אטרקציות בגליל במים באוויר וביבשה - בחרו את ההנאה!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/10/2017 18:26 ● ערב ערב 2832
אין כמו לתבל את החופשה בחוויות מרגשות שישאירו זיכרונות נעימים מהבילוי המשותף. רכיבה בין הרים, שייט קיקיים הרפתקני, מסע בעקבות ההיסטוריה במוזיאונים מרתקים, ריחוף אנרגטי בשמיים ונהיגת שטח שמאיצה את הדופק.
אטרקציות בגליל במים באוויר וביבשה - בחרו את ההנאה!

אז בין אם יצאתם לנופש בהרכב זוגי או משפחתי, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות בצפון סגנונות שונים, במים או ביבשה. לפניכם המלצות על 5 אטרקציות לשדרוג החופשה.

 

היכון, הכן, לדהור


תשכחו לרגע מטיול רגלי ובואו לחוות רכיבה מהנה מול נופים עוצרי נשימה. חוות הסוסים כברית בקיבוץ כברי, מציעה טיולי רכיבה ברחבי הגליל המערבי. ניתן לבחור בין רכיבה ביער ובין טיול הכולל גם תצפית לעבר הים התיכון בליווי כוס תה מהביל, רכיבה מרגשת בוואדיות עם ארוחת צהריים בשטח לטיולים רומנטיים וטיולים אתגריים לרוכבים מנוסים. יש לתאם מראש.  

 

שייט גדוש אדרנלין


מוזמנים לשוט בסביבה של טבע פראי, כשהמים משפריצים לכל הכיוונים והאדרנלין זורם בגוף. אם חשקה נפשכם בחוויה אקסטרימית, תוכלו למצוא את מבוקשכם בקייקי כפר בלום המציעים שייט קייקים בנהר הירדן. ניתן לבחור בין מבחר מסלולי שייט, כמו למשל, קייקים ורפטינג במסלול משפחתי שאורכו כ-4 ק"מ, קייקים ורפטינג במסלול אתגרי במסלול המשלב קטעי זרימה מהירים ורגועים באורך 8 ק"מ ואפילו בייבי קייק שמתאים גם לגילאי שנתיים ונמשך 30 דקות בקטע רגוע במיוחד של הנהר. בחרו את המסלול המועדף והיכונו לחתור במרץ.

 

השמיים הם הגבול


הזדמנות מעולה לתצפת על התפאורה המרהיבה של הצפון מלמעלה היא באמצעות טיסה בשמי הגליל. באקסטרים באוויר מזמינים אתכם לרחף בכיף בכלי טיס/ריחוף לפי בחירתכם: טרקטורון מעופף, מצנח רחיפה, כדור פורח ואפילו טיסה במסוק. ניתן לשלב בין טיסות לארוחת בוקר מפנקת ולבחור גם נסיעה מצולמת בטרקטורון מעופף, מזכרת מחוויית הרחיפה. המנחת של אקסטרים באוויר ממוקם כשתי דקות נסיעה מצומת אחיהוד בגליל המערבי. יש להזמין מראש.

 

נוהגים בשטח


תשכחו מכל נסיעה שהכרתם, טיולי שטח בדמות טרקטורונים או רייזרים היא חוויה מסוג אחר. טרקטורוני דישון מציעים טיולי שטח בכל עונות השנה במגוון מסלולים. כך למשל, תוכלו לצאת לטיול טרקטורנים בנחל דישון בדרך נוף אתגרית במרומי רכס הרי נפתלי או לבחור בטיול רייזרים שחוצה את רמת עלמה, טיולי ריינג'רים במסלול שעובר בנחל אביב המוקף מערות קדומות ואפילו טיולי תום קאר בין מטעים וכרמים. יש לתאם מראש. תחזיקו חזק!

 

מבקרים במוזיאון


מחפשים אטרקציה בצפון נינוחה יותר ועם זאת, מסקרנת? המוזיאון הפתוח בתפן משתרע על פני 120 דונם וכולל למעשה 4 מוזיאונים: גלריה לאמנות, מוזיאון ליהדות דוברת גרמנית (שנקרא גם מרכז מורשת היקים) בו מבחר תצוגות אינטראקטיביות שמשקפות מחקרים של מומחים, אוסף מכוניות מתחילת המאה ה-20 ועד ימינו ואת מוזיאון אמנות התעשייה בה תצוגה של כלים תעשייתיים מימי האדם הקדמון ועד העיבוד השבבי של המאה ה-20.

לרעיונות לגבי אטרקציות בצפון לזוגות ואטרקציות בצפון למשפחות היכנסו לאתר רשת מלונות מטיילים המציעה מלונות בגליל המערבי והגליל העליון בסמוך למסלולי טיולים ואטרקציות מובילים


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש