כל מה שרציתם לדעת על כיסוי בריכה בטיחותי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/11/2017 21:51 ● ערב ערב 2834
הבריכה הפרטית שלכם עוד רגע מוכנה ואתם משתוקקים להגיע לרגע שבו תתאספו עם החברים סביב הבריכה, תישענו לאחור ותיהנו מהשקט, מהשמש, מהמים הצוננים ומתחושת החופש הבלתי נגמרת
כל מה שרציתם לדעת על כיסוי בריכה בטיחותי

הבריכה הקטנה והפרטית שלכם היא אטרקציה מלהיבה מאוד, כזו שתהווה פינת זולה נפלאה בסוף השבוע, פעילות נעימה לילדים או מקום שכיף לשכב לצדו עם ספר טוב וכוס יין. עם זאת, רגע לפני שאתם מעצבים את פינת הישיבה ומזמינים את המשפחה לברביקיו על שפת הבריכה עצרו ותכננו את הפרט החשוב ביותר: כיסוי בריכה. למה הוא חשוב, איך בוחרים אותו ומה כדאי לזכור לאורך התכנון? שאלות ותשובות בנושא כיסוי לבריכה – ממש לפניכם.

 

איך כיסוי הבריכה יחסוך לכם כסף?

 

כיסוי בריכה הוא, באופן טבעי, פריט די יקר. התכנון, ההתקנה וכמובן האיכות, כל אלה עולים לנו כסף וכשאנחנו רוצים לחסוך בעלויות אנחנו נוטים לוותר דווקא על הפריט הזה. בפועל, זהו הפרט החשוב ביותר וגם החסכוני ביותר. בזמן שהבריכה שלכם זקוקה למים באופן תמידי ולחימום (כנראה חשמלי), הכיסוי מספק את שני הצרכים הללו בלי תוספת תשלום. בפשטות, הכיסוי מונע מהמים להתאדות וכך הוא מבטיח לכם בריכה מלאה כל השנה, והוא גם שומר על טמפרטורת המים וחוסך לכם את הצורך לחמם אותם בעצמכם.

 

איך מתחזקים את הכיסוי?

 

הבשורה הטובה היא שכיסויים רבים ישרדו זמן ממושך גם ללא פעולות תחזוקה. באופן טבעי איכות הכיסוי תשפיע גם בנושא הזה, אבל אם תקפידו לבחור כיסוי בריכה חזק ויציב תוכלו להיות רגועים יותר. מצד שני, הכיסוי לא ינקה את עצמו ואם חשוב לכם ניקיון החצר והאסתטיקה שלה, בהחלט תצטרכו לנקות את הכיסוי מפעם לפעם, שהרי הוא עשוי לצבור את הלכלוך במקום מי הבריכה. אותו פשוט יותר לנקות מאשר את המים, לא?

 

מה עדיף – כיסוי או גדר?

 

אם אתם רוצים להרגיש בטוחים מכל כיוון אפשרי, גדר בטיחות לבריכה וכיסוי חשמלי הם שני פריטים שיעזרו לכם להשיג את המטרה הזו. אם אתם רוצים לבחור רק באחד מהם, הכיסוי מספק לכם הגנה מלאה יותר. אם תחשבו על זה בצורה הפשוטה ביותר, הרי שמעל הגדר קל לטפס ומי שיצליח לעבור אותה כנראה יגיע לבריכה די בקלות. לעומת זאת, כיסוי בריכה איכותי וחזק יקשה מאוד ליפול אל המים.

 

מנוע חשמלי או הידראולי?

 

היום ניתן להתקין כיסוי בריכה בשלל דרכים, מכיסוי ידני, דרך חשמלי ועד הידראולי. בעוד הפתרון הידני מסורבל יותר (ולכן בשימוש הרבה פחות) עולה לא פעם השאלה מה עדיף – מנוע הידראולי החשמלי. התשובה היא ששני הפתרונות מצוינים ומתאימים לבריכות בגדלים שונים. לבריכה ביתית קטנה אפשר ורצוי להסתפק במנוע חשמלי, בעוד מנוע הידראולי מתאים לבריכות גדולות הרבה יותר. מאחר ובבית אנחנו גם רוצים לחסוך בעלויות, הרי שהמנוע החשמלי זול יותר מההידראולי, וזו נקודה חשובה מאוד.

 

איך עושים את זה נכון?

 

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את הפתרון הטוב ביותר לבריכה שלכם, לבטיחות הילדים ולשמירה על מים נקיים ונעימים, רצוי להיעזר בחברה המתמחה בתכנון והתקנת כיסויים לבריכות. רק כך תוכלו להכיר את החלופות, להשוות בין מחירים וחומרים וכמובן לקבל החלטה בנוגע לכיסוי האידאלי ביותר מבחינתכם, זה שמתאים יותר מכל לצרכים האישיים שלכם. כשהבטיחות על הפרק (על אחת כמה וכמה בטיחות הילדים) אין שום  מקום לפשרות או לעיגולי פינות, ואת זה בהחלט כדאי לזכור לכל אורך הדרך, עוד משלב תכנון הבריכה עצמה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש