ממשיכים לחזק את בית החולים ''יוספטל''

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: עומר כרמון ● 25/8/2017 14:54 ● מה נשמע 510
לצד תמיכה במאבק נגד סגירת שדה התעופה דב, יפעל משרד הבריאות להמשיך ולחזק את בית החולים 'יוספטל' בהחרגת שכר לרופאים, הקצאת מסוק, תיירות מרפא ועוד ● להסכמות אלה הגיע ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, בפגישתו בשבוע האחרון עם שר הבריאות - הרב יעקב ליצמן ובפגישה קודמת עם מנכ''ל הכללית - נועז בר ניר, מתוך הצהרה משותפת וברורה, כי בית החולים 'יוספטל' הוא נכס אסטרטגי לאילת
ממשיכים לחזק את בית החולים ''יוספטל''

בפתח הפגישות עדכן ראש העירייה את השר ואת מנכ"ל 'הכללית' בדבר אתגרי הבריאות עמם מתמודדת העיר אילת ובראשם המחסור ברופאים, בדגש על רופאי נשים וילדים, קידום הקצאת המסוק לאילת, קידום תיירות מרפא באילת ועוד. בעניין כוח האדם, הודיעו השר ומנכ"ל 'הכללית', כי יתמכו מול משרד האוצר בהקצאת תוספת פריפריה עבור כוח אדם בבית החולים 'יוספטל'. המדובר בהחרגת שכר בדומה לסל ההטבות, שאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הרווחה, שתכליתם לעודד הגעת אנשי מקצוע לעיר אילת. "סל כזה הכרחי גם עבור סגל רפואי באילת", הבהיר ראש העירייה. עוד סוכם בפגישה, כי עם סיום תכנון המנחת בשטח בית החולים, יוקצה לאילת מסוק קבוע, כפי שסוכם עם שר הבריאות. בעניין זה הורה השר לזרז את הטיפול. עוד סוכם, כי המשרד יבחן שיתוף פעולה נרחב בקידום תיירות מרפא באילת. בעניין זה עדכן מנכ"ל 'הכללית', כי 'כללית אסתטיקה' עתידה לפתוח בקרוב סניף באילת. 

כזכור, בשנים האחרונות שודרג בית החולים והורחבו בו השירותים הרפואיים בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים כולל שיפוץ כלל מחלקות בית החולים, החלפת תא לחץ חדש לטיפול בנפגעי צלילה וכן בנייה והרחבה של מחלקת הילדים והמחלקה לרפואה דחופה. זאת לצד הפיכת בית החולים למוקד למידה למתמחים, קליטת אחיות ורופאים מומחים וכן, שירותים חדשים ופתיחת מרפאות חדשות. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש