סודות מקצועיים לקידום אתרים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/9/2017 17:48 ● ערב ערב 2826
אם אתה מתכוון לפרסם תוכן באתר שלך בכל מקרה, כדאי גם לקחת את הזמן כדי לוודא ש- Google שמה לב למאמץ שלך. גלה אילו מילות מפתח וביטויים אנשים מחפשים כמו גם במה ואיך אתה יכול להיות תחרותי, ובנה לך גיליון אלקטרוני למעקב אחר מילות המפתח
סודות מקצועיים לקידום אתרים

 

בצע מחקר על מילות המפתח שלך

 

אם אתה מתכוון לפרסם תוכן באתר שלך בכל מקרה, כדאי גם לקחת את הזמן כדי לוודא ש- Google שמה לב למאמץ שלך. גלה אילו מילות מפתח וביטויים אנשים מחפשים כמו גם במה ואיך אתה יכול להיות תחרותי, ובנה לך גיליון אלקטרוני למעקב אחר מילות המפתח. עקוב אחר מספר הפעמים שבהן אתה משתמש במילות המפתח בתוכן שלך, והשתמש בכלים המתאימים כדי לעקוב אחר המקומות שבהם אתה מדורג עבור מילות המפתח שאליהן אתה ממקד. אינך יודע איפה להתחיל? בדוק את המדריך המקיף והמפורט שכתבתי על מחקר מילות מפתח עבור קידום אתרים SEO.

 

תן למילות המפתח לעבוד עבורך

 

פעם, להיות כותב תוכן עבור קידום אתרים SEO היה פשוט למדי, מה שהיה עלייך לעשות פשוט לזרוק לתוך המאמר שלך את מילות המפתח אבל המצב השתנה ולא ניתן לעשות זאת יותר. ככל שאנו מתקדמים גם האלגוריתם של גוגל מתעדכן. אמנם עדיין צריך לכלול את מילת המפתח במאמר שלך, אך צריך לעשות זאת בחוכמה בהקשר הנכון ובאופן שבו מילות המפתח משתלבות באופן טבעי. אם כך איך כותבים מאמר שישיג את המטרה, כלול את מילת המפתח שלך בכותרת, על המאמר להיות לפחות בן 500 מילים ועל מילות המפתח להופיע כ – 3 פעמים בכל המאמר. את הכותרת הראשית כתוב ב- H1, מעבר לכך השתמש בגרסאות כאלה או דומות של מילת המפתח שלך. שים לב אסור למילות המפתח להיות חריגות בתוך המאמר אתה צריך לשלב אותן באופן אידיאלי, והכי חשוב לא למרוח שוב ושוב משפטים ולחזור על עצמך. אנשים משתמשים במנועי החיפוש כדי לחפש את הביטוי המסוים כי הם רוצים ללמוד על נושא זה יותר או לקנות אותו, אז המעשה ההגיוני והנכון הוא, לתת להם את מה שהם מחפשים. כך תקבל יותר קליקים.

 

לכתוב על משהו שאכפת לו

 

לפני שאתה מתחיל לכתוב מאמר קידום אתרים אורני SEO, שאל את עצמך, את מי הוא אמור לעניין?כותבים רבים החלו לכתוב עבור מנועי החיפוש והפסיקו את המטרה האמיתית לכתוב לבני אדם, כתיבה היא סוג של שרות, אתם לא כותבים באמת עבור האלגוריתמים של Google, אתם כותבים לאנשים, כשאתה כותב, אתה צריך לתת איזה שהו ערך מוסף משלך ברמה של הבעת דעה או עצה. מה אתה יכול להוסיף שכבר לא נאמר? איזה שירות ייחודי אתה יכול לספק? איזה ידע אתה יכול לחלוק? אם אתה רוצה באמת להיות במקום הראשון, אף אחד לא צריך להכיר את התחום שלך כמו שאתה מכיר, השתמש בזה לטובתך. אתה יכול לפחות לעדכן בחדשות הקשורות לתחום שלך, מבחינת חידושים טכנולוגיים, משפטיים או גרסאות חדשות. כאשר יש ספק, הסתכל על רשימת מילות המפתח של קידום אתרים SEO וראה מה פספסת. אתה יכול לראיין מומחים בתחומך, ואם אתה מצטט אותם בפוסט שלך, הם עשויים לחלוק את התוכן שלך באמצעות הערוצים החברתיים שלהם ובדרך זו, אתה יכול למנף רשתות חברתיות גדולות כדי להגדיל את התעבורה אלייך. דאג לפרסם מאמרים באופן שוטף ולעשות את זה מספיק זמן. מאמר בן  100 מילים עם תוכן חדש טוב יותר מאשר אין תוכן בכלל. מנועי החיפוש נוטים לתת עדיפות למאמרים ארוכים, וכן סיבה טובה. נסה לייצר לפחות 600 מילים, ואם אתה יכול להגיע ל- 1000 או יותר, לך על זה. יש כבר מספיק מחקרים המראים כי מנועי החיפוש נוטים להעדיף תוכן מעמיק של לפחות 2,000 מילים ראיתי את העובדה הזו באה לידי ביטוי במקרה הספציפי של האתר שלנו. ככל שהתוכן שלך ארוך יותר, כך תעניק יותר ערך לקוראים שלך, ואת הסיכוי הטוב ביותר שיהיה לך בשיעור נמוך יותר של יציאה מדף כניסה.

 

צפה בניתוח הנתונים שלך

 

כתיבת מאמר קידום אתרים SEO הוא כמו אש, אסור לשכוח, אתה לא יכול לכתוב את התוכן שלך וללכת. עליך לעקוב באופן קבוע אחר התוכן שלך באמצעות כלים כמו Google Analytics. זמן שהייה באתר, שיעור עזיבות, ודפים לכל פעולה הם כולם חשובים יותר מאשר שימוש רב במילות מפתח. כאשר אתה חושב על זה, זה לא כל כך מפתיע. אם האתר שלך מכיל שיעור יציאה גבוה מדף כניסה, פירוש הדבר שמבקרים באתר שלך אינם נשארים זמן רב, שכן סביר להניח שהדף שלך אינו מספק להם את המידע שהם מחפשים. אם שיעור היציאה מדף הכניסה שלך גבוה, יש סיכוי טוב שהדף שלך אינו מותאם למילות המפתח המתאימות. או שהוא משעמם. אתה צריך להיות זהיר כי יש הרבה דברים שאינם קשורים לתוכן שיכול לגרום לשיעור הקפיצה שלך להפיל אותך. חלונות קופצים אגרסיביים, זמני טעינה איטיים, מודעות פוגעות או תמונות, וכל אלמנט עיצוב מכוער אחר יכולים להבריח את המבקרים. כתיבת תוכן טוב מבוסס SEO הוא לא רק כיצד נראות המילים בעיניך, זה האופן שבו הגולש רואה אותם. אם הם מעוצבים רע, אף אחד לא הולך יישאר לקרוא אותם.

 

ערוך את העבודה שלך

 

ההבדל היחיד בין מקצוע קידום אתרים SEO לסופרים ואנשים רגילים היא ביקורת ועריכה עצמית. תוכניות כמו OpenOffice, Google Docs ו- Microsoft Word הופכות את התהליך לקל הסימונים האדומים והירוקים מעניקים את רוב הסיוע. בעל עין חדה לעיצוב אסתטי חשוב גם. התרחק מפסקאות ארוכות. אם יש לך את האפשרות זה תמיד רעיון טוב שמישהו אחר יסתכל על העבודה שלך לפני שאתה מפרסם. גם אם הוא לא כותב מקצועי בתחום קידום אתרים SEO.

http://seo-google.co.il/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש