תקנה מיוחדת לאילת גם בחינוך

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 18/10/2017 16:29 ● מה נשמע 518
בפגישה שהתקיימה לפני חג סוכות בלשכת שר החינוך נפתלי בנט סוכם כי על רקע מאפייניה הייחודים של אילת תיבחן העברת תקנה מיוחדת לאילת במסגרת הצעת מחליטים שתאושר בממשלה
תקנה מיוחדת לאילת גם בחינוך
מקדמים את אילת

לאחר שסייר שר החינוך נפתלי בנט באילת בשנה שעברה, והתרשם מהעשייה החינוכית באילת, התקיימה לפני חג הסוכות ישיבה בלשכתו בה השתתפו השר, מנכ"ל משרדו - שמואל אבואב, ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, ראש מינהל שח"ק בעירייה - ד"ר דרורי גניאל. 
בפתח הישיבה הציג ראש העירייה את ייחודיותה של העיר אילת בכלל ובחינוך בפרט וכן את ההתפתחות העתידית של העיר עם פתיחת שדה התעופה החדש וביצוע תכניות הסכם הגג. לצד זאת הציג ראש העירייה את האתגרים עמם מתמודדת העיר, ביניהם הריחוק הגיאוגרפי, גיוס אנשי מקצוע ביניהם מורים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, רופאים וכדומה וכן פערי עלויות בניה של מוסדות חינוך באילת המגיעים עד לכדי - 40% פער בין התקציב המאושר לבין הביצוע בפועל. בהקשר זה צוינה בניית קריית חינוך דתי, שתכלול את הישיבה התיכונית לכיתות ט'-י"ב, בניית בית ספר תיכון רביעי ברובע 6 בשחמון וכן בית ספר חדש לחינוך מיוחד הנבנה בעת הזו בעלות של 28 מיליון ₪. במסגרת זו, ביקש ראש העירייה מהשר לסיים את התהליך להעברת התקנה המיוחדת לאילת, שהכרחית כאמור על רקע מאפייניה הייחודים של העיר אילת בין היתר גם בפערים בעלויות בניית מוסדות חינוך. בנוסף, העלה ראש העירייה את נושא חיזוק האקדמיה באילת כיעד לאומי תוך שימת דגש על תקציב מיוחד לאוניברסיטת בן גוריון באילת ומכללת לוינסקי. השר שגילה הבנה לדרישות הצודקות הנחה את מנכ"ל משרדו להקים צוות מקצועי שיבחן את הנושאים במטרה לבחון העברה של תקנה מיוחדת לאילת במסגרת הצעת מחליטים שתובא לאישור הממשלה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש