לימודי איטלקית – כי איטליה זה לא רק פסטה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/12/2017 09:53 ● ערב ערב 2841
אם נעשה סקר בקרב ישראלים, מהי השפה הכי סקסית, הכי יפה שיש, אז סביר להניח שאת אחד המקומות הראשונים, אם לא את המקום הראשון, תקטוף השפה האיטלקית. אין זה מפתיע. כל מי שיצא לו פעם לשמוע שיחה באיטלקית, לא יכול היה שלא לחשוב שמדובר באחת השפות הכי יפות והכי רומנטיות שיש. עם המילים המתגלגלות על הלשון, הנופך הדרמטי של המילים והתחושה שכל מילה היא סופר חשובה.
לימודי איטלקית – כי איטליה זה לא רק פסטה

לכן זה לא מפתיע שלימודי איטלקית הם מאוד פופולאריים בישראל. נכון שלא מדובר בשפה בעלת חשיבות, כמו אנגלית, סינית, רוסית או צרפתית, אין להם גם חשיבות במרחב כמו לערבית או פרסית, אך עדיין צעירים רבים בוחרים ללמוד את השפה וכפי שנוכל לראות מיד, יש לכך עוד מספר סיבות, מלבד העובדה שמדובר בשפה שכיף לדבר אותה, ולא פחות חשוב, קל ללמוד אותה.

לימודי איטלקית נערכים במספר צורות. אנחנו יכולים ללמוד את השפה אצל מורים פרטיים, בין אם מדובר במורים דוברי איטלקית כשפת אם או כאלה שלמדו את השפה ויכולים כעת ללמד אותה, כמו כן אנחנו יכולים למצוא מוסדות ללימוד איטלקית וכן אתרי אינטרנט שמלמדים את השפה אונליין. כל אחד יכול לבחור כיצד ללמוד את השפה בצורה שנוחה לו. יש לציין, שלצד הלימודים הרשמיים, אפשר להשתמש באתרי אינטרנט, עיתונות,, סרטים, תוכניות טלוויזיה וספרים לצורך הרחבת אוצר המילים בשפה.

 

לימודי איטלקית מדוע הם מומלצים?

 

כאמור, לא מעט צעירים לומדים איטלקית, אך זה לא רק בגלל שמדובר בשפה שקל ונעים ללמוד ולדבר אותה, יש סיבות נוספות, כפי שציינו.

ראשית, לא מעט צעירים ישראלים לומדים באיטליה. הדוגמא הבולטת היא בלימודי אדריכלות ולהבדיל, וטרינריה. הסיבות לכך הן, שיש מעט פקולטות במקצועות אלה בארץ, ולכן הם מחפשים מקומות בהם ניתן ללמוד מקצועות אלו, איטליה היא אחת האופציות לשם כך. ולכן הם צריכים ללמוד איטלקית.

שנית, איטליה היא כידוע חלק מהאיחוד האירופי. לא מעט ישראלים בחרו לעבור ולהתגורר בה בשביל שיוכלו לעבוד באיחוד האירופי ולהיות חלק ממנו. צריך לומר שלא מעט ישראלים מתחום האופנה והבישול מתגוררים באיטליה, בין אם למשך שנים ארוכות ובין אם למשך תקופות קצרות. זה דורש מהם ללמוד את השפה המקומית.

שלוש, לימודי איטלקית מאפשרים לנו להכיר את התרבות האיטלקית לעומק. אומנם אפשר למצוא תרגומים לאנגלית ולשפות אחרות, אך בשביל להכיר את התרבות העתיקה, מומלץ להכיר את השפה.

ארבע, בסופו של יום, לימודי איטלקית כמו לימודי שפות אחרות זה תמיד יתרון, עצם זה שיודעים שפה נוספת ויכולים לתקשר עם אנשים דוברי השפה בצורה קלה ופשוטה, נותן יתרון עצום במצבים שונים. לכן זה לא מפתיע שלצד שפות אחרות, גם לימודי איטלקית נחשבים פופולאריים מאוד בקרב ישראלים רבים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש