טיפים לבחירת שואב אבק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/12/2017 12:02 ● ערב ערב 2840
אם אתם מתעניינים בשואבי אבק טובים ויעלים, חשוב כי תדעו שהיום ישנם מגוון שואבי אבק מוצלחים ויעילים, ביניהם: שואבים רובוטיים, שואבי מים ואבק, שואבים ידניים, ואף שואבים תעשייתיים.
טיפים לבחירת שואב אבק

שואבי אבק ישנם מדגמים שונים, בעיצובים שונים, ובעלי תכונות שונות. אבל כדי לבחור את שואב אבק הטוב ביותר יש לשים לב לכמה דגשים חשובים.

 

אז כיצד רוכשים שואב אבק טוב? כמה טיפים לבחירה נכונה בהמשך:

 

התאמה לצרכים שלכם – כאשר אתם בוחרים שואב אבק, חשוב לשים לב כי השואב מתאים לצרכים שלכם. כפי שהזכרנו כיום ישנם מגוון שואבים, ולכן חשוב לבחור את השואב הנכון. שואב אבק ידני למשל, יתאים לניקוי לכלוכים ממוקדים וקטנים כמו לכלוך שנוצר על גבי ספות, או לצורך שאיבת אבק מהאוטו.

 

לעומת זאת שואבים תעשייתיים הם כאלה שנועדו לשאיבה מסיבית של שטחים גדולים במיוחד, בעוד שואבי אבק רטובים נועדו לשטיפה ושאיבת הבית, כאשר השואב הרובוטי פועל עצמאית ומתאים למי שרוצה לשאוב את הבית באופן תכוף וללא מאמץ.

 

גודל השואב – חשוב כי גודל השואב יתאים גם כן לצרכים שלכם. התאימו את גודל השואב למשתמש, לדוגמא: שואב שמתאימים לאנשים מבוגרים יהיה כזה שקל להפעיל כמו למשל שואב עם גלגלים, בעוד ששואב תעשייתי יתאים למנקים מקצועיים או לבעלי עסקים שזקוקים לשאיבת אבק מסיבית. בכך ניתן להקל בפעולות הניקיון השונות ברחבי החלל.

 

איכות שואב האבק – חשוב כי תקפידו על רכישת שואב אבק איכותי. שואבים מתוצרת גרמניה למשל, אותן מייבאת חברת karcher-shelldan נחשבים איכותיים יותר, וזאת בשל המבנה החכם שלהם, הנוחות שהם מאפשרים, עוצמת השאיבה, הטכנולוגיה המתקדמת, הפרקטיות והעמידות. הקפידו לרכוש שואב איכותי, וזאת על מנת שלא תצטרכו להחליף שואב אבק בכל שנה.

 

יכולות – נסו לברר אודות היכולות של שואב האבק. בדקו מהי עוצמת השאיבה שלו, איזה סוגי לכלוכים הוא מסוגל לשאוב, מהי הקיבולת שלו, ובכל תוך שאתם מוודאים כי קל לכם לרוקן את שואב האבק, ולהפעילו ברחבי הבית או העסק. בכך תוכלו לבצע התאמה מושלמת של השואב לצרכי הניקיון שלכם.

 

אחריות – וודאו כי אתם מקבלים אחריות על שואב האבק שאתם רוכשים. בכך תוכלו להבטיח את תקינות השואב לאורך שנים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש