מוסך א. מ. גלס זגגות רכב

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 12/7/2017 18:23 ● מה נשמע 504
צריכים עבודת זגגות לרכב? מוסך א.מ. גלס הוא המקום עבורכם ● עם 15 שנות וותק בתחום, יעניקו לכם ארטיום והצוות את השירות הטוב, המקצועי והאמין ● מחפשים ריפודים איכותיים לרכב? גם את זה תמצאו כאן ● תנו קפיצה, לא תתחרטו
מוסך א. מ. גלס זגגות רכב

15 שנים כבר פועל בעיר מוסך א.מ גלס ששמו הולך לפניו. זו איכות העבודה, היחס והשירות שעושים את ההבדל ולא בכדי הלקוחות חוזרים לכאן בכל פעם שהם צריכים עבודה בתחום.
בין השירותים שתקבלו במוסך א.מ. גלס בנוסף לשירותי הזגגות, גם עבודות ריפוד לרכבים מכל הסוגים. את מחלקת הריפוד במוסך הקים מאיר טטרואשווילי, והיום ממשיכים בא.מ.גלס להפעיל את מחלקת הריפודים בהנהלתו המקצועית של ארטיום בעל המוסך.

 


השירות כולל החלפה, התקנה ותיקון ריפודים. היחס והשירות במוסך א.מ. גלס הוא אישי ונותן מענה ותשומת לב מיוחדת לכל בקשה של הלקוח. במקום אפשר לרכוש ריפודים מוכנים מכל סוגי החומרים, ובנוסף תוכלו לקבל ריפודים מיוחדים המיוצרים במקום מחומר דמוי עור גרמני משובח בצבעים שונים וגם מבדים מיוחדים לרכבים. כמו כן מכינים כאן כיסויי הגה, שטיחים ללוח שעונים, תיקון מנגנונים ושטיחי פי.וי.סי לתא המטען. 
ביצוע העבודות הוא מקצועי ביותר ונעשה בעזרת כלים ומכשירים מקצועיים הטובים בתחום. הכל לפי טעמו ובקשתו של הלקוח ולשביעות רצונו המלאה. במוסך א.מ. גלס מרפדים רכבים פרטיים, מוניות וגם משאיות, מיניבוסים ואוטובוסים. העבודות מתבצעות תוך זמן קצר, בעמידה בלוח זמנים, המחירים גמישים ונוחים, ונהגי מוניות נהנים כאן ממחירים מיוחדים.
שירות נוסף שתקבלו במוסך א.מ גלס הוא שירות תיקון ריפודים, תקרות ושטיחים ליאכטות .
שמו הטוב של המוסך עובר מפה לאוזן וכבר רכש לעצמו מאות לקוחות מרוצים בעיר.
אפשר להתרשם מהעבודות המבוצעות במחלקת הריפוד בפייסבוק "א.מ. גלס".


א.מ.גלס
כתובת: הנגר 1 אזור תעשיה
טל: 08-6335818, נייד -  053-4915136
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-17:00, 
יום שישי- 8:00-12:00.    


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש