נוסעים לירושלים? הילדים שלכם לא יכולים לפספס את זה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/10/2017 10:01 ● ערב ערב 2834
אילתים יוצאים רק לעיתים רחוקות מהעיר אבל זה לא אומר שהם צריכים לפספס את האטרקציות המרכזיות של ירושלים. הנה כמה הצעות לחופשה בלתי נשכחת עם ילדים בכל הגילאים
נוסעים לירושלים? הילדים שלכם לא יכולים לפספס את זה

ירושלים מציעה המון אטרקציות ואין פלא שלאחרונה היא הפכה למוקד משיכה עבור הורים לילדים. דווקא תיירים שמגיעים לירושלים לא תמיד מספיקים את כל האטרקציות שיש בה בגלל שהם מתחילים עם מקומות קלאסיים כמו הכותל המערבי והעיר העתיקה, אבל מי שגר בישראל יכול להרשות לעצמו לשלב פעילויות מיוחדות יותר. עם זאת, מהבחינה הזו אילתים דומים לתיירים מחו"ל היות ורק לעיתים רחוקות הם יוצאים מהעיר ומגיעים לירושלים.

מצד שני, כמובן שאין סיבה שאילתים יפספסו את מה שיש לירושלים להציע או יתפשרו על אטרקציות לילדים. כל מה שצריך לעשות הוא לתכנן בצורה נכונה את החופשה ולהכיר את הפעילויות הכי שוות בירושלים והסביבה.

 

רכבת הכותל: סיור נעים במרכז העיר

 

כמובן שאי אפשר לוותר על הכותל המערבי כשמגיעים לעיר דוד והדרך הכי טובה לטייל במרכז ירושלים היא באמצעות רכבת הכותל. הרכבת היא מיזם תיירותי חדש יחסית בעיר העתיקה, שבעזרתו אילתים יכולים לחוות את האווירה בירושלים באמצעות סיור ממונע והדרכה קולית.

הסיור יוצא מהתחנה הראשית בשער יפו, עובר ברובע הארמני והיהודי ולבסוף נכנס לכותל המערבי. הוא מתאים להורים וילדים בחופשות קצרות ופעיל כמעט לכל אורך השנה מלבד ימי חורף סוערים במיוחד.

 

מעלית הזמן: קופצים לתקופה אחרת

 

עוד אטרקציה שיכולה להתאים להורים עם ילדים בירושלים היא מעלית הזמן. המעלית נמצאת בשדרות ממילא ואפשר לשלב את הביקור בה יחד עם חווית שופינג קצרה או ארוחת צהריים קלילה, ושעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה.

הכניסה למיצגים של מעלית הזמן הם מגיל 5 ומעלה ואפשר לבחור בין מיצג "מעלית הזמן" לבין מיצג "אני ירושלים". במקביל, יש במתחם סרטי תלת ממד שמציגים מסע ביקום ומסע בגוף האדם והמושבים הנעים מבטיחים שאף בן משפחה לא יישאר אדיש למתרחש.

 

גן החיות התנ"כי: כולם אוהבים חיות וחיוכים

 

אי אפשר לדבר על אטרקציות לילדים בירושלים בלי להזכיר את גן החיות התנ"כי. גן החיות שכבר הפך למוסד ירושלמי ותיק ממשיך לארח ילדים בגילאים שונים מכל רחבי הארץ, זו נחשבת לאטרקציה הכי מבוקרת בישראל והמיקום בעמק פסטורלי בדרום-מערב עיר הקודש מעניק לבעלי החיים ששוכנים בגן תנאי מחיה דומים לטבע.

גן החיות התנ"כי משתרע על שטח של מעל 250 דונם. מאות אלפי שקלים מושקעים מדי יום בתחזוקה של הגן, בטיפוח ובשמירה על בריאות החיות. בגן יש גם פעילויות להורים עם ילדים ומופעים מיוחדים לכל המשפחה. הכניסה לגן כרוכה בתשלום אך בפנים ניתן למצוא מתקני ישיבה מוצלים, שירותים נקיים, קפיטריה וברזיות מים טריים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש