סדר בבלגן – מה זה בכלל פוליש?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2017 08:04 ● ערב ערב 2841
המושג פוליש לא ממש חדש, אבל עדיין רבים לא ממש בטוחים מה מסתתר מאחוריו. הם מבינים שיש קשר בין פוליש לניקיון הבית אבל מה זה אומר ואיך עושים את זה, זה כבר נושא אחר. בין אם אתם מאלה ששולטים במושג הזה ובין אם מעולם לא היה לכם נעים לשאול, הנה ההסבר על התהליך שיחזיר את הברק לבית, וגם טיפ קטן שיעזור לכם לעשות את זה נכון.
סדר בבלגן – מה זה בכלל פוליש?

 

התהליך שיבריק את הרצפות

 

באופן כללי פוליש הוא תהליך מורכב ומדויק מאוד שיאפשר לנו להחזיר לריצוף את הברק, זה שאבד לו במשך השנים. אם אתם מביטים לעבר האריחים בסלון ומרגישים שהגיע הזמן לרענן את הריצוף הישן והשחוק שלכם, בהחלט ייתכן שביצוע פוליש יחסוך לכם את הצורך להחליף את האריחים, ובאותה הזדמנות גם יחסוך לכם כסף לפרטים נוספים. התהליך הזה מתבצע באמצעות מכונה מקצועית איתה אנחנו מלטשים ומבריקים את האריחים, וגם עוטפים אותם בשכבת הגנה חשובה מאוד. כך הריצוף חוזר להיראות מבריק ונקי כמו פעם, והשכבה הנוספת מגנה עליו מפני שריטות וכתמים נוספים.

 

איך עושים את זה?

 

כשאתם מחליטים לבצע פוליש בבית אתם נדרשים גם לבחור בין שיטות פוליש שונות, ויש כמה אפשרויות לא רעות בכלל. וקס, קריסטל ואקרילי הם שלושת סוגי הפוליש המרכזיים, כאשר ההבדלים ביניהם קשורים לסוג האריחים להם הם מתאימים וכן למחיר ולאיכות התוצאה. למשל, פוליש קריסטל נחשב לאיכותי מאוד ומחירו גם גבוה בהשוואה לפוליש וקס, אם כי הווקס נחשב גם לפתרון שמחזיק מעמד עד כשנה (פחות מקריסטל). דרך טובה לזהות מה החלופות הרלוונטיות עבורכם היא להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון המתמחה גם בביצוע פוליש לרצפה קרא עוד, ואם אתם תוהים איך מוצאים חברה טובה ואמינה – גם בשביל זה אנחנו פה.

 

כך בוחרים חברת ניקיון

 

כדי שתהליך הפוליש יתבצע על הצד הטוב ביותר, וכדי שתיהנו מריצוף מבריק ונקי כמו שאתם מצפים בסוף התהליך, חשוב לוודא שאתם בוחרים בחברת ניקיון מקצועית וטובה. אחרי שתקבלו המלצות של חברים ואחרי שתחקרו בעצמכם את האפשרויות דרך גוגל והרשתות החברתיות, ודאו שאתם בוחרים בחברה בעלת ניסיון בתחום הניקיון בכלל – ובתחום הפוליש בכלל. מקצועיות היא מילת המפתח כאן, שכן רק חברה שיש לה את הכלים המקצועיים והפרקטיים לבצע את התהליך תדע להמליץ לכם על השיטה הנכונה עבורכם ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. זו הדרך האידאלית להבטיח לעצמכם דירה נקייה ומבריקה באמת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש