עונה חדשה בפתח

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/11/2017 13:11 ● ערב ערב 2835
התכונה לקראת עונה חדשה נשארת תמיד חגיגית ואתגרית, לכל עונה יש את המאפיינים שלה ויש את דרישות ההערכות אליה.
עונה חדשה בפתח

 

נערכים לעונה שבפתח

 

הערכות מתאימה לקראת עונה חדשה הינה הכרחית, לעונת החורף אנחנו מתכוננים עם אמצעי חימום עם ביגוד הולם ומחמם, הגנה על הבית מפני רוחות והערכות עם הרכב מפני החלקות, לקראת עונת הקיץ נערכים אחרת עם אמצעי מיזוג, ביגוד קליל ונושם וכן גם עם הדברה, הדברה לפני הקיץ הינה קריטית.

 

יוצאים מחדש

 

שמעתפ פעם על הדברת טרמיטים? מזג האוויר הנעים גורם לבעלי חיים רבים לצאת ממאורותיהם, הם מחפשים מזון לאחר שנת חורף עמוקה , הם מחפשים לעצמם טריטוריה להעביר בה את הקיץ בנעימות, כך נראה את התיקנים, הג'וקים, נמלים ואפילו נחשים מעיזים להיכנס דרך בורות הביוב, מציאות שנחשפנו אליה בחדשות בעונות האחרונות, אין ספק כי הערכות עם הדברה לקראת עונת הקיץ הינה חיונית לשמירה על חיים תקינים.

 

ממליצים על איכות חיים

 

המלצות רבות קיימות לגבי חומרי הדברה שונים כאשר לרוב חומרי ההדברה הכימיים ישנם סיכונים עם השלכות קשות, זו הסיבה שהיום יש יותר ויותר אנשים שיחפשו הדברה אורגנית, הדברה ירוקה מתבססת על אמצעים טבעיים להרחקת מזיקים, היא מבוססת על הכירות עם הטבע ואורחות חייו של החרק, כך היא מבטיחה 'שיתוף  פעולה' מטעמו של החרק, הוא מזהה את החומרים וריחם ונעלם מהאזור.

 

שיטה אחת..

 

 קיימות מספר שיטות להרחקת מזיקים באמצעות הדברה בתל אביב, הדברה ירוקה , נראה את שיטת הפיתיון המבוססת על מלכודת, המזיק מריח את הפיתיון מתקרב אליו ונלכד בתוך המלכודת, שיטה זו יעילה כאשר יודעים כי אין מקור עמוק יותר לבעיה, ניתן להיעזר בה גם במקרים בהם ביצעו סגירת הסדק כך שניתן להיות בטוחים שלא יגיעו עוד חרקים.

 

שיטה אחרת...

 

השיטה הנוספת והמקובלת מאוד היא שיטת הרחקה באמצעות ריחות דוחים, המדביר מפזר חומר טבעי כמו ריח של חרצית, ריח של הדרים, כל ריח שגורם לחרק לברוח ממנו כך שכאשר הוא מתקרב הוא מזהה את הריח ונעלם, שיטה זו מוכיחה את עצמה כיעילה גם במקרים של חרקים עקשניים, כדאי לערוך שינוי שישפר לכם את איכות החיים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש