זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 13/12/2017 09:15 ● ערב ערב 2841
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה - 14-20.12.17
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה 


ניחנתם בזריזות מחשבה וצורך לבצע פעולות מהירות וללא היסוס, אלא שבימים אלה הפעולה נבצרת מכם והנכם נאלצים להמתין בפסיביות מורטת עצבים כי הדברים לא תלויים בקצב שלכם. במקביל הקלפים מבטיחים הצעת עבודה שאין להחמיץ.

 

שור


ניקוי ארונות וניקוי המיותר יאפיין את הלך הרוח. פנו מקום לחדש. הקלפים שלכם אופטימיים ובהירים. בהירות מחשבה צפויה לכם, וכן התבהרות כללית. הזרימה שנבלמה שבה במשנה מרץ. הביטחון העצמי מתחזק, והקשר מתהדק. צפויה התעוררות שבאה בעקבות הארה מנטאלית שתקלטו בתחום הרגשי. 

 

תאומים


ההתרחשות השבוע סובבת סביבכם, אך אין ביכולתכם להתערב או להשפיע. כמעט דבר אינו בשליטתכם. מוטב כי תתחברו לציר כוחכם מתוך החיבור שלכם לתכונות הנפלאות שקיימות בכם. אל לכם להתערבב בתדרים שאינם קשורים אליכם באופן ישיר. יש לנתב את האנרגיה למנוחה ולשלווה.

 

סרטן


התחושה שהגעתם לאיזון והבנה בזוגיות תיצור מימד חיובי חדש ושונה אשר יסיט את ההמשך לכיוון של התרחבות ועיבוי. הסרטניות חסרות סבלנות ומאיצות תהליכים, ולעומתם הסרטנים מתעכבים בלהשקיע וליהנות מהתהליך העכשווי.


אריה


התמודדות לא פשוטה במסגרת הזוגית. התחושה שמאפיינת את ההתרחשות הינה של משבר. אתם נדחקים לפינה שאין ממנה אפשרות לזהות פתח מילוט. נסו להיות באי עשייה. תאפשרו לסופה המתרחשת מעל ראשכם לחלוף מבלי להיפגע. 

 

בתולה


מוטיב של בהילות ודחף בלתי מוסבר יוביל לתהליך, שבסופו תהיו נשואים באושר עם מספר ילדים. התדר המשפחתי, המסורתי, ישפיע לטובה וימנע בעדכם לנטרל רגש ולחשוב קר. תתחברו לנקודת איזון מופלאה שבין הלב והשכל.


מאזניים


תגמול בכל תחומי החיים. סוף שהוא התחלה וגם התחלה שהיא סוף. תדר אנרגטי חדש מושך אתכם אינטואיטיבית למקום משופר ומצוין. הימים הקרובים מתאפיינים ביכולת שלכם להקשיב להתפתחויות ולהזדמנות הנקרית בדרכם. אופטימיות כעת מובילה לקידום אישי ומקצועי.


עקרב


התחושה שהכסף בורח מהידיים תאפיל על היכולת שלכם לראות דברים בפרספקטיבה רחבה כשל מעוף הציפור. אתם מחושבים והתוצאה תהיה הגיונית. זו רק תחושה. כהורים מופיע תדר מפתיע מהצעירים בבית. צפו למתנה או לגילוי רגש מפתיע במיוחד. 


קשת


בוער לכם לבצע שינויים בחיים. האנרגיה הזו לא מרפה ואתם "מתים" להתפטר מהעבודה או למכור דירה או סתם לעזוב. זכרו שכאשר יש ספק עליכם להסירו. הקשיבו למאבקים הפנימיים שלכם. כשיגיע הזמן לעזוב, אתם לא תתלבטו.


גדי


מעז יוצא מתוק. כל הדורש בטובת חברו, נענה תחילה. הושיטו ידיים לקצור את האהבה שזרעתם. נראה שהתמודדתם בכבוד רב ובהגינות רבה בגישור משפחתי כלשהו ויצאתם נשכרים מהאמת. צפו למכתב הערכה מהממונים וכן לבונוס כספי.


דלי


ישנה נטייה לפעול בנחישות ובמהירות השבוע. אתם חוטפים "קריזה" ובוחרים לפתור משהו שרבץ עליכם מזמן. אתם חותכים מצב, למרות שלא ברור לכם עדיין לקראת מה יוביל השינוי. הקלפים מורים שפעולה זו תיצור מסלול חדש במסגרות הישנות דווקא.


דגים


מוטב לכם לנסוע גם ללא תכנון מוקדם, וחשוב שתעשו זאת לבד. מומלץ לכם לבלות זמן מה בחברת המחשבה הטובה הקיימת בכם. תפנו לאן שהדלת פתוחה עבורכם ואל תלכו עם הראש בקיר עם בני הזוג. שחררו ותיהנו.
 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש