מישל מאייר לראשונה באילת הטווינא הסינית

מאת: אביבה דקל ● 18/10/2017 16:12 ● ערב ערב 2833
מה הסיכוי שיגיע לאילת מטפל בקנה מידה בינלאומי לרפואה ולמקצועות המגע הסיניות, ששמו נודע לתהילה בארץ ובעולם ויעביר בעיר קורסים וסדנאות? ● אולי פעם לא היה סיכוי שזה יקרה, אבל כאשר ב'מישל מאייר' עושים מאמצים להביא לבית הספר מומחים מהשורה הראשונה - זה קורה. עובדה, אתמול פגשתי באקדמיה לרפואה משלימה 'מישל מאייר' את דיוויד פרי, מומחה בינלאומי לרפואה סינית ולמקצועות המגע הסינים
מישל מאייר לראשונה באילת הטווינא הסינית

צילומים : אסנת "מישל מאייר", נורית פרי, גיל וינבאום

 

בואו לאקדמיה לרפואה משלימה 'מישל מאייר' לפגוש את דיוויד פרי

 

מה שטוב בעולם טוב באילת


דיוויד פרי הינו מורה ומטפל בכיר בתחום הרפואה המשלימה מזה כשלושים שנה. הכשרתו רחבה מאוד וכוללת רפואה סינית, רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי תאילנדי וטווינא. דיויד מחזיק בהסמכות רבות בתחומי ידע אלו מסין, תאילנד, ארה"ב, אירופה וישראל, ובמשך השנים לימד והכשיר מאות מטפלים בארץ ובעולם. הוא מטפל בקליניקות פרטיות בתל אביב ובפתח תקווה, הקים את 'מכבי טבעי', ודרכו עברו והוכשרו מטפלים לעבודה בקופות השונות ובקליניקות פרטיות. דיויד מלמד ומרצה בכיר במוסדות מובילים כמו: אוניברסיטת תל אביב, מכון ווינגייט, האקדמיה ע"ש רובין בירושלים, סמינר הקיבוצים, המכללה לרפואה משלימה, ג'נסיס, מדיסין, מכללת שלם, מירב, מכבי טבעי ועוד.

 

מה שטוב במרכז. דיויד פרי

 

הכל על לימודי הטווינא באקדמיה לרפואה משלימה 'מישל מאייר'


לאקדמיה לרפואה משלימה 'מישל מאייר' מגיע דיויד פרי על מנת לרכז את תחום מקצועות המגע והרפואה המשלימה, ללמד רפלקסולוגיה שנה א' וב' ולהקים את המגמה ללמוד טווינא, שהינה חלק מלימודי המגע ברפואה הסינית. הטווינא היא הפיזיותרפיה הסינית ולימודיה מכשירים את המטפל להיות מטפל רב תחומי, שילוב בין עיסוי רקמות עמוק עם טכניקות של אקו פרסורה  (טכניקות לחיצה על פני המרידיאנים-ערוצי האנרגיה), מתיחות, רוטציות ומניפולציות של שרירים ומפרקים המזכירות פיזיותרפיה, אוסטיאופתיה  וכירופרקטיקה. אבי העיסוי השוודי- פרופסור הנדרקי לינג (שהיה פרופסור לרפואת ההתעמלות בתחילת המאה ה-19) הודה שאת רוב הטכניקות ביסס על תורת הטווינא.
בקופות החולים השונות נותנים היום טיפולים משלימים, במסגרתם הטיפול בטווינא. גם בעולם משתמשים בשיטה למניעת כאב וטיפול בבעיות אורתופדיות ולאיזון גוף ונפש. כך שמי שמסיים את שתי שנות הלימוד של הטווינא יוכל להשתלב בעבודה בקופות החולים השונות.  
"מעבר לטכניקות ולידע הרחב, חשוב מאוד למטפל להיות מאוזן ומחובר לעצמו כמו גם להתחבר למטופל ולגעת בנקודות בהן צריך לטפל, כדי להביא לאיזון גוף נפש ולרפא אותו", מסביר דייויד פרי. " אחרי שלושים שנה כספורטאי מקצועי ומאמן, שלומד את הפיזיולוגיה של המאמץ ומצד שני את הקשר של גוף נפש, סיגלתי לעצמי טכניקה שהיא לא רק טכניקה של ידע  נלמד, אלא דרך רוחנית שבה יכול כל אדם לפתח את עצמו, להיות מודע לגופו ולנפשו, וכמטפל  להיות קשוב לצרכי המטופל ולתקשר אתו. בשלושים השנה האחרונות ההתפתחות הרוחנית בעולם הביאה את הגל הרוחני של ה-WELNESS  הכוללת אנטי אייג'ינג, ספורט ותזונה נכונה. בני אדם מחפשים דרך לשפר את חייהם באמצעות הרוחניות, וכמו הרפואה הסינית, חלה התפתחות בכוון מניעת מחלות ולא רק בריפויין. הרפואה המשלימה הגיעה כדי ליצור קשר טוב יותר בין אנשים שהקשר ביניהם נותק בשל ההתפתחות הטכנולוגית והעיסוק במחשבים. לבני אדם יש צורך בקשר אמיתי ומגע אנושי בגוף ונפש, והצורך הזה הולך ומתעצם. מכאן ההתפתחות הרבה של מקצועות המגע השונים ביניהם הטווינא". 

 

סדנת פוט מסאז עם נמרוד אבגד

 

מביא הבשורה לאילת


אני שואלת את דיוויד למה דווקא לאילת? מסתבר שדיויד, שגדל בשארם אשייך ומשפחתו מהמפונים, זוכר חסד נעורים לאילת, לים ולטבע. "שעה בריף הדולפינים מזכירה לי את הילדות הפראית בחוף הים. העיר אילת היא שילוב של עבודה והנאה וכאן אני רוצה להודות לשרי ג'קסון, הראשונה שהביאה אותי לאילת לטיפול טווינא.
- "דיויד הוא הקוסם שלי", אומרת שרי, ובעקבותיה גם טלי פיפסון, מאמנת ומטפלת. "דיויד הוא תותח, המגע שלו זה ריפוי לגוף ולנפש". 
-"זכיתי לטיפול מדיוויד לא רק מקצועי, אלא מלא בנתינה ובהבנה והשאר זה היסטוריה", מספרת אסנת. "כאן קיבלנו אווה ואני את ההחלטה שאם דיויד יסכים להגיע לאילת, הוא ירכז את המגמה למקצועות המגע, על מנת להרים את הרמה באקדמיה שלנו בפרט ובעיר אילת בכלל, המטרה לתת משהו שאין לנו. לא עוד קורס, אלא תחום רחב בלימודי הרפואה הסינית. אפשר ללמוד טווינא בהרבה מקומות אבל דייויד  פרי הוא האדם הנכון ללמוד ממנו טווינא שכן הוא אדם החי את העולם הזה ומכיר את הטיפול עד כדי התחברות למטופל. רבים מבוגרי הקורס של דייויד מעידים כי הקורס שינה את חייהם ואת דרך חשיבתם ושיפר את איכות חייהם עד לבלי הכר. איך מרגישים אנרגיות? איך לומדים לנוע מתוך אותם כוחות ולהקרין אותם למטופל? איך לחוש מה חסר למטופל ולדעת לאזן את החוסר? את זה תוכלו ללמוד מדייויד פרי".

 

ולא רק מקצועות המגע


האקדמיה 'מישל מאייר' להכשרה מקצועית בתחום הקוסמטיקה ובתחום הרפואה המשלימה מוכרת על ידי משרד הכלכלה, המוסד לביטוח לאומי ומשרד הקליטה, איגוד מקצועות העיסוי הישראלי ואיגוד הרפלקסולוגים בישראל  ועובדים מעל גיל 40 זכאים לקבל לימודים במימון מלא דרך קרן ממשלתית. ניתן לקבל וואוצ'רים להשתתפות בלימודים דרך משרד הכלכלה לנשים חד הוריות או עם אחוזי נכות דרך המוסד לבטוח לאומי. עולים חדשים זכאים ללימודים דרך משרד הקליטה. ההרשמה לכל המקצועות בעיצומה. הגיעו עוד היום, ואווה או אסנת יכוונו אתכם למקצוע המתאים לכם, שהרי בסופו של דבר הקריירה שלכם תבנה בעזרת המקצוענות של 'מישל מאייר'. 
הקורסים במגמה לרפואה משלימה מתמחים בתחום המגע:
טווינא שנה א' וב', קורס עיסוי שוודי, קורס עיסוי שיקומי רפואי, לימודי שנה א' ושנה ב' ברפלקסולוגיה. סדנאות למטפלים: סדנאת  5 אלמנטים,  כוסות רוח, עיסוי נשים בהריון, אבנים חמות, נרות הופי , פוט מסאז'. 

 

טיפול גוף ונפש. פרי


הקורסים במגמה למקצועות היופי:


קוסמטיקה סוג 1 ספרות, איפור מקצועי, בניית ציפורניים, פדיקור מניקור, איפור קבוע.

  • מיקרובלידינג.
  • סדנאות מזוטראפיה, הלחמת ריסים, שזירת גבות והשתלמויות למטפלות מקצועיות בכל התחומים.
  •  חדש - קורס קוסמטיקה בשפה הרוסית, כמענה לעולים החדשים מרוסיה.

 

כתובת: שער העיר בית ארז. טל: 08-6374442, 
אווה - 2562567 -052,  אסנת - 054-303730 
היכנסו לאתר הבית: WWW.MICHELMAYER.CO.IL 
וגם בפייסבוק.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש