'טיקה מסאלה' מביאה לכם את מטעמי המזרח הרחוק

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 18/10/2017 15:49 ● ערב ערב 2833
ביקרתם כבר בהודו או בתאילנד, בסין או ביפן ואתם מתגעגעים לריחות ולטעמים? או אולי אתם רק חולמים על טיול למזרח הרחוק? ● היכנסו למסעדת 'טיקה מסאלה', והריחות והטעמים יעבירו אתכם למזרח הרחוק ללא צורך בדרכון וללא טיסה ארוכה ● קפיצה אחת לאזור התעשייה באילת ואתם שם
'טיקה מסאלה' מביאה לכם את מטעמי המזרח הרחוק

רז קומר, הבעלים, הגיע לאילת בשנת 1995 מפנג'אב שבהודו, שם למד את רזי המטבח ההודי. את ראשית דרכו בעולם הקולינריה עשה ברשת 'ישרוטל' כטבח, ואחר כך עבד במסעדה התאילנדית 'רוק אנד רול' ב'מול הים' כשף, וצירף לעולמו הקולינרי את המטבח התאילנדי. מ'מול הים' עבר לעבוד כשף במסעדה התאילנדית באזור התעשייה, ולפני שנתיים רכש את המסעדה, הרחיב ושיפץ את המקום והוסיף לתפריט, בנוסף למאכלים הודיים ותאילנדים, גם מטעמים סיניים ויפנים. לאחרונה צירף רז לצוות שלו את השפית טי - שפית תאילנדית המוכרת לרבים מאוהבי האוכל התאילנדי בעיר.
מאז עברה המסעדה לבעלותו של רז קומר, רכשה לעצמה מוניטין מעולה והפכה סוג של טיול חווייתי של טעמים וניחוחות במזרח הרחוק. עיון בתפריט המסעדה ייקח אתכם לטיול בהודו עם מנות כמו סמוסה, בטטה וורה, מנות של עוף, בקר ודגים ברוטב קארי, שיפודי קבב הודו מסורתיים ועוף, פרגית או בקר טיקה מסאלה, עוף טנדורי או מיקס טנדורי של קבב, שיפודי עוף ושיפודי פרגית ולצדם כל סוגי הנאן - הלחם ההודי המסורתי. 

 


להצלחה גדולה, הנובעת מהטרנד החדש שכבש את העולם כולו וגם את ארצנו הקטנטונת, זוכות המנות הצמחוניות והטבעוניות ההודיות שבתפריט.
לתאילנד תגיעו עם התפריט התאילנדי שבו: מוקפצים בקר, ירקות, מיקס עוף, בקר וירקות, כנפיים חריפות-מתוקות, עוף בלימון, עוף בשומשום ועוף קשיו ירקות. 
לסין ייקחו אתכם אגרול וסלט סיני לצד מיקס של עוף בקר וירקות או מיקס ירקות עם סלמון. 
בפינה היפנית תפגשו סשימי טונה אדומה, ספייסי טונה וגם מאקי רול. 
את כל האוכל מכינים במקום יום יום ממוצרים טריים באיכות מעולה.
בימי א'-ה' בשעות 12:00-16:00 מציעים ב'טיקה מסאלה' מזנון פתוח בשיטת "אכול כפי יכולתך"  של מבחר מנות  בשריות וצמחוניות מהמטבח ההודי והתאילנדי.
בימי שישי וערבי חג מכינים כאן מנות מיוחדות כמו עוף קארי, כבש בקארי, בקר בקארי, טיקה מסאלה, בריאני עוף או בקר, עדשים אדומות, תבשיל של גרגרי חומוס, וירקות ברוטב חלב קוקוס ותוספות כמו תבשיל מיקס ירקות, אורז ולחם הודי (נאן).
מחירי המנות הן למשקל של ק"ג, כך שכל מנה די בה כדי שכל המשפחה תוכל ליהנות ממנה.
יש טייק אווי ויש משלוחים עד הבית ויש גם קייטרינג לאירועים, מכינים את האוכל לכל מספר של מוזמנים ומביאים אותו חם וטרי לכל מקום בו תבחרו לערוך את האירוע.  
כל המגיע למסעדה עם הכתבה מקבל 20% הנחה על כל התפריט.

טיקה מסאלה, מיקום: הבורסקאי 9 (בית עופר). טל: 08-6336631
פתוח: א'-ה' 11:00-21:00, שישי וערבי חג עד 16:00. 
אתר: www.tikkamasala16.com, פייסבוק:  TIKKAMASALA.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש