חגי תשרי בפתח ובתפארת נערכים לכבודם במלוא המרץ

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/9/2017 17:24 ● ערב ערב 2827
כמדי שנה, כשמתקרבים חגי תשרי , מתחילים לחפש מתנות לבני משפחה וחברים, וגם פריטים שונים כדי לחדש ולרענן את שולחן החג במפות, מפיות, פמוטים וכלים כדי להשרות אווירה חגיגית בבית. לא מצליחים להחליט? תנו ל"תפארת" לעזור לכם. כמו בכל שנה ולפני כל חג נערכים ב"תפארת" ודואגים שתוכלו למצוא בחנות כל מה שתצטרכו כדי לחגוג את החג כהלכתו בבית, או בבית הכנסת וגם מגוון גדול של מתנות לבני משפחה וחברים ולמארחים שאליהם אתם מוזמנים
חגי תשרי בפתח ובתפארת נערכים לכבודם במלוא המרץ

 

תגיעו ל"תפארת"  ותראו במו עיניכם מה הכינו לכם  השנה  לרגל החגים:

 

  • לכבוד השנה החדשה מבצע מיוחד ב"תפארת" - כיפות סאטן איכותיות עם סיכה פנימית ועם רקמת השם במחיר  של 15 ₪ לכיפה במקום 35 ש"ח. למבצע זה הקציבו בתפארת 1000 כיפות  וכל הקודם זוכה. 
  • מבחר גדול של טליתות, צמר בכל הגדלים, עטרות לטלית ופינות תואמות וציציות גוף מצמר בכל המידות. ומיוחד לראש  השנה וליום כיפור - טלית קטן מצמר  כולל קשירה עבודת יד לפי בקשת הלקוח במחירים אטרקטיביים ביותר.  
  • סט מהודר של תפילין  אותו שומרים עם הטלית בתיקים מהודרים שעליהם רקום שם בעל התפילין  ואותם מכינים לקראת החג במפעל הנמצא מעל לחנות .
  • כמו כן רוקמים במפעל ברקמה ממוחשבת לפי הזמנה מגוון גדול של מוצרים כמו מגבות, חלוקים, מפות ומפיות, כיסויים לחלות -  הכל כדי ליפות את שולחן החג שלכם וגם כמתנה שכל אחד ישמח לקבל.  המפעל מקבל הזמנות גם מיחידים וגם מגופים מוסדיים המבצעים הזמנה מרוכזת  של מתנות לעובדים..
  • מגוון גדול של מתנות ייחודיות מקריסטל ש"תפארת" מייבאת בעצמה ועל כן יכולה להציען ללקוחותיה במחירים אטרקטיביים במיוחד - כוס קידוש ב 80 ₪, פמוטים  ב 65 ₪, נר מלא פמוט מיני ב60 ₪ בלבד  ועוד הרבה חפצי קריסטל מהודרים במחירים מיוחדים.
  • ובנוסף מבחר גדול של מזוזות, סידורים מכל הסוגים ובשפות שונות, שפע פריטי יודאיקה   מכסף מזכוכית מכל הסוגים החל בפלסטיק וכלה בכאלו המצופות כסף טהור ועוד.
  •  לקראת חג הסוכות  מציעה "תפארת" מתנה ייחודית לקישוט הסוכה – שלושה דגמים של תמונות של ירושלים מודפסות על קנוואס בגודל  50X 70 . התמונה מוארת על ידי לדים המשולבים בה, ומחירה לכבוד החג 36 ₪ במקום 120 ₪ כולל בטריות. 
  • וכמדי שנה לקראת סוכות מביאה לכם "תפארת"  את ארבעת המינים בכל רמות ההידור, והשנה, בשונה משנים עברו,  תתקיים מכירת ארבעת המינים בחנות  וכולם מוזמנים.

אז למה אתם מחכים? הגיעו ל"תפארת" בה הכינו לכם מגוון גדול של מתנות  וגם כל מה שחסר לכם כדי לקשט את הבית ואת שולחן החג, ואם לא תמצאו מה שאתם רוצים בחנות, יכינו לכם  את מה שתרצו במפעל  בהתאם לטעמכם ולתקציבכם.
תפארת מברכת את כל עם ישראל ותושבי אילת בברכת שנה טובה בריאות פרנסה בשפע ויהיו ברוכים בכל מכל כל.


מיקום: מרכז רכטר מאחורי הבנק הבינלאומי
טל: 08-6342421
פתוח: א-ה 09:00-18:30 
שישי וערבי חג: 09:00-13:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש