סמי, שאדי ויאזן עיצוב שיער

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 18/10/2017 15:42 ● ערב ערב 2833
אין כמו ללכת למעצבי שיער מקצועיים ונאמנים שיעשו עבורכם בדיוק מה שאתם רוצים וצריכים ● והכל עם קבלת פנים חמה, יחס אישי, אירוח נפלא והמון סבלנות ● במספרה בלב שדרות התמרים לנוחות האילתים וגם האורחים ● כי עם מוניטין של עשרות שנים ומחירים נוחים – פשוט לא מתווכחים
סמי, שאדי ויאזן עיצוב שיער

היו אלו שלושת אנשי צוות DMH שהם גם חברים בלב ובנפש שהחליטו להביא לאילתים את הבשורה – מספרה מקצועית במחירים נוחים לכל כיס. השילוב בין השלושה הוא מיוחד במינו שהרי את סמי אתם ודאי מכירים ממספרתו במרכז סולל בונה ובעל רזומה של 20 שנה כעצמאי בתחום, שאדי חברו הינו בעל רזומה של 15 שנה בתחום - עבד במספרתו של אבי זיקרי, והשלישי – יאזן, הוא בנו של סמי, שגדל על ברכי אביו והולך בדרכו, מצטיין בלימודיו, מביא חידושים לרוב, ושלושתם יחד גדלו על מקצועיות, נאמנות ושירות ללקוח.
המספרה החדשה, שנפתחה לא מכבר במרכז העיר (ליד 'תיק תק'), מעוצבת למשעי בצבעי שחור ולבן, באווירה נעימה עם מוסיקת רקע כייפית. כל אחד יוכל למצוא כאן את עצמו – גברים, נשים וילדים בכל הגילאים. 

 


במספרה מבצעים את כל הכרוך בשיער: תספורות, צבעים, החלקות, תוספות שיער, תסרוקות ערב ובכלל כל מה שחלמתם עליו בתחום השיער. שלושת מעצבי השיער מומחים בכימיה ובגזירות ולא שוקטים על השמרים, אלא משתלמים חדשות לבקרים בכל הכרוך בתחום, בטרנדים ובחומרים החדשים, אם בארץ ואם בחו"ל.
מוצרי השיער בהם משתמשים במספרה הם מהאיכותיים בשוק עיצוב השיער ובעלי אישור של משרד הבריאות, כך גם המוצרים העומדים למכירה ללקוחות. המספרה עובדת בשיתוף פעולה מקסים עם ספקים אילתים וגם מחוץ לאילת.
כאן לא ייווצר מצב שלקוח יידחה ליום שלמחרת או בכלל, כל לקוח אהוב על המעצבים, והם יעשו הכל על מנת שיקבל את השירות עוד באותו היום בו בא. כי ככה זה כשאתה משרת אנשים מכל הלב והנשמה ואוהב את העבודה שלך ומגיע אליה כל בוקר עם שיר חדש בלב.
אנשי צוות DMH – סמי, שאדי ויאזן משקיעים בכל לקוח ולקוחה את כל כולם, כך שיצאו מהמספרה עם חיוך על הפנים ויקבלו מחמאות מאחרים על המראה שלהם. כמו כן, מזמין צוות DMH את הלקוחות ובכלל את כל מי שרוצה לבוא, לשבת ולהתרשם מהעבודות בלייב במספרה, וגם בדף הפייסבוק שלהם DMH Do My Hair.

 


במקום תוכלו למצוא גם חדר טיפולי קוסמטיקה, מניקור ופדיקור מקצועיים ברמה גבוהה ביותר. 
מדי פעם בפעם תוכלו למצוא כאן מבצעים מיוחדים, או כמו שסמי מספר: "אנו יוצאים במבצעים בעיקר בזמנים שקשה יותר כלכלית, למשל לקראת חזרה לבית הספר, לקראת החגים וכדומה כדי להקל על הנטל הכלכלי של הלקוחות הכרוך בכך". אז שווה להתעניין תמיד מה המבצע הבא...
בהזדמנות זו מבקש צוות DMH להודות לכל נכבדי העיר, לתושביה וללקוחות הנאמנים שהצביעו ברגליים והגיעו לפתיחה המרגשת וממשיכים לתת אמון בשלושת מעצבי השיער המוכשרים.

DMH, כתובת: שדרות התמרים, מרכז עציון 9/2 (ליד 'תיק תק'). 
לקביעת תור: 08-6371425, 077-2047490. שעות פתיחה: א-ה 09:00-20:00, ו' 08:30-14:30.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש