פורץ רכבים מקצועי – מה הוא עושה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/10/2017 20:20 ● ערב ערב 2831
אנחנו לא באמת רוצים שיפרצו למכונית שלנו, ואין כמעט שום תירוץ שיצדיק פריצה לרכב היקר והיוקרתי שלנו. המצבים שבהם פורץ רכבים הוא דווקא בדיוק האדם שאנחנו רוצים לפגוש הם המצבים שבהם אנחנו תקועים מחוץ למכונית הנעולה. אין זה משנה אם המפתח שבור, האזעקה תקולה או שצרור המפתחות ננעל בתא המטען ברגע של היסח הדעת, פורץ רכבים הוא האדם הנכון לטיפול בבעיה. איך הוא עובד ואיך נבחר אותו נכון?
פורץ רכבים מקצועי – מה הוא עושה?

 

פריצה לרכב ללא נזק

 

פורץ רכבים מקצועי הוא אדם שיש לו את הידע המקצועי, את הניסיון ואת הכלים לפרוץ למכונית בלי מפתח מצד אחד, אבל גם בלי להסבר נזקים למנגנון הנעילה מצד שני. אם המפתח שלנו תקוע בתא המטען אין סיבה לנפץ את הזכוכית כדי להגיע אליו, ולהשאיר את הרכב ללא הגנה טובה. בוודאי שאין סיבה לעשות זאת כאשר אפשר להזמין בעל מקצוע שיידע לפתוח עבורנו את הדלת בלי לשבור, לסדוק או לנפץ שום דבר. למעשה, המצב היחיד שבו ניפוץ השמשה הוא רצוי ואף מתבקש, הוא מצב שבו קיימת סכנת חיים. למשל, אם הילד נעול במושב האחורי ואין לו דרך לפתוח את הדלת בעצמו, ההמתנה לפורץ הרכבים עשויה להיות הרת גורל. אם ננעלתם בחוץ ואתם "רק" מאחרים לפגישה, עדיף שתאחרו אליה מאשר שתסבו נזק יקר מאוד לרכב שלכם. בשביל זה יש פורץ רכבים.

 

איך בוחרים פורץ רכבים מתאים?

 

כעת, כשאתם מבינים עד כמה פורץ רכבים יכול לחסוך לכם זמן, כסף והמון כאבי ראש, כל שנותר הוא לבחור את האדם המתאים לביצוע המשימה. פורץ רכבים מקצועי הוא זה שעבר הכשרה מתאימה, למד את הפרטים הטכניים ויודע לאבחן תקלות ולהציע פתרונות מתאימים. הוא לא יסב נזק למנעול, לדלת או לזכוכית, אלא יבצע פריצה שקטה ונקייה למכונית שלכם. אם כן, חפשו פורץ רכבים מומלץ, עם הכשרה מתאימה והמלצות מצדם של לקוחות מרוצים שיעידו על השירות המדויק והאיכותי שלו.

 

אמינות – מעל הכל

 

לבסוף, אל תשכחו לבחון היטב את אמינותו של האדם שאתם מזמינים לטפל ברכב שלכם. פורץ רכבים חייב להיות אדם אמין, ישר והגון. דרך טובה לדעת שהוא אכן כזה היא לבקש לראות אישור של משטרת ישראל, שמעיד שלפניכם אדם נטול עבר פלילי, שעבר הכשרה מתאימה ורשאי להעניק את השירות הרגיש והחשוב כל כך. גם המלצות של לקוחות יעזרו לכם לוודא שאתם בוחרים את המנעולן המקצועי והישר ביותר שיש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש