ב'פיצה מיקס' הפיצה תמיד פיקס

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 13/12/2017 10:18 ● מה נשמע 526
דמיינו לעצמכם פיצה עסיסית עם רוטב עגבניות טעים, הרבה גבינה, ושוליים טעימים עם סומסום. ועכשיו, תפסיקו לדמיין ותנו קפיצה ל'פיצה מיקס' במרכז 'עינת' ותתפנקו על פיצה ושאר מטעמים בניצוחם של אופק ובת זוגו שהביאו את מטעמי איטליה לשכונה וממנה החוצה
ב'פיצה מיקס' הפיצה תמיד פיקס


בלב מרכז 'עינת', ברחבה הפנימית, קורה משהו טוב. לפני כעשרה חודשים פתח אופק את הפיצרייה החביבה שלו, העמיד ברחבה שולחנות וכיסאות בכתום וצהוב, וממש כמו באיטליה, פתאום יש בלב שכונת מגורים פיצרייה, שמכינה פיצות טעימות, פסטות, סמבוסק, סלטים, זיוות ושאר מטעמים לאכילה במקום או במשלוחים עד הבית, לכל רחבי העיר.
אופק, יליד אילת, גדל והתחנך בעיר, וכמוהו בת זוגו ליאור העובדת ועוזרת לצידו במקום, דבר שעזר להם להחליט שמה שחסר במרכז עינת במערב 7 היא פיצרייה שכונתית. חשבו, עשו והוכיחו גם שהם צודקים, שכן מרגע שפתח אופק את המקום, אין בו רגע דל, ולקוחות רבים, ביניהם תושבי השכונה ותושבי שכונות אחרות, כבר נהנים מהפיצות שאופק מכין להם.

 

הכל טרי וטעים

 


אופק מכין את הפיצות שלו במו ידיו במקום עם הרבה אהבה - את הבצק הוא מכין במקום ואופה אותו בתנור אבן מיוחד לפיצות. הרטבים מרובים, ביניהם רוטב מיקס פיקנטי וטעים. גם את רוטב העגבניות ששמים על הפיצה, מכין אופק בעצמו, והתוצאה מדברת בעד עצמה. הכל ביתי, טרי והכל טעים. 
מגוון התוספות גדול: טונה, פטריות, זיתים ירוקים/שחורים, אנשובי, גמבה, פלפל חריף, שיפקה, אננס, ארטישוק, בולגרית, סלמון, בצל תירס, פלפל קלוי, חצילים, ביצה קשה ועוד. שתי תוספות תקבלו חינם, ואם תרצו יותר משתי תוספות, תקבלו כמה שתרצו במחיר של -5 ₪ לתוספת. 
בתפריט פיצות בטעמים מהעולם: פיצה איטלקית - עם בזיליקום מוצרלה פרמזן ועגבניות שרי, פיצה ישראלית- עם עגבניות פטריות וזיתים ירוקים, פיצה טורקית – עם ביצה קשה, חצילים וזיתים שחורים, פיצה יוונית - עם עגבניות, בצל, זיתים שחורים ובולגרית, פיצה מרוקאית - עם מטבוחה, פלפל חריף ובולגרית, פיצה תאילנדית - עם צ'ילי חריף מתוק, אננס וגבינה צהובה, פיצה בלקנית- עם חצילים, ביצה קשה, זיתים שחורים ואנשובי.

בין המיוחדים של המקום:
פיצה טבעונית - (טופו מגורד, גבינה טבעונית ושתי תוספות לבחירה), פיצה ללא גלוטן, פיצה ללא גבינה, פיצה על פיצה, ופיצה שוקולד. 

 

ולא רק פיצות

 

בנוסף לפיצות תוכלו ליהנות ב'פיצה מיקס' מפסטות עבודת בית: ספגטי, פנה, פטוצ'יני ועוד, ברטבים שונים: אלפרדו, נפוליטנה, שמנת פטריות, עגבניות, שמנת בטטה ורוזה.
וגם סמבוק ומגוון סלטים יש כאן, וגם תפוח אדמה מוקרם וזיוות בטעמים שונים, - זיוה רגילה, זיוה מעורבת, זיוה פטריות,  זיוה יוונית או זיווה שוקולד מתוקה. מובטח לכם שרעבים לא תצאו מכאן וגם לא צמאים, שכן במקום תוכלו לקבל מגוון משקאות קלים וגם משקאות חמים כמו  קפה או תה.
המחירים שווים לכל כיס: פיצה בינונית עם שתי תוספות כולל משלוח- 54 ₪, 2משפחתיות (16 משולשים) ושתי תוספות ובקבוק שתיה קלה 1.5 ליטר 105 ₪ כולל משלוח. פיצה אישית עם 2 תוספות חינם רק 44 ₪ כולל משלוח.
ויש גם מבצע: המזמינים 5 מגשים, מקבלים מגש שישי במתנה.  
אם אתם מתכננים יום הולדת לכ-20 חוגגים, אופק וליאור ישמחו לחגוג לכם בפיצרייה על אוכל טעים, ואם תרצו, תוכלו להוסיף לחגיגה גם סדנה להכנת פיצות לילדים. כל מה שתצריך לעשות זה לתאם עם אופק וליאור ולהתחיל ליהנות.
כל מה שנדרש מכם כדי ליהנות מפיצה טובה שיכין לכם אופק, הוא להרים טלפון ולהזמין, להגיע ולקחת הביתה, או להגיע לתפוש מקום ברחבה, להזמין ולאכול במקום, ולתת לאופק וליאור לפנק אתכם מכל הלב.

מיקום: מרכז עינת 
טלפון למשלוחים: 08-6333343
פתוח: ימים א'-ה' 11:00-03:00, שישי וערב חג 11:00 עד שעה לפני כניסת שבת. מוצ"ש - משעה אחרי צאת השבת עד 03:00.
המקום כשר למהדרין כשרות רבנות אילת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש