תיסעו לבריאות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/11/2017 13:04 ● ערב ערב 2835
שינוי תרבותי עשוי לשנות לכם את איכות החיים והכי חשוב לשמור עליכם בריאים בכל גיל ובכל מצב.
תיסעו לבריאות

 

יודעים ומשנים!

 

חשבתם פעם למה צריך רכב חשמלי ובכלל כל דבר שמונע זיהום לסביבה? אין ספק כי המודעות לבריאות עלתה מאוד בשנים האחרונות, אם עד לא מזמן אנשים אכלו ג'אנק פוד ללא נקיפות מצפון והאכילו את ילדיהם אוכל שחומם במיקרוגל על בסיס קבוע, הרי היום זה מתנהל אחרת, אנשים מבקשים לצרוך מוצרים בריאים עושים שינוי תרבותי בתבלינים ובחומרים בהם הם משתמשים, בודקים על גבי האריזה של מטהרי האוויר את התכולה ואת נזקיה לסביבה ועוד, אלו מוכיחים כי המודעות עלתה ואנשים רוצים לעשות שינוי, הם פתוחים ללמוד את העולם מחדש על מנת להעלות את איכות החיים שלהם.

 

בית הספר של החיים

 

 גורמים רבים יש לאורח החיים החדש הזה. מלבד המשאבים הרבים שגופי הממשל משקיעים על מנת לערוך את השינוי, הן בפרסום, הן בהעלאת הדברים לשיח הציבורי, גם המחלות הרבות האוטואימוניות שהפכו להיות נפוצות כל כך כאשר המחלות האונקולוגיות עומדות בראש הפירמידה, לא ניתן להתעלם מההשפעה שיש לחומרי הגלם הכימיים והמוטציות שהם גורמים לתאי הגוף, כל אחד בר דעת מבקש לשמור על החיים שלו ושל בני משפחתו ומבקש לערוך שינוי.

 

נושמים עמוק – נושמים נקי

 

 אחד מהדברים שהוא ללא ספק גורם בעל משמעות המשפיע על הבריאות הינו הזיהום הסביבתי הנגרם מפליטת זיהום האוויר מהרכבים, המנוע של הרכב פולט בכל התנעה כמות גדולה של זיהום אוויר ובכך גורם לכך שכל הסביבה נושמת אוויר רעיל, מזוהם, שזורם בכל הגוף לאחר שהוא נספג בדם, הנזקים כבר פה ומחלות שונות הקשורות לכך הפכו לעניין שבשגרה.

 

תרבות חדשה

 

 גם בתחום כלי התחבורה ניתן לערוך שינויו תרבותי, שימוש בסוגי מכונית חשמלית יכולה להמעיט בצורה משמעותית את הנזקים הנגרמים מהתנעת המנוע, מכונית חשמלית אינה מבעירה מנוע ובכך פולטת זיהום אוויר, אופן הפעולה של מכונית חשמלית כמעט ואינו מביא נזקים לסביבה, כך שהיא נותנת מענה גם בתחום הזה מלבד המעלות הנוספות שלה ניתן לתת מקום של כבוד לסיכויים שהיא נותנת לכלל האוכלוסייה באופן הפעולה האידיאלי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש