צ.ל.ש - ציקי לימודי שייט והפלגות

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/12/2017 06:24 ● ערב ערב 2840
הים קוסם לכם? ● חולמים על שיט והפלגות? ציקי הוא האיש הנכון במקום הנכון כדי לעזור לכם להגשים את חלומכם, בין אם בהפלגת צ'רטר ובין אם תחליטו ללמוד, לקבל רישיון סקיפר ולהשיט את ספינתכם לכל מקום בעולם אליו תרצו להגיע, שכן ציקי הוא איש ים בכל רמ"ח אבריו וברזומה שלו הפלגות רבות, ביניהן הפלגה בספינה הישראלית שהקיפה את העולם כשדגל ישראל מתנופף בגאון על התורן
צ.ל.ש - ציקי לימודי שייט והפלגות

אבל לא רק הפלגות והרפתקאות בחייו. ציקי הוא אדם רציני וכשהחליט שהים הוא עיסוקו העיקרי, הפך את תחביבו למקצוע והקים לפני יותר מ- 20 שנה את בית הספר לשיט באילת, בו יכול כל חולם ללמוד ולקבל רישיון משיט ולהפוך לסקיפר גם לסירה מהירה, לאופנוע ים וגם לקברניט היכול להשיט ספינה ברחבי האוקיינוס. ואם תחליטו לעשות קורס מפעיל רדיו או קורס מגיש עזרה ראשונה - גם אלו מתקיימים בבית הספר לשיט של ציקי.

"בביה"ס ללימודי שיט, נפתחים בכל חודש קורסים עיוניים ומעשיים, בהם לומדים להשיט סירה מהירה ואופנוע ים - תיאוריה אחת ומבחן מעשי אחד. ליאכטות הדרישה היא לארבעה קורסים עיוניים וקורס מעשי. לקורסים אחרים, כמו רישיון למפעילי רדיו וקברניטים - הקורסים מתואמים בנפרד. למעוניינים  להוציא רישיון סקיפר ומפעיל רדיו למטרות השכרת כלי שיט בחו"ל, שני הרישיונות דרושים כדי לשכור כלי שייט ביוון, קרואטיה ... 
ציקי מוסמך על ידי קנדה להעביר קורס ולאשר הרישיונות הקנדיים.
הדרישות לקבלת הרישיון פחות נוקשות ויש פחות כאבי ראש ביורוקרטיים".

 

 

ציקי עוסק גם בהפלגות מסחריות במפרץ אילת והוא בעלים של שתי ספינות: 

 

הספינה 'לוריין די', המתאימה לשיט כולל ארוחה על האש במפרץ אילת וגם להפלגות ארוכות יותר לשבוע ויותר. יש בה תשעה תאי שינה, והיא מתאימה ל- 12 אורחים. הפלגות של שבוע מתחילות כבר בפסח הקרוב מאילת לאשקלון דרך תעלת סואץ ולאחר מכן - הפלגות של כשבוע לקפריסין, לתורכיה וליוון, לפי בחירה. 
הספינה 'אגם', המשמשת גם ללימודים המעשיים לתלמידים העושים את רישיון הסקיפר. הסקיפרים המוסמכים יכולים לשכור את הספינה 'אגם' לשיט עצמי. אפשרות נוספת היא להפלגות עם אורחים השוכרים את הספינה לצ'רטר במפרץ. 

 


ויש גם ספר מרתק... הספר 'מסביב לעולם בשנתיים' שכתב ציקי, יצא לאור בתאריך 26.12.2017, ספר המתאר את חוויות המסע מסביב לעולם עם הספינה 'לוריין די' וניתן להשיגו בחנויות הספרים 'סטימצקי', 'צומת ספרים' ... וכמובן גם דרך ציקי 050-5286334.


 

ציקי: "עכשיו אנחנו בתקופת מבצעים – למשל: 


יאכטה 'אגם' עד 8 אורחים - במקום 750 ₪ - רק 600 ₪ להפלגה של שעתיים במפרץ, כולל שתיה חמה/קרה וכיבוד קל. נהנים מהחוויה במפרשית, יכולים להתנסות בהרמת מפרשים, ליהנות ולצפות במפרץ על גבול ירדן, 'ריף הדולפינים' ועוד. 
בימי שישי מפגש ביאכטה 'אגם' עם סקיפרים המעוניינים לרענן את מיומנותם בספינה.
יאכטה 'לוריין די', עד 12 אורחים,  במקום 1,500 ₪  רק - 1,100 ₪ לשעתיים, ותוכלו ליהנות בה גם מג'קוזי, מזרני שיזוף, מוסיקה, שתיה חמה/קרה וכיבוד קל".


הלימודים העיוניים נערכים במרכז העיר (רח' אדום), הלימודים המעשיים בים – יציאה מהמרינה.
לפרטים והתקשרות: בנושא קורסים והפלגות  - 
ציקי שקד: 050-5286334, בפייסבוק – 'ציקי שקד'

מייל  ziki@sailingschool.co.il
אתר http://www.sailingschool.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש