is : about - גם את יכולה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: יח"צ ● 8/11/2017 17:14 ● מה נשמע 521
כמה פעמים הסתכלת על הג'ינס הקרוע בחלון הראווה ורצית גם ● כמה פעמים רצית מראה סקסי, צעיר, בועט וחושני שיתאים בדיוק לך ● רשת האופנה החדשה is : about לנשים צעירות במידות 42-52 תגשים לך את כל החלומות האופנתיים ● מיכל עמוס היזמית האילתית הצעירה והנמרצת שהביאה לאילת את ,RAMILEE הביאה עכשיו את is : about לאילת ● תנו קפיצה למרכז 'ביג'
is : about - גם את יכולה
גם את יכולה להעז. is : about

מי שתגיע לחנות is : about הממוקמת במיני מול החדש במרכז 'ביג' בעיר (צמודה לחנות (RAMILEE לא תוכל להישאר אדישה לעיצובים הצעירים והטרנדים שמגיעים במידות 42-52. רשת is : about היא שיר אהבה לנשים שהתעייפו ממושגים כמו "נשים אמיתיות" או ממסרים מתנצלים כמו "תאהבי את עצמך", ומאפשרת לכל אחת, בכל מידה להתלבש בדיוק כמו שהיא רוצה.
 למותג  עשרה  is : about  סניפים בפריסה ארצית, בהן ניתן למצוא קולקציה צעירה, פופית, טרנדית, חצופה וקולית. 
המותג  is : about מציע  קולקציה מגוונת בה כל אישה תוכל למצוא ולבטא את עצמה בדרך האופנתית המתאימה והנכונה לה ולסגנונה האישי. בימים אלו ממש מגיעה לחנות קולקציית החורף, צעירה וטרנדית, כשצבעי החורף כובשים את המדפים:  שחור, בורדו, זית ונחושת, לבן חג, ורוד קוניאק עמוק, צהוב ולבנדר עדינים וגווני אפור וכסף בשלל בדים: קטיפה שבורה, תחרה, רשת, סריגי רשת, מגוון בדי ג'ינסים, בדי אריג סריג וקווילטינג. כל הפריטים מופעים במידות 42 ועד 52 .

 

יזמית נמרצת. מיכל עמוס בשמלת is:about

 

בקולקציה מספר קבוצות:


 Black is back baby 
 שחור הצבע האהוב חזר כדי להישאר. קבוצת אקלקטית בשחור ונגיעות כסף ולבן המאחדת פירטי לבוש מכמה מגמות אופנה מוכרות: שמלות צווארון גברי בבד משבצת שחור אפור, מכנסים שחורים עם  פסים סיכה, חולצה גברית עם נגיעות פנינה שחורה בצווארון, ג'ינס שחור באפקט שטיפה  ,rock star שמלת קטיפה קטנה, שמלת סווטשרט מודפסת לבן, טייץ קטיפה ועוד. כל אלו בחיבור לא שגרתי יוצרים  מראה שחור עדכני "השחור פה כדי להישאר".

 

Luxe hoodie
אלמנטים המושאלים מעיצוב הקפוצ'ון והופכים לשמלות נינוחות: מוכספות, מודפסות, קומפלז', מאובזרות. גזרות עם וללא קפוצ'ון, גזרה ישרה בועטת.  

 

 

It's all about the jeans 
שיפרנו, הוספנו, הפתענו ועיצבנו ליין מגוון של ג'ינסים: בשילוב פנינים, בשטיפות עמוקות של  ,stone wash בשטיפות בהירות ובשטיפות כהות. מכנסי ג'ינס במראה הרטוב ובנגיעות לורקס  blue/black ,מכנסי דגמ"ח צמודים  ,skinny ג'ינסים במגוון טכניקות של רקמה ידנית, שטיפת עננים ופירסינג, עם מכפלות פרומות גזרות. קבוצה זו מתובלת בחולצה עם אפליקציות פייטים במגוון צבעים. בקיצור, תאווה לעיניים.

 

 

New army                                           
ז'קט 'בומבר' הוא פריט האופנה הנחשב ביותר במערכות חורף 2018. פריט המייצג את המראה הצבאי. הז'קט מופיע מבד מבריק כסוף בגימור סרטי לורקס. עוד מהז'קטים הפופולאריים בחורף הזה: ז'קט טייסים לערב, חצאית דמוי עור בגוון זהב מושחר, חולצה מנומרת בשילוב חדש, ז'קט דמוי  עור בגימור לורקס פסים עם נגיעה של צבעי האופנה ורוד וירוק. שמלת קטיפה תואמת, שמלת דפוס הסוואה מעוטרת פרחים, מכנסי דגמ"ח, חולצות גבריות בצבע זית רקומות פרחים וחוצות טריקו מודפסות.

 


לא עוצרת ב- RAMILEE


מאחורי סניף  is : about באילת, ניצבת בגאווה היזמית האילתית הצעירה מיכל עמוס (31), מי שהביאה לאילת לפני כשנתיים לעיר את מותג  ,RAMILEE אופנת נשים ובגדי הריון, כשהיא מזהה בהצלחה את הצורך שיש לנשות העיר בחנות שכזו. גם עכשיו  הביאה   מיכל את  מותג  is : about לאילת מתוך הבנת השוק והצורך הקיים לנשות העיר בבגדים איכותיים וטרנדים מסוג זה. מיכל, אמא לשניים ואשתו של היועץ הכלכלי חנן עמוס, מעניקה בחנות יחס אישי לכל לקוחותיה, יודעת להתאים כל בגד לאשה לפי קווי גופה ואין פלא כי היא נהנית מקהל לקוחות חוזרות ומרוצות.
אז אם גם אתן רוצות להיות הכי טרנדיות בחורף הזה ולקרוע את העולם
  is : about ומיכל עמוס מחכות לכן.

מיקום: מרכז 'ביג', במיני מול החדש (מול חנויות המזון וצמוד  ל-'RAMILEE').
שעות פתיחה:  ימים א'-ה' 09:30-21:30, יום ו'- 09:30-15:00, שבת- מחצי שעה לאחר צאת השבת ועד 22:30.

 

08-9355900

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש