לשרש את הבעיה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/9/2017 11:02 ● ערב ערב 2827
מערכות אינסטלציה הינן מורכבות ובעלות סיכוי גבוה להיסתם, חשוב לטפל בהן במקצועיות וביסודיות על מנת למנוע בעיות 'כרוניות' השבות לעיתים קרובות.
לשרש את הבעיה

 

לא לעולם חוסן

 

מערכת אינסטלציה מתפקדת נותנת תחושת ביטחון, אבל לא תמיד זה עובד כך, המציאות טופחת על הפנים כאשר בעיות ביוב צפות מעת לעת ויכולות להפר את השגרה ולשבש את רצף החיים, כמו רחובות מוצפים כאשר בור ביוב מבעבע ומימיו מדיפים ריחות צחנה, או לחילופין מים בשירותים שאינם יורדים ואסלה מוצפת, כל אלו צריכים פתרון  מידי ויסודי.

 

מקצועיות בכל מקרה

 

טיפול של אינסטלציה או ביובית ברמת גן ואפילו בכל מקום אחר, כשהוא נעשה בחוסר מקצועיות ובפזיזות, עשוי לשבש את המערכת ולגרום לסתימות להפוך לשכיחות יותר ועמוקות הרבה יותר, אם כן חשיבות הטיפול היסודי בסתימות מובנת מאליה. אינסטלטורים רבים קיימים בשוק השרברבים, אך מומחים, כאלו המחזיקים ברשותם ציוד מתקדם ומקצועי אין הרבה, מקצוע האינסטלציה היום נלמד כמו כל מקצוע אחר על ידי קורסים מסודרים או בעבודת שוליה משום שהאפשרויות והטכניקות רבות ומגוונות. ואכן מי שמכיר את כלי המלאכה יכול לפתור בעיות קטנות עוד לפני שהן נעשות גדולות.

 

טיפול שיטתי או שיטה בטיפול

 

 ישנן סתימות בצנרת שרק טיפול יסודי של ביובית בתל אביב או בכל איזור אחר יוכל להועיל, כמו סתימות בעומק האדמה או סתימות עקשניות הבנויות על הזנחה של זמן ארוך, כל אלו גורמים לכך שטיפול 'קוסמטי' לא יהיה יעיל, צריך טיפול מקיף ויסודי, כמו של ביובית, ששואב ושוטף בצורה יסודית את כל הצינורות ויכול גם על לכלוך עקשן ודביק. ניתן לדמות את מכשיר הביובית לטיפול פוליש אשר מטפל בכל פינות הבית ביסודיות, כך הביובית שהיא כמן מכלית המורכבת על גבי משאית, חודרת בעזרת צינורות לעומק הצנרת שואבת בעזרת וואקום את כל הלכלוך ולסיום גם מבצעים עבודות שטיפה פנימיות של הצנרת.

 

לכלכל את הצעדים

 

 בסיכומה של עבודה עם ביובית בהרצליה או באזור הבעיה שצריכים את השירות, ניתן להיות בטוחים שהשקט והשלווה יחזרו, אחרי טיפול של ביובית ניתן להיות רגועים לגבי העתיד של הצנרת. היא מתחדשת ונעשית כאילו הותקנה מחדש. אין ספק כי הטיפול בביובית לא אחת פותר תיקונים כמו החלפת קווים ודומיהם המקשים ומייקרים כל תיקון.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש