חוף קיסוסקי - ממלכת הספורט הימי

מאת: אביבה דקל ● 26/7/2017 13:20 ● ערב ערב 2821
אתם באילת והחלום שלכם הוא להגיע לחוף הים האדום ולהתנסות בכל סוג של ספורט ימי שאפשר ליהנות ממנו? 'חוף קיסוסקי' הוא החוף בשבילכם
חוף קיסוסקי - ממלכת הספורט הימי

צילום: חניתה קיסוס

 

ספורט ימי זה קיסוסקי 

 

רוצים לערוך אירוע מיוחד במינו כמו יום הולדת לילדכם שיהיה שונה ומרגש והילדים שישתתפו בו ידברו עליו הרבה זמן אחרי שכבר חגגו בגדול על החוף ובים? 'חוף קיסוסקי' הוא החוף בשבילכם. 
רוצים להתרווח בחוף מסודר בשמש או לשבת בצל וליהנות מכוס קפה או מנשנוש טעים? 'חוף קיסוסקי' הוא החוף בשבילכם.

'חוף קיסוסקי' הוא בהחלט חוויה מיוחדת במינה. מאז נפתח ב- 1987, המקום הולך ומשתדרג ומתחדש ללא הרף וכיום, תוכלו למצוא בו ספורט ימי מכל הסוגים ולכל הגילאים. החוף משלב פעילות ימית לילדים ולמבוגרים - החל מסירות מנוע לנהיגה עצמית, קיאקים, פדלים ובננה, דרך אבובים, קרייזי-שארק (אבוב ישיבה) ומצנחי ים, ועד אופנוע ים לחובבי האקסטרים. כמובן שאם תרצו, תוכלו היום גם לקבל שיעורי סקי, שבזמן בו נפתח החוף היה הספורט הימי היחיד ממנו יכולתם ליהנות כאן.

 

 

יעקב ושי קיסוס הם הבעלים של החוף, כשיעקב הוא מי שדואג לצד המנהלי מול הרשויות, שי אחראי על שיווק, קבוצות ואירועים, ואחיהם איציק נבחר על ידם לנהל את המקום, והוא אחראי בפועל על התפעול של כל הספורט הימי. יחד הם עושים הכל כדי שכל מי שמבקר בחוף ימצא בו את מה שהוא אוהב וייהנה מהאפשרויות הרבות שיש לחוף להציע. ואם תרצו להנציח את עצמכם מבלים בספורט ימי אצל קיסוסקי, תמיד תוכלו למצוא בחוף את חניתה - צלמת החוף, שתצלם אתכם בכל פעילות ספורט ימי שתרצו

אבל לא רק ספורט ימי. ב'חוף קיסוסקי' דק עץ, משטחי דשא סינטטי, ספות ראטן, כורסאות, כסאות בר ומיטות שיזוף, משטחי הצללה גדולים וכן גשרים לירידה נוחה לרחצה בים. ואם אתם רעבים, תוכלו לשבת במסעדת החוף וליהנות משניצלונים, מטוסטים, מצ'יפס, מפיצות, מסלטים, מהמבורגר ועוד במחירים סבירים, וליהנות מבירה צוננת, משקה קל או קפה. החוף מכבד את המחירים המומלצים על ידי עיריית אילת - בקבוק מים ב-5 ₪, קרטיב ב-4 ₪ ועוד.


בערבים הופך המקום לפינה שקטה ורומנטית בה אפשר להתרווח על כורסה עד חצות וליהנות מאווירה קסומה עם כוס בירה כשמנגד נוצצים אורותיה של עקבה.

מתכננים אירוע? ב'חוף קיסוסקי' ניתן לערוך אירועים שונים כגון ימי הולדת, ערבי גיבוש לחברות ועוד.


מיקום: בין מלון U SUITES לקניון 'מול הים'.
פתוח: שבעה ימים בשבוע.
טלפון ליצירת קשר: 08-6372088.
הפעילות הספורטיבית נערכת החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד השקיעה. 
לפרטים נוספים, מחירון ותמונות מהמתרחש בחוף, ניתן להיכנס לאתר WWW.KISUSKI.CO.IL 
ובפייסבוק - 'חוף קיסוסקי אילת'.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש