מפרץ ההרפתקאות – המשחק הכי חם לילד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/10/2017 08:32 ● ערב ערב 2833
מפרץ ההרפתקאות היא סדרת ילדים קנדית, אשר שודרה לראשונה בשלהי שנת 2013 במדינות אמריקה הצפונית. יוצר הסדרה – קית' צ'פמן, יצר בין השאר את סדרת הילדים הפופולרית והמוכרת – בוב הבנאי
מפרץ ההרפתקאות – המשחק הכי חם לילד

 

על הסדרה

 

מפרץ ההרפתקאות היא סדרת ילדים קנדית, אשר שודרה לראשונה בשלהי שנת 2013 במדינות אמריקה הצפונית. יוצר הסדרה – קית' צ'פמן, יצר בין השאר את סדרת הילדים הפופולרית והמוכרת – בוב הבנאי. מפרץ ההרפתקאות זוכה לביקורות יוצאות מן הכלל, ותשבחות רבות. הסדרה הייתה מועמדת בין היתר לפרס על סדרת ההנפשה המותאמת לילדים בגילאי ארבע עד שש הטובה ביותר לשנת 2016. בנוסף יוצרי הסדרה זכו בפרס ההנפשה הטובה גם על אחד מפרקי הסדרה. על פופולריות הסדרה בקרב ילדים רבים, יעיד קצב המכירות הגובר של מפרץ ההרפתקאות משחקים, כאשר לרשות הורי הילדים ניצב מגוון רחב של דמויות ומשחקים המבוססים על הסדרה.

 

פרקי הסדרה

 

הסדרה מורכבת מפרקים קצרים, לכל פרק עלילה בפני עצמה. כל פרק מתחיל לרוב בפעילויות שגרתיות של גורי כלבים בעיר. לאחר זמן מה, מתרחשת צרה במקום אחר בעיר, אליה מתוודעים הצופים בפרק. ריידר, מנהיג יחידת החילוץ בעיר המורכבת מגורי הכלבים, נקרא להגיע לאזור בו מתרחשת הצרה, ולסייע לכל מי שזקוק לעזרה. טרם היציאה למשימת החילוץ, מתארים הגורים בפני ריידר את הצרה. לאחר כל חילוץ מוצלח, נוהג ריידר לכנות את הגורים – "גורים טובים" והוא נוהג להכריז בפני האדם אשר חולץ: "אם תזדקק לעזרה, ליחידת החילוץ קרא".

 

מפרץ ההרפתקאות משחקים

 

בשל הפופולריות יוצאת מגדר הרגיל, זכתה הסדרה, והאהבה הגדולה שמפגינים המוני ילדים כלפי דמויות הסדרה ,החלו להפיץ מגוון רחב של מפרץ ההרפתקאות משחקים. ניתן לאתר את דמויות הכלבים השונות, החל מסקיי, רוקי, זומא, אוורסט, טראקר ועוד, בנוסף לריידר מנהיג יחידת החילוץ, צ'ייס כלב הדלמטי מארשל האמון על תפקיד הכבאי, ראבל הבנאי ומה לא. ניתן אף לרכוש את הרכבים המסייעים ליחידת החילוץ במשימותיהם דוגמת סיירת המשימה, מטוס הצלה או  רכב הבסיס של מארשל הכאבי. אפשר ליהנות בנוסף ממגוון רחב של כריות מחמד – צ'ייס מנורת לילה ומרשל מנורת לילה, רכבו של רוקי הכלבלב אשר מפחד ממים, מקדש הקופים הידוע ועוד. לכל יחידת הצלה אשר מכבדת את עצמה יש כמובן מרכז אימונים מקצועי, וגם ליחידת החילוץ של מנהיג הכלבים ריידר יש אחת כזו, כך שניתן לרכוש לילדים את מרכז אימוני ההצלה הזו.

 

רכישת משחקים של מפרץ ההרפתקאות כמתנה

 

כאשר מעוניינים לרכוש מפרץ ההרפתקאות משחקים כמתנה לילדים שלכם, קרובי משפחה או אפילו לילדים של חברים, מומלץ לנסות לברר מבעוד מועד מהן הדמויות האהובות על הילד לו נרכשת המתנה.  נוסף על כך, ניתן אף לרכוש סט אולטימטיבי של מגוון משחקים ודמויות המבוססות על הסדרה, ומארז של שמונה דמויות מרכזיות בסדרה. אלו יהוו מתנה נפלאה עבור כל ילד אשר צופה בסדרה ואף לשמח את ההורים של הילד. 


חדשות אילת