בניית אתר וורדפרס – שלוש סיבות מעולות לעשות את זה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/12/2017 10:31 ● ערב ערב 2841
סביר להניח שאתם מבינים עד כמה אתר האינטרנט שלכם חשוב לקידום העסק, עד כמה גוגל הוא שחקן מרכזי בקידום שלכם ובעיקר עד כמה אתר מעוצב ומרשים עם תוכן איכותי ומבנה מדויק זה מה שיעשה את העבודה עבורכם. עכשיו נותרו כמה שאלות טכניות ובראשן השאלה הנפוצה מכולן – וורדפרס או לא וורדפרס? אם אתם רוצים ספוילר לסוף הכתבה הזו, התשובה היא בהחלט וורדפרס, והנה שלוש הסיבות הטובות ביותר לכך.
בניית אתר וורדפרס – שלוש סיבות מעולות לעשות את זה

 

חיסכון משמעותי במחיר

 

בעלי עסקים מחפשים את הדרך היעילה והחסכונית ביותר להקים אתר אינטרנט, בדיוק כפי שהם מנסים להתייעל ולעבוד באופן מחושב גם בכל תחום אחר בעסק. בניית אתר אינטרנט במערכת וורדפרס עונה על הצורך הזה בדיוק. אז נכון, יש גם פלטפורמות חינמיות (שיעלו 100 אחוז פחות) אבל הן מציעות תבניות בסיסיות לרוב, והן גם מקשות יותר על מי שרוצה לנהל את האתר באופן יעיל כדי לשפר את הקידום שלו בגוגל. וורדפרס, לעומת זאת, היא מערכת ניהול עם מחיר אטרקטיבי ונוח להפליא, ובכל זאת היא מציעה מגוון אדיר של עיצובים וכלי עבודה חיוניים.

 

חוויה טובה למשתמש ולעורך

 

כולנו שמענו רבות על החשיבות של יצירת חווית משתמש, וכל מילה נכונה. הלקוחות שלנו ראויים לאתר פשוט ונוח, כזה שאפשר לנווט בתוכו בקלות ולהגיע לכל פרט מידע או אמצעי יצירת קשר בלי לעבוד קשה. עם זאת, גם לנו – כמנהלי תוכן – מגיע ליהנות מחוויה טובה לא פחות כשאנחנו עורכים תכנים או מעדכנים את הבלוג. בניית אתר וורדפרס עונה על שתי הדרישות שלנו ומספקת לנו כלי עבודה נוח מאוד לצד תוצאה סופית שהלקוח שלנו מתמצא בה בקלות רבה. לפרטים נוספים: http://www.seo-tip.co.il/בניית-אתר-וורדפרס/

 

עיצובים בכל מיני צבעים

 

חלק בלתי נפרד מאותה חוויית משתמש הוא, כמובן, מראה האתר. אנחנו אוהבים אסתטיקה ויופי, ואין ספק שבחירה מדויקת של צבעים, פונטים, תמונות ואפילו אייקונים – כל אלה יחד יוצרים חוויית משתמש טובה. בניית אתר בוורדפרס עונה על הצורך הזה בזכות מגוון אדיר של תבניות עיצוב שניתן להתאים לכל עסק ולכל מותג. המשמעות פשוטה. אתם לא צריכים לשבור את הראש, לעבוד קשה מדי או להמציא את הגלגל מחדש. אתם רק צריכים חברה המתמחה בתכנון ובניית אתרים בוורדפרס, כזו שתוכל לפרוש בפניכם את הפתרונות המתאימים ביותר עבורכם וגם לבצע התאמות כדי שהאתר ישקף – מעל הכל – את בית העסק שלם, ואת המטרות שלשמן הקמתם אותו. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש