איך לבלות חופשה מושלמת באילת? הטיפים של חנוך רידר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/9/2017 11:30 ● ערב ערב 2828
אילת היא היעד האולטימטיבי לחופשה בישראל - רחוקה מהשגרה בכל המובנים, חמימה ונעימה גם בחורף, וכמובן מציעה חופי ים יפהפיים ועוד שלל אטרקציות. כדי למצות כל חופשה באילת כדי ליישם את הטיפים של חנוך רידר, הבעלים לשעבר של איל מקיאג'.
איך לבלות חופשה מושלמת באילת? הטיפים של חנוך רידר

 

לשחות עם דולפינים

 

אחת האטרקציות היותר מוכרת של העיר הדרומית ביותר בישראל היא ריף הדולפינים. הריף הוא חוף מרווח ובו שפע צמחיה, ובעיקר מזח ארוך שממנו ניתן לצפות בדולפינים בסביבה הטבעית שלהם. בפרט אפשר לראות אותם אוכלים (בשעות הקבועות שבהם מתקיימת האכלה) וגם לצלול איתם ולזכות בחווייה ייחודית באמת. בחוף ישנם עוד בעלי חיים מלבבים לא פחות ובהם טווסים ותרנגולות, שכיף לראות אותם חיים חיי חופש ומפגינים מנעד רחב של התנהגויות שובות לב.

 

לרחף מעל ים סוף

 

למי שאוהבים להתמלא באדרנלין במהלך החופשה בעיר מוצעות אינספור אפשרויות ואחת המלהיבות במיוחד היא מצנחי רחיפה - מצנחים אשר מחוברים לסירת מנוע מהירה, ושמאפשרים לנו לרחף בכיף מעל לים סוף, להשקיף אל אילת, אל עקבה, אל מצרים הסמוכה, ובעצם גם אל עבר ערב הסעודית ששוכנת קצת יותר דרומה ולהיזכר כמה החיים יכולים להיות יפים.

 

להתהפנט לאורות ולקולות של המזרקה המוזיקלית

 

ערים תיירותיות רבות מציעות מזרקות מוזיקליות, וגם באילת תמצאו אחת כזו - ססגונית וצוהלת במיוחד.

המזרקה ממוקמת באופן טבעי בלב פארק התיירות אילת, ליד מוזיאון "אילת עירי", והמים מגיעים לגובה של עד 30 מ'. המופעים מתקיימים בימים שלישי, חמישי, שישי ושבת, בשעות 20:30 ו-21:30.

 

לקפוא גם בשיא החום

 

אילת מזוהה אמנם עם חום, אבל יש בה גם אטרקציה שתאפשר לכם לקפוא ובאופן כללי לעבור חוויה ייחודית: האייס ספייס. באתר - שבכניסה אליו תקבלו כמובן מעילים, כובעים ונעליים - ממתינים לכם פסלי קרח מרהיבים, מגלשת קרח ובר קרח, וגם הזדמנות להתרשם מהיכולות של המין האנושי שהצליח ליצור ממלכת קרח בלב המדבר.

 

לאתגר את עצמכם

 

חובבי האקסטרים יכולים למצוא פעילויות מתאימות גם בשני פארקים אתגריים גדולים: טופ 94 ופארק החבלים. טום 94 הוא מתחם בגודל 10,000 מ"ר עם קירות טיפוס כולל צוק שמחקה את הרי אילת ומגיע לגובה של לא פחות מ-19 מטר, מתחם פיינטבול, מסלול קרטינג ועוד, ואילו בפארק החבלים תוכלו לבצע שלל פעילויות בין שמיים לארץ במסלולים שמתאימים לכל הגילאים.

 

להכיר את העיר באמת

 

גם מי שמגיע לאילת 3-4 פעמים בשנה מכיר בדרך כלל רק את האטרקציות התיירותיות שבה ולא את העיר כולה. סיור חינמי שנקרא "אילת - עבר הווה והעתיד" מקנה היכרות מעמיקה יותר עם העיר הייחודית, כולל ההיסטוריה שלה ומבט אל העתיד שמצפה לה. הסיור נמשך כשעתיים, כולל ביקור במוזיאון של העיר ("אילת עירי") ומתבצע בהליכה. נקודת המוצא היא לשכת התיירות הממוקמת בבית הגשר בטיילת הצפונית.

 

למה חנוך רידר ממליץ גם לצאת קצת מאילת?

 

חלק גדול מהחופשות באילת מתרכזות בשטח העיר, שכאמור מציעה מגוון רחב של אטרקציות מה גם שהמלונות עצמם משופעים באפשרויות בילוי. למי שרוצה קצת לגוון את החופשה באילת ממליץ חנוך רידר לצאת אל חיק הטבע המהפנט באזור.

בין המסלולים שכדאי לבחון: הקניון האדום, שנמצא כ-20 ק"מ צפונית לעיר ומציע מסלול מעגלי של בין שעה לשעתיים באחד המקומות המיוחדים ביותר בארץ, הר יואש שנמצא כ-15 ק"מ מצפון לאילת ומציע תצפית מרהיבה ובפרט בשעת השקיעה או הזריחה, וחולות כסוי - דיונה ענקית במרחק של כ-65 ק"מ מאילת (אזור נאות סמדר ושיזפון) שמאפשרת גם לילדים וגם למבוגרים לקפוץ על החול, לגלוש במורד הדיונה ובאופן כללי ליהנות מהחיים בלי דאגות ובלי טרדות.


חדשות אילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש