ריקושט אילת לובשת חורף

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 25/10/2017 11:47 ● ערב ערב 2835
החום הגדול כבר מאחורינו, הערבים והלילות כבר צוננים ובצפון יורדים גשמים – החורף בפתח וכמו תמיד, מאז נפתחה ב-2003, מתאימה 'ריקושט' את המלאי שבחנות לעונה שבפתח וכדאי מאד להגיע לבדוק מה מציעים לכם כאן, ולהצטייד במה שצריך כדי שהחורף לא יתפוש אתכם ללא ביגוד מחמם, בין אם אתם נשארים בארץ ובעיקר אם אתם מתכננים טיול למדינות הקרות בחו''ל
ריקושט אילת לובשת חורף

 

מה מחכה לכם בחנות

 

  • מעילים ופליזים - אטומים לרוח ועמידים בפני גשם. בעלי יכולת בידוד גבוהה ביותר ומתאימים לכל מזג אויר - גם לחורף הישראלי וגם לחוף האילתי (שכידוע לכל מקומי ולכל מי שמכיר את אילת בחורף יכול להיות קר מאד).
  • כמו בשנה שעברה תמצאו כאן את מעילי הפוך הדקים של DESERT SNOW   - מותג הבית של 'ריקושט' - שזכה במקום ראשון בסקר של ידיעות אחרונות - גם מחממים מאד וגם מחיריהם סבירים בהחלט כפי שנקבע בסקר. כמו כן תמצאו כאן את המותג הגרמני  JACK WOLF SKINהשולט באירופה בתחום המעילים והז'קטים, המיובא על ידי 'ריקושט' ונמכר ברשת בבלעדיות. ולא רק תוצרת חוץ, ב'ריקושט' תוכלו למצוא גם מגוון רחב של מעילים וג'קטים תוצרת ישראל כמו OUT DOOR שהם זולים משמעותית מהמוצרים המיובאים, אבל ב'ריקושט' לא מתפשרים  על האיכות.
  • נעליים מרופדות תוצרת JACK EOLF SKIN שישמרו את רגליכם חמות גם במינוס 20 מעלות.
  • הלבשה תחתונה תֵרמית המתאימה לכולם, גם לנשים וגם לגברים - ביגוד מקצועי מנדף זיעה לעוסקים בספורט אתגרי ולחיילים החשופים לקור. ביגוד תרמי מיועד לכל מי שסובל מקור וגם למי שלא מגדיר את עצמו סובל מקור - אין ספק שהלבשה תחתונה תרמית היא נוחה ונעימה, מחממת ומגנה מפני הקור ומשפרת את איכות החיים בחורף.
  • מבחר גדול מאד של צעיפים, כובעים וכפפות וכל ציוד העולה על דעתכם וכל פריט לבוש אחר לחימום גופכם בחורף.

 

 

ולבית: 

 

  • נעלי בית של THE NORTH FACE שהפכו זה מכבר למתנה האולטימטיבית לגברים ולנשים לחורף במחירים נוחים.
  • גרביים תרמיות שיחממו את הרגליים ותוכלו להסתובב בהם בבית על המרצפות הקרות והרגליים יישארו חמות. כל המוצרים התרמיים הם 'מוצרים לחיים' - בשל איכותם הגבוהה, הם ילוו אתכם ויחממו אתכם חורף אחר חורף וטיול אחרי טיול. ואל דאגה. גם אלו מכם שמתכוונים לטייל דווקא במדינות החמות ימצאו כאן כל מה שצריך הטייל בארצות החמות החל מסנדלים ועד לטישרטים איכותיים.
  • בנוסף לביגוד המיוחד לחורף, תמצאו כמו תמיד ב'ריקושט' ציוד לטיולים ולקמפינג - תרמילים, אוהלים, אולרים, פנסים, שפע של מזוודות - ביניהן מזוודות של 'סמסונייט' ש'ריקושט' הם היחידים המוכרים אותן, תרמילים מכל הסוגים ועוד הרבה מאד דברים שאתם צריכים וגם כאלה שלא ידעתם שאתם צריכים. 

בחנות מחלקה מיוחדת מיועדת לחיילים שבה יכול כל מגויס חדש לרכוש את כל הציוד הדרוש לו בהנחות מטורפות. ולקראת גיוס נובמבר הקרוב - מבצעים שונים לחיילים:
 

  • חייל הקונה מולטיטול של 'לדרמן' -  מקבל פנס LED LANSER  בשווי 170 ₪ במתנה. 
  • תרמילי חיילים במבצע במחיר  החל מ- 215 ₪ במקום 315, 350 וכו'.
  • שעוני חיילים, פנסי ראש, מגבות שטח גם הם במחירים מיוחדים לחיילים.

בואו ל'ריקושט' ותנו למאור אפרתי מנהל החנות ולצוות האדיב, המנוסה והנכון לייעץ בכל נושא, לטפל בכם.

כתובת: מרכז 'ביג'
טלפון: 08-6339938.
שעות פתיחה: א-ה 09:30-21:30, שישי 09:00-15:00, מוצ"ש 18:30-22:30.
גישה לנכים וחניה יש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש