מחשבים מסלול

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/9/2017 19:39 ● ערב ערב 2828
טיפול במערכת האינסטלציה הינו חיוני , הוא מחייב תחזוקה מיד אבל כאשר מתגלית סתימה צריך להתמסר לטיפול.
מחשבים מסלול

יש בסיס לסתימה

 

כשריח של ביוב מקדם את פניכם פעם אחר פעם צריך לחשוב על העניין ברצינות, צריך לטפל יותר ביסודיות בשורש הבעיה, להגיע לעומק ולבחון מה היא התופעה שגורמת לביוב שוב ושוב להיסתם, מערכת ביוב אמורה לתפקד. בעיות שונות יכולות לגרום לסתימות בביוב, אינסטלטור שיודע לבצע פתיחת סתימות ביוב ידע לגשת בצורה מפוכחת לבעיה ולנסות למצוא את המקור, לדוגמא, שורשים בביוב הינה תופעה מצויה שקשה להבחין בה משום שהיא יכולה להתפתח במקומות שונים לאורך קווי הביוב, כך שנראה כלפי חוץ כי זו סתימה רגילה אך סתימות חוזרות מוכיחות שהדברים אינם פשוטים.

 

שכלול פשוט

 

 ישנם מיקירם שגם סתימות רגילות יכולות להיות עמוקות ומסובכות אז צריך לבצע שאיבות ביוב, להביא את משאית ביוביות כדי להבטיח שהלכלוך כולו יצא החוצה, מערכות האינסטלציה הינן אינטנסיביות ויחד עם זה רגישות, שימוש לא תקין עלול לשבש אותן ולגרום ל'כאב ראש' לא קטן, חשוב לברר אצל האינסטלטור על פרטי תפקוד המערכת. כשמביאים את מכשיר הביובית בדרך כלל הצנרת תחדש את נעוריה, משאית ביובית בתל אביב למשל עובדת בצורה פשוטה וחכמה כאחד, זהו מכשיר המבצע שאיבה באמצעות צינורות המוחדרים פנימה, הביובית ממוקמת על גבי משאית, היא מן מכלית ענק ששואבת בעוצמה רבה על ידי החדרת צינורת פנימה את הלכלוך העקשן ממערכת הביוב, לאחר הטיפול יבצעו בחינה של המערכת על מנת לוודא שהמים זורמים כתיקנם ובמידת הצורך יבצעו שטיפה יסודית.

 

טיפול מקצועי

 

באופן כללי למה צריך ביובית ברמת גן או בכל מקום אחר? אם כן, כאשר מערכת ביוב מתוחזקת כראוי היא יכולה לתפקד לאורך שנים מבלי לעשות בעיות, אם הצינורות מותאמים בקוטר למקום בו הם מורכבים, הם יעבירו את הלכלוך למקומו והשימוש יהיה נוח וללא תקלות, חשוב אם כן לוודא את כל הפרטים כאשר נתקלים בבעיות בצנרת הביוב. חשוב לדעת את כללי השימוש כדי לשמור על כללי הצנרת , ויחד עם זאת במקרה בו מתגלית בעיה לפנות רק לאינסטלטור המצויד במיטב הציוד ומכיר את המלאכה כראוי ויבצע אותה כתיקונה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש