טעויות נפוצות של מקדמי אתרים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/9/2017 10:59 ● ערב ערב 2827
פעם, מילות מפתח היו חיוניות כשם שהקישורים היו חשובים. קיום כל אחד יכול להשיג מיקום דירוג טוב יותר פשוט על ידי יצירת תוכן מאסיבי באיכות נמוכה, ולמלא את המאמר עם מילות מפתח. למרבה המזל, התקופה הבזויה של שימוש יתר במילות מפתח נעלם מזמן, ואתה צריך להשתמש במוח שלך היטב כדי להגיע למקום הראשון הנכסף
טעויות נפוצות של מקדמי אתרים

 

האם מילות מפתח מביאות דירוגים טובים יותר?

 

פעם, מילות מפתח היו חיוניות כשם שהקישורים היו חשובים. קיום כל אחד יכול להשיג מיקום דירוג טוב יותר פשוט על ידי יצירת תוכן מאסיבי באיכות נמוכה, ולמלא את המאמר עם מילות מפתח. למרבה המזל, התקופה הבזויה של שימוש יתר במילות מפתח נעלם מזמן, ואתה צריך להשתמש במוח שלך היטב כדי להגיע למקום הראשון הנכסף. שלא תבינו אותי לא נכון. ההצהרה שמילות מפתח מייצרות דירוגים טובים יותר עדיין נכונה, אך משמעותה השתנתה. עכשיו, כדי לקבל דירוג בחיפוש אורגני, אתה חייב לא רק לפרוש תהליך מחקר מילות מפתח, אלא גם ליצור תוכן באיכות גבוהה. אתה צריך לייעל את התוכן ולפרסם אותו באופן קבוע כדי להצליח. מילות מפתח שנחקרו היטב, הממוקמות במדויק בטקסט, לכותרות, לכתוביות, לתמונות, לתיאורי וידאו ולקישורים הם הדרך להצלחה.

 

איזה סוג של מילות מפתח הן אלה?

 

זה בעיקר תלוי בתחום בו אתה עוסק, אבל, בעצם, אתה צריך לבחור אחד או שתי מילות מפתח עיקריות לכל מאמר תוכן ולאחר מכן לפזר את מילות מפתח הרלוונטיות באופן הגיוני וטבעי במאמר. לקבלת עזרה במשימה זו, ניתן לסמוך על LSIGraph, כלי מילות המפתח של Serpstat, או על תחזיות של Google. ברור כי Google מבינה את המשמעות מאחורי פריט זה או אחר של תוכן בעזרת מילות מפתח, אבל לא צריך טונות של מילות מפתח. אם הלקוח שלך בוחר ליצור תוכן בעצמו, הקפד לספק הנחיות מפורטות או לפחות לתת לו כמה עצות על איך לעשות את זה נכון. תוכן שאינו מותאם, שמזהה מילות מפתח, מהווה סכנה גדולה עבורך.

 

שימוש באירוח בלוגים

 

לאחר שמאט קאטס הודיע בשנת 2014 כי תם עידן הבלוגים המארחים, היה הרבה מה לדבר על הצעדים הבאים של גוגל. משווקים דיגיטאליים או חברת קידום אתרים שהשקיעה באופן משמעותי בבלוגים אורחים פחדו לאבד את התנועה, אבל התברר כי רק בלוגרים אורחים מבצעי טקטיקת כובע שחור היו ברשימה של Google ומנעו גרימת בעיות. קיום אנחנו בשנת 2017, אבל שימוש בבלוגים אורחים היא עדיין אסטרטגיית קידום אתרים SEO קיימת אם אתה יוצר באופן עקבי ומשתף תוכן באיכות גבוהה. אתרים שמפרסמים תוכן חסר תועלת עם קישורים ספאמיים נענשים, אך אלה המסייעים לגולשים ונותנים מענה לצרכים שלהם מספקים תוכן מקורי, שימושי ורלוונטי באופן מושלם.  כדאי לזכור שימוש נוסף בלוגים אורחים יכולים לשמש למטרות יחסי ציבור גם כן. אף אם אתה מפחד לבנות קישורים נכנסים עם תוכן משותף, אתה יכול לסמוך על בלוגים אורחים כדי להתחיל קשרים חדשים, לבנות אמון, וכן למקם את הלקוחות שלך כמובילי מחשבה בנישה שלהם. אם אחד היעדים השיווקיים שלך הוא להפוך לפופולארי את המותג של הלקוח שלך, אורח בלוגים הוא מה שאתה צריך. לכן, ודא הלקוח שלך מבין למה זה חשוב.

 

שיווק תוכן מחליף את קידום האתרים

 

כיום, זה פשוט בלתי אפשרי להיות אטרקטיבי, לבצע המרות, לסגור עסקאות, ולשמור על לקוחות ללא תוכן. אתרים שמפסיקים לפרסם תוכן סובלים מצניחה חדה בתנועה הארגונית ובהמרות. עם זאת, אין זה אומר כי שיווק תוכן חיסל את שיטות השיווק הדיגיטאלי האחרים, כולל SEO. כל מאמר, אינפוגראפיה, שקופיות, ו - Podcast צריך להיות מותאם. לפי זה אני מתכוון שכל פיסת תוכן צריכה לשלב מספר מילות מפתח שנבחרו כהלכה 2-3 למאמר של עד  500 מילים. הצג מילת מפתח ראשית בכותרת, מסומנת בתג H1. תמוך במילות מפתח רלוונטיות בתרגום עם תגי H2, H3, תגי Alt ותיאורי meta. כלול קישורים לדפים אחרים באתר ולקישורים יוצאים למשאבים מהימנים. רשימה זו עשויה להתארך עוד ועוד. אין פלא אפילו שמשווקי תוכן מומחים צריכים את העזרה של אנשי מקצוע וחברת קידום אתרים. הם לעתים קרובות חסרי תובנות לגבי ההיגיון של מנועי החיפוש תוכן האינדקס. בכל מקרה, אם הלקוחות שלך חושבים כי ייצור תוכן ללא SEO הוא רעיון נהדר, התפקיד שלך הוא לשנות את דעתם. התוכן הוא יקר. אם תמשיך להשקיע בו ללא אופטימיזציה נכונה עבור מנועי החיפוש, זה יהיה לסחוט כספים מתקציב מסע הפרסום שלך אבל לא תראה חזרה שום תוצאה.

 

סיכום

 

שיווק דיגיטאלי תלוי אופטימיזציה למנועי חיפוש ועסקים שחושבים אחרת להגביל את הביצועים שלהם בחלל הדיגיטאלי. זכור SEO יכול להיות ברכה מאסיבית לביצועי התוכן שלך בחיפוש, אשר, בתורו, מוביל לדירוג טוב יותר. וזה אומר יותר תנועה, הפניות, המרות והכנסות. זה מה שכל העסקים צריכים!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש