יכול לתקן זאת ואף למנוע. החומר מתאים גם לשימוש חיצוני ולפני השימוש רצוי לאטום את המשטח באשר הוא, אבן, שיש וכו..

 

פוליש באזורי הארץ

 

כמובן ישנם עוד סוגי פוליש שונים שגורמים לביתכם או למשרד להראות חדש ורענן, פוליש ווקס, פוליש לשיש, קרמיקה, הרשימה אינה נגמרת. איך תדעו איזה פוליש אתם צריכים? תוכלו לבדוק זאת דרך פורטל טופ פולישינג.  דרך האתר תוכלו להתייעץ ולהבין איזה פוליש מתאים לכם ולרצפות שלכם, תוכלו להסתייע ע״ אנשים מקצועיים ויש להן תשובה לכל שאלה.

יתרה מכך הפורטל מציע שירות בכל רחבי הארץ לכל בית אב באשר הוא, ראה את אזורי הפעילות של טופ פולישינג והזמן שירות במהירות.

 

שילוב של מקצועיות ומיקום

 

הכותרת מסבירה את עצמה, טופ פולישינג מקבצת חברות פוליש מקצועיות, בעלות שם, ניקוי ברמה גבוהה, פוליש ברמה גבוהה ומודעות שירות. בפורטל תוכלו לבקש כל סוג פוליש המתאים לרצפות ביתכם או לחלל המבוקש ,פוליש לשיש, לאבן, קרמיקה, לבטון ועוד..

 דרך האתר תוכלו למצוא חברות פוליש באזורים שונים בארץ. יתרה מכך יהיה אפשר להשוות מחירים ואם לא מצאתם חברה המתאימה לכם, צרו קשר בפורטל ויסייעו לכם בשמחה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש