אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/12/2017 01:23 ● ערב ערב 2840
טיפ לילדי השבוע - השבוע תיכנס וונוס למזל שלכם ותעניק לכם יכולת טובה מאוד להביע עצמכם ביחסים בין אישיים, יכולת כזו שתעזור לכם לבטא את עצמכם ולממש את תוכניותיכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

קשת

 

בשבוע הקרוב, נראה שתהיו עסוקים בכל הנוגע לתוכניותיכם הכלכליות ובדיקת היכולות שלכם לממש זאת. ייתכן וישנם תחומים נוספים שעדיין לא סיימתם לטפל בהם ובניירת בירוקרטית ולכן דברים מתעכבים עבורכם. הגיע הזמן שתיקחו החלטה ואחריות כדי לטפל בנושאים אלה ולהביאם לסיומם המוצלח. יהיה לכם את כל הכוחות האנרגטיים לטיפול בכל הנושאים שנסחבו מסיבות שלא תמיד תלויות בכם.

 
גדי

 

אתם עוברים מהפכים שונים ולכן אתם גם יכולים לעזור לעצמכם במימוש תוכניות לטווח הארוך. אתם פועלים כרצים למרחקים ארוכים ולכן ראייה עתידית תוכל מאוד לעזור לכם בזמן זה של חייכם. הכוכב מרקורי שייכנס לנסיגה בבית תת המודע שלכם יגרום לכם לרצות להסתגר, אך באותה המידה ייתן לכם גם את יכולת השכנוע לגבי אחרים שיעזרו לכם במידה ותצטרכו אותם כתומכים. 

 

דלי

 

מרבית הכוכבים בשמיים נמצאים בבית המקושר עם החברים הקרובים שלכם ולכן זה הזמן לנסות להבין את הצרכים האמיתיים שלכם ולנסות לעזור לעצמכם במימוש הרצונות מול החברים שלכם. ייתכן ויהיו לכם מערכות יחסים שלא תרצו לשוחח עליהן בפומבי, וזאת בגלל העובדה שגם אתם עצמכם לא בטוחים שאתם מעוניינים בהן. ייקח זמן עד אשר תהיו בטוחים באחרים שאכן הם מתאימים לכם ולצרכים שלכם.


דגים

 

זוהי תקופה מצוינת מבחינה מקצועית להכיר אנשים חדשים ולעזור לעצמכם להתקדם בסולם למקומות שאתם באמת ראויים להם ורוצים להגיע אליהם. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל: לא בטוח שאתם רואים את הדברים בעין אובייקטיבית ולכן מומלץ לכם להיעזר בעצת מומחים שיסייעו לכם להגיע להחלטות בנושאים חשובים על מנת שלא תטעו בתהליכי קבלת ההחלטות.

 

טלה

 

בשלב הזה בית הקריירה שלכם מכיל כוכבים משמעותיים, אך בעיקר נשלט על ידי הכוכב פלוטו שגורם לכם לשינויים משמעותיים ולא תמיד אלה שאתם חפצים בהם, אלא יותר כאלה שהוכרחתם אליהם. מהלך זה אמור לעזור לכם לבדוק מיהם האנשים הקרובים לכם ביותר בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם המקצועיות. נראה שלעיתים בגלל הצורך שלכם לפעול מהר אתם שוכחים שלא כולם חושבים כמוכם.

 

שור

 

הכוכב יופיטר ממשיך את פעילותו הענפה לטובה בבית הזוגיות והשותפויות שלכם. נראה שכל התוכניות שלכם עומדות בפני סיטואציות חדשות שבהן אתם נדרשים להיות עקביים ולהביע את מחשבותיכם ביחס לנושאים האישיים. ייתכנו נסיעות למקומות קרובים ואף רחוקים שבהם תידרשו לתת כתף ולעזור לאחרים. זה גם הזמן שלכם לבקש תמורה הולמת למאמציכם.

 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה מצוינת שבה אתם מרגישים שאתם זקוקים ליותר אינטימיות ואכן אתם יכולים לקבל את מבוקשכם בשבוע הקרוב על ידי האנשים הקרובים לכם ביותר. ייתכנו שינויים חברתיים שלא אתם יזמתם, אך אתם נאלצים לקבל החלטה מאחרים בנוגע למינון בסוג ואופן מערכת היחסים שהם מוכנים להיות בה בקשר איתכם. זה הזמן הנכון להשקיע ולטפח את הפן המקצועי בחייכם.


סרטן

 

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם השותפויות של חייכם האישיות או/ו המקצועיות. נראה שהגיע הזמן לעמוד על דעתכם ביחס לאנשים המקושרים איתכם בקשרי זוגיות. זוהי בדיוק התקופה של חצי שנה לאחר יום ההולדת המאופיינת בהתלבטויות רבות, ולכן נראה שאתם מאוד מתלבטים במה לעשות וכיצד לפעול בדרך שתתאים לכם, אך עדיין לא לאבד את הקשרים האישיים שיצרתם עם הקרובים לכם.


אריה

 

נושאי משפחה ועבודה יעלו מחדש על הפרק השבוע, כיוון שנראה שהיחסים הבין אישיים בעבודה לא נוחים כפי שהם נראים למראית עין. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם ביחס לאיך אתם רוצים לנהל את חייכם המקצועיים ומיהם האנשים שהכי מתאימים לכם כדי לממש את תוכניותיכם. במידה ואתם פועלים מאחורי הקלעים, הרי שהגיע הזמן לחשוף את עצמכם ולגלות את תוכניותיכם האמיתיות. 

 

בתולה

 

בית הכספים שלכם מופעל על ידי הכוכב מארס שמביא איתו שפע של עשייה ואינטנסיביות ביחס לאיך אתם רוצים לחיות את חייכם בהמשך. מאחר וזהו תחום מאוד משמעותי עבורכם, הרי שמומלץ לכם לפעול מאוד בזהירות ולא לחשוף את תוכניותיכם עד אשר תהיו בטוחים שאתם פועלים נכון. בכל מקרה, בשבוע הקרוב השקיעו יותר זמן איכות בחיק ובקרב המשפחה.

 

מאזניים

 

הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם הרבה כוח פיזי לביצוע תוכניות ומטרות. החודשים הקרובים עומדים להיות מאוד אינטנסיביים עבורכם ובמיוחד לאלה שנולדו בשליש האמצעי והאחרון של המזל. זה הזמן שלכם לפעול ולעשות את המיטב על מנת לממש את עצמכם ואת כל תוכניותיכם העתידיות. ייתכן והקרובים לכם לא ישמחו במוטיבציה החדשה שלכם, אך אתם תשעטו קדימה.

 

עקרב

 

נראה שאתם מאוד עסוקים בלקיחת אחריות על חייכם בתחומי החיים השונים, ולכן אתם נוטים להתעמת עם הקרובים לכם כדי לבדוק את הגבולות שלכם ביחס אליהם. השבוע נמצא הכוכב מארס בבית תת ההכרה שלכם שנותן לכם צורך להבין דברים לעומק, ולכן יהיה לכם חיבור יותר מוצלח אל האני הפנימי שלכם כך שתוכלו לקבל את התשובות המתאימות לכם בצורה הטובה ביותר. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש