מיטוב לטובת קידום אתרים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/9/2017 11:06 ● ערב ערב 2828
החלטת לבצע קידום אתרים לאתרך. כדי לבצע מיטוב איכותי, מקצועי ונכון לאתרך תוכל ללכת בשני מישורים האחד לבד במידה ויש לך את היכולת והזמן והשנייה לפנות לחברה לקידום אתרים מקצועית. כך או כך תצטרך להקדיש מעט מזמנך כדי לשתף אותם בידע שלך לגבי התחום בו אתה עוסק.
מיטוב לטובת קידום אתרים

 

הפנייה זמנית

 

כשמדובר בקידום אתרים אורגני, צריך לדעת שהפנייה זמנית, 302s הוא קוד סטאטוס HTTP להעברה זמנית, הוא מעביר את המבקש באופן אוטומטי למיקום אחר. אם הדף שבו הפונה מופנה מחדש והדף שאליו הם מופנים מחדש לאינדקס מתבצע באינדקס על ידי Google, אתה מקבל דף כפול באינדקס. מהירות ביצוע האתר משפיע על דירוג החיפוש. קיימת עבודת ביצועים רגילה במרכז העזרה כדי לבצע אופטימיזציה של זמן טעינת הדף והאלמנט באמצעות שימוש במטמון, הסרת כפילויות ואופטימיזציה של קוד.

 

HTTPS בכל מקום

 

בחודש אוגוסט 2014 הודיעה גוגל כי היא תשתמש ב- HTTPS כאיתות של דירוג חיפוש. מרכז העזרה משתמש ב- HTTPS בכל מקום, כך שתקבל חיבורים מאובטחים ומוצפנים.

 

נייד ידידותי

 

בחודש אפריל 2015 הודיעה גוגל כי ידידותיות לנייד תשמש כאות לדירוג החיפוש. הדבר מבטיח למשתמשים לקבל תוצאות חיפוש רלוונטיות ואיכותיות המותאמות לניידים. מרכז העזרה, ישרת את התוכן שלך ויהיה ידידותי לניידים באמצעות האתר לנייד המצורף על ידי יצירת עיצוב מותאם אישית.

 

Sitemap אוטומטי של XML

 

מבנה מרכז העזרה הרגיל, המסומן בבירור, מקל על מנועי החיפוש ליצור אינדקס נכון של הדפים שלך, ועם מפת האתר של XML, מנועי החיפוש יכולים לראות את כל הדפים שלך, ללא תלות במבנה מרכז העזרה. מפת האתר של XML עוזרת למנועי חיפוש כמו Google למצוא דפים בבסיס הידע שלך במרכז העזרה. כך תבטיח שמשתמשים יוכלו למצוא את הקטגוריות, הקטעים והמאמרים שלך בעת החיפוש, אך הם לא ישפרו את הדירוג של דפים אלו. ה- Sitemap אינו כולל תוכן קהילתי. הוא מופעל באופן אוטומטי ומתעדכן מדי שעתיים עם תוכן חדש, ומבטיח שמנועי החיפוש מכילים את התוכן העדכני ביותר. הוא נגיש לחיפוש סורקי מנוע באמצעות הקובץ robots.txt במרכז העזרה שלך. אם מרכז העזרה שלך דורש כניסה, ה- Sitemap לא ייווצר באופן אוטומטי. סורקי אינטרנט אינם יכולים לגשת למרכזי עזרה סגורים או מוגבלים.

 

כיצד תוכל לבצע מיטוב של מרכז העזרה שלך לחיפוש

 

חשוב לזכור את העקרונות הבסיסיים של האופן שבו החיפוש של מרכז העזרה פועל וכן כיצד פועלים מנועי החיפוש הפופולאריים, כך שתוכל לבצע מיטוב של מרכז העזרה והתוכן שלו לחיפוש. כדי לבצע מחקר קצר כדי ללמוד את הנושא גם אם חברה לקידום אתרים עושה זאת בשבילך. יש לך מספר אפשרויות לשיפור תוצאות החיפוש, כך שמשתמשים ימצאו תשובות לשאלות שלהם.

 

שיטות מומלצות לביצוע מיטוב של חיפוש

 

צור תוכן מקורי באיכות גבוהה. תוכן האתר שלך צריך להיות ייחודי, ספציפי ואיכותי. כך, סביר יותר שמשתמשים יישארו בדף ויקשרו אליו או למרכז העזרה שלך, ובכך ישפרו את הדירוג שלך ב- Google. צור כתבות עם כותרות קצרות המתארות במדויק את תוכן הדף. אל תפרסם תוכן שהופץ במיקור חוץ מאתרים אחרים. התוכן שלך צריך להיות בעיקר כדי להעניק למבקרים חוויית משתמש טובה. בעת קישור למאמרים אחרים, ודא כי אתה מעביר את התוכן שאתה מקשר. אם אינך משתמש בנושא רגיל של מרכז העזרה, ודא שהקישורים שלך נראים בקלות.

לספק חוויית משתמש נהדרת. ודא שמרכז העזרה שלך נראה טוב וקל לניווט. כלול מילים נרדפות ומילות מפתח בכותרת או בגוף המאמר. ניתן גם להוסיף אותם כתוויות למאמר. לכותרות המאמר יש את המשקל הרב ביותר, לתוויות קצת פחות, וגוף המאמר עוד פחות. הימנע מהצפה במלות מפתח. זה באמת יכול לפגוע בדירוג שלך. חברת Google ממליצה שתתמקד ביצירת תוכן שימושי, עשיר במידע, המשתמש במילות מפתח בהתאם ובהקשר.  יצירת תוויות מילה מרובות עם רווחים. הקווים והחללים אינם ניתנים להחלפה בחיפוש מרכז העזרה. מאחר שרוב המשתמשים אינם מבצעים חיפוש בקווים תחתונים, מומלץ לכלול את שני סוגי התוויות. בחר כותרת המתארת ​​בקצרה את התוכן של המאמר שלך. הכותרת היא החלק הבולט ביותר של מידע בתוצאות החיפוש. בזה אנשים משתמשים כדי להחליט אם ללחוץ על הקישור או להמשיך הלאה. קדם את התוכן שלך. הדגש פריטים שימושיים ואיכותיים שמגדילים את המוניטין של האתר שלך ואת הדירוג של Google. לדוגמה, פרסם הודעה בדף הבית של מרכז העזרה כאשר אתה מוסיף משהו חדש וחשוב. הימנע קודם כל מלפרסם כל עדכון קטן או תוספת קטנה. זה מגביר את הרעש ואת הסבירות כי אנשים ישתיקו את ההודעות ממך. נתקלתי כבר במקרים בהם חברות בתחום קידום אתרים לא מקצועיות המליצו וטעו. כדאי להסתכל על המספרים. השתמש ב- Google Analytics לצפות במרכז העזרה שלך כדי לאסוף ולנתח מידע על המבקרים ועל התוכן שלך. לדוגמה, תוכל לקבוע את שיעור היציאה מדף הכניסה שלך, ולמדוד את ההשפעה של אופטימיזציית החיפוש שלך, בין היתר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש