מרק - תיקונים בבית

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/7/2017 17:13 ● ערב ערב 2821
נכון שתמיד טוב שיש הנדי מן בבית? ● אחד שיודע לעשות את כל העבודות והתיקונים ולטפל בתקלות במהירות, בסבלנות וביעילות? ● אז הגעתם ממש למקום הנכון – 'מרק תיקונים' ● תיקונים עם ערך מוסף ● כנסו לכתבה ותיווכחו
מרק - תיקונים בבית

מאז שמרק זוכר את עצמו, הוא אהב אתגרים ועם כשרון וצמא לידע, למד לעשות כמעט הכל בתחום התיקונים והשיפוצים בבית, הנדי מן - כבר אמרנו? ומאז, כבר מעל ל- 30 שנה, שהוא עושה את כל העבודות הקטנות כגדולות בבית בעצמו והחליט שעם הנסיון והאהבה לאנשים אפשר גם לעזור לאחרים. החליט וגם עשה ופתח את העסק 'מרק תיקונים בבית'.

 

כולנו צריכים הנדי מן בבית


אינספור פעמים שיש לנו תקלות, עבודות קטנות, שיפוצים קלים בבית, ואנחנו לא ממש יודעים איך לעשות את זה, מתייאשים ודוחים. עכשיו כבר לא צריך לדאוג: יש לנו כאן באילת הנדי מן חביב, איש נעים הליכות, שמעבר לתיקון שיעשה לכם בבית, יהיה גם אוזן קשבת, ובמיוחד עם ידע נרחב בהמון נושאים אחרים, יוכל גם לתת עצה קטנה מהלב, והמחירים אצל מרק נוחים עד מאוד.

 

אז אילו שירותים תוכלו לקבל אצל מרק?


החלפה ותיקון של גופי תאורה, עבודות אינסטלציה, החלפת ברזים, עבודות צבע בבית. תיקון מדפים בכלל ובארונות בפרט, תיקון דלתות בארונות, תיקון דלתות חדרים שאינן נסגרות, החלפת צילינדרים. תחזוקה וטיפול במצננים. 
קניתם ארון, מדפים, שולחן או כל דבר שמצריך הרכבה, מרק ירכיב לכם את המוצר בכיף ובאהבה. דבר נוסף מאוד חשוב בעיר חמה כמו שלנו - הוא התריסים - מכירים את זה שאתם מנסים להגיף תריס, ואחד השלבים לא נסגר, אחר כך שניים וכן הלאה, ובכן גם את זה מרק יתקן עבורכם וכמובן גם תריסי גלילה שהידית שלהם נקרעת חדשות לבקרים או הגלגלת בתריס עצמו שנשברת ועוד ועוד ועוד. אז מה הבעיה? בעצם בכל תקלה, בעיה, עבודה, התקשרו אל מרק, והכל יבוא על פתרונו במקצועיות ובנחת, עם חיוך ועצה לבבית, כי מרק הוא איש של נתינה והוא אוהב לעזור וגם יודע איך.


ליצירת קשר: מרק - 050-5263861.  


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש