הסרת שיער בלייזר

מאת: אביבה סלע ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/7/2017 17:48 ● מה נשמע 506
אתם שואלים ואביבה עונה ● אביבה סלע - מנהלת 'לייזר אסטתיקס' הקליניקה להסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר

 

אתם שואלים ואביבה עונה

 

 

  • אני בעלת עור בהיר וצבע השערות כהה אשר מעוניינת להסיר שיער ברגליים שאלתי היא כמה טיפולים אצטרך לעבור והאם נכון להמתין 3 חודשים בין טיפול לטיפול כפי ששמעתי ממכון כלשהו?

תשובה- טיפול הסרת שיער בלייזר, מצריך מספר טיפולים, מאחר והשיער צומח במחזוריות, מה שדורש טיפול בשורשי השערות שעדיין יכולים להצמיח שיער. מספר הטיפולים  משתנה בהתאם לאזור הטיפול, צבע השיער וצפיפותו. לפי הנתונים שציינת , קרי עור בהיר ושערה כהה , את מתאימה מאוד לטיפולי לייזר והתוצאות יכולות להיות מהירות מאוד , אם כי זה מאוד אינדיבידואלי . 
בתשובה לשאלתך השנייה,  3 חודשים המתנה בין הטיפולים הוא בהחלט זמן המתנה ארוך . מומלץ להגיע לטיפול אחת לחודש וחצי בטיפולי גוף ואחת לחודש בטיפולי פנים.  בהצלחה!


  • האם יש סיכונים בטיפולי לייזר ואם כן ממה הם נובעים ?

תשובה- בטיפולי לייזר אין סיכונים , אך לעיתים נדירות יכולים להיגרם  נזקים ואלה  נובעים אך ורק מחוסר ידע או חוסר מקצועיות של המטפלות המבצעות את הטיפול. מטפלות לא מיומנות יכולות להביא לכדי כוויות באזור המטופל , לכן  חשוב ללכת למכון אשר מחזיק צוות רפואי . עם זאת יש לציין כי ישנן תופעות לוואי טבעיות כמו, אדמומיות ורגישות באזור הגילוח אשר נעלמים תוך ימים ספורים. חשוב לציין, שקרן הלייזר אינה מסרטנת או מסוכנת. מכשירי הלייזר מאושרים על ידי משרדי הבריאות הישראלי והאמריקאי ונחשבים למקובלים מאוד בעולם הרפואה.


 

  • אני מאוד מעוניינת להסיר שיער בכל הגוף אבל רוצה לדעת (בגדול) מה באמת קורה בגוף כאשר הלייזר עובר עליו ?

תשובה- הסרת שיער בלייזר הינו טיפול קצר, אשר מתבצע ללא הרדמה כלשהי (תלוי בסוג המכשיר). בעת הטיפול, סופגת קרן הלייזר את השערה, מחממת  אותה כך שהחום יעבור אל השורש, עד שהיא הורסת אותו ומונעת ממנו יכולת להצמיח שערה מחדש. קרני הלייזר פוגעות בעשרות שורשי שערות בו זמנית, בעוצמות של גלי אור קבועים, כפי שמתוכנתים מראש במחשב. בו זמנית מקרר הלייזר את העור, על מנת למנוע כווית מן הלייזר.


  • האם לאחר טיפולי לייזר יש לנוח בבית , האם זה מגביל במשהו או משבש שגרה?

למעט אדמומית נקודתית ולעתים תחושת רגישות קלה שחולפות תוך שעות ספורות, אין כל כאב או אי נעימות לאחר הטיפול, ואפשר בהחלט לשוב לשגרת היום. כדי להקל על תחושת הרגישות (אם קיימת כזאת) , אפשר למרוח לאחר הטיפול מעט קרם אלוורה.  


  • אני מעוניינת לרכוש מכשיר בייתי להסרת שיער בלייזר ורציתי לדעת למה עליי לשים לב בעת קניית המכשיר, ומאלה סכנות להיזהר והאם יש הבדל משמעותי בתוצאות או בדרך בין המכשיר הביתי למכשיר של המכונים. תודה קרן.

תשובה - שלום קרן. חוץ מהשם הדומה אין שום דמיון בין המכשירים הביתיים לאלו של המרפאות ואף אם תחשבי ברצינות ,תביני שלא יתכן שיש למכשירים הביתיים את העוצמות הגבוהות שיש בלייזר המקצועי אשר קיים בקליניקות הטובות.  בהצלחה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש