ל.ל שטיפה ניידת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 25/10/2017 11:38 ● ערב ערב 2834
אם אתם עסוקים עד מעל הראש והרכב שלכם צועק ''הצילו תשטפו אותי'', ואין לכם ממש זמן, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם ● ל.ל שטיפה ניידת – עד הבית ''יצילו לכם את הרכב'' ויוציאו אותו מבריק ● אם לא תנסו – איך תתמכרו?
ל.ל שטיפה ניידת

לירן ולידור, חברי ילדות, תמיד אהבו את תחום הרכב. כשהוציאו את רישיונם, רכשו השניים מכוניות והחלו להשקיע בהם. בין היתר אהבו השניים לשטוף את רכביהם בתדירות גבוהה וגם אט אט צברו ניסיון בתיקונים, טיפולים והתקנות ברכבים. במהלך שלוש השנים האחרונות עבדו השניים בשטיפת רכב ולאחרונה, מצוידים בניסיון רב, החליטו לצאת לדרך עצמאית. החליטו וגם עשו.

לפני כחודשיים, פתחו השניים את חברתם 'ל.ל שטיפה ניידת', ומאז כבר צברו להם מוניטין ולא מעט לקוחות מרוצים שמעבירים את הבשורה. כי ככה זה כשאתה מקצועי, אוהב את מה שאתה עושה ומגיע עד להיכן שהלקוח רוצה.
החברה עוסקת בכל סוגי השטיפות, בעיקר של רכבים, אך גם אופנועים, טרקטורונים וכד' וכן בחידוש פנסים. בנוסף, עוסקת 'ל.ל שטיפה ניידת' גם בשטיפת שלטים, סככות, קרוואנים, כניסות ושבילים לבתים וחצרות, גדרות ושערים ועוד ועוד, ובעצם כל דבר שדורש שטיפה וניקוי וזקוק למישהו שיגיע עד אליו. 

 

 

החומרים בהם משתמשת החברה הם מהאיכותיים בשוק ובעלי אחריות יצרן שלא פוגעים או מזיקים לרכב ובכלל, והיא לא חוסכת בהם: רכבים למשל יישטפו בסבון - וקס לא מדולל (ללא תוספת תשלום), והחלונות ינוקו לאחר השטיפה וניקוי בג'ילדה - גם בנוזל חלונות איכותי. כך שבסוף - רכבכם יהיה מבריק.

בנוסף, מוכרת 'ל.ל שטיפה ניידת' אביזרי רכב כמו: וישרים, כיסויי הגה, שטיחים, ריחנים, תאורה - לדים ועוד. בעצם בתוך רכב החברה תמצאו חנות קטנה עם מגוון אביזרי רכב לכל דורש.

העבודה היא מקצועית ביותר, המים והחשמל - על חשבון החברה כמובן. מדובר בשני עובדים ששוטפים ומנקים יחד, כך שזמן העבודה מתקצר, אך לא על חשבון האיכות שלה. אפשר לומר לדוגמה שתוך חצי שעה בערך - הרכב שלכם יהיה מוכן.
ואיך אפשר בלי להזכיר את השירות של לידור ולירן, שילוו את הלקוח גם לאחר הניקוי לוודא שהוא מרוצה. 
המחירים של 'ל.ל שטיפה ניידת' נוחים לכל כיס.

'ל.ל שטיפה ניידת', טלפונים: לירן 050-5277350, לידור 052-6192129. 
שעות עבודה: ימים א-ה 08:00-17:00,
 יום שישי 08:00-15:00 (בקיץ - ימי א-ה עד 19:00). 
חפשו אותם בפייסבוק: ל.ל שטיפה ניידת ובאינסטגרם - L.L_WASHING.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש