ג'ק קובה - לפני שאתן רצות לקנות חזיות ספורט - כל מה שאתן חייבות לדעת

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 12/7/2017 12:06 ● ערב ערב 2819
עושות ספורט? מעולה! ● הנה כמה טיפים חשובים לקניית חזיית ספורט מקצועית שלא רק תהיה יפה, אלא גם תתאים לגוף שלכן ולא פחות חשוב- לספורט שאתן עושות
ג'ק קובה - לפני שאתן רצות לקנות חזיות ספורט - כל מה שאתן חייבות לדעת

רוב חזיות הספורט שיש לנו בארון הן יפות, אופנתיות ומספקות אחלה תמונה לאינסטוש. הבעיה איתן היא שהן לא ממש מחזיקות את מה שהן אמורות להחזיק ותוצאה היא שאנחנו משקיעות באימון אקסטרה תשומת לב בלוודא ששום דבר לא זז או ברח, ותודו שזה מתיש אפילו יותר מהאימון עצמו. לפעמים הבעיה היא בהיקף החזה שגדול מדי ביחס לקאפ או ההפך. במקרים אחרים, החזה מקבל צורה שטוחה ולא מחמיאה ולפעמים זה פשוט לא נוח. 

 

אז איך מוודאים שלא מבזבזים זמן וכסף על חזיות ספורט שלא מספקות את הסחורה? הנה כמה טיפים חשובים לקניית חזיות ספורט יפות ומקצועיות:

 

 

1.המידה - גם חזיית ספורט צריכה להיות במידה שלך
בואי נדבר רגע על המידות של חזיות הספורט. למה לרוב חזיות הספורט יש מידות של S-XL?! נדמה שכולם שכחו שחזיית ספורט חייבת להיות קודם כל חזייה לכל דבר, ולכן המטרה היא שהיא תתאים את עצמה אלייך, ולא את אליה. חפשי חזיית ספורט עם מידת החזייה האמיתית שלך, כזו שמתאימה לך כמו שכל החזיות האחרות שלך מתאימות לך, פשוט מפני שהן במידה המדויקת שלך.

2.הבד צריך לנשום - בדיוק כמוך
כשבוחרים חזיית ספורט, חשוב לשים לב שמשולבים בה בדים מנדפי זיעה, שהם, תסכימו איתנו, הכרחיים בקנייה מהסוג הזה. החזייה יכולה להיות יפה, נוחה ואפילו במידה הנכונה ועדיין, אם הבד לא נושם ומנדף זיעה, את תרגישי כאילו התקלחת הרגע עם הבגדים, ואת זה אנחנו ממש לא רוצות. 

3.לא כל חזיית ספורט מתאימה לכל סוגי הספורט
הנה חידוש - חזיית ספורט שמותאמת לסוג הספורט שאת עושה ומעוצבת בהתאם לסוג האימון הגופני והמאמץ. 


רוצה דוגמה? בבקשה: לאימוני פילאטיס, יוגה או כל פעילות אנאירובית אחרת, קני חזייה שמותאמת לפעילות בעצימות נמוכה עם קרסים מרופדים או ללא קרסים בכלל. לאימוני הליכה לכי על חזייה שהדגש אצלה הוא על בדים רכים ומנדפי זיעה הנצמדים לגוף ולא זזים בזמן הפעילות, עם כתפיות בולמות זעזועים שיתמכו כהלכה. לאימוני ריצה או כל פעילות אירובית אחרת אל תתפשרי על חזייה שלא מתאימה לאינטנסיביות של הספורט, וודאי שהיא תתמוך ותרים את החזה ושתהיה רצועת גב רחבה לתמיכה נוספת. בקיצור, בחרי חזיית ספורט שתיתן דגש למה שנכון לסוג הפעילות הגופנית שבחרת ותתמוך, במקום להפריע. 

4.גם חזיית ספורט קונים אצל המומחים לחזיות
והנה אולי הטיפ הכי חשוב. לקנות אצל מומחים בתחום. בדיוק כמו שאת נעלי הספורט שלך את תקני בחנויות ספורט, כך גם את חזיות הספורט שלך תקני אצל מומחים לחזיות שידעו להבין מה את מחפשת ולהתאים לך את החזייה הנכונה מבחינת קאפ, היקף, גזרה וצבע. 

 

הדור הבא של חזיות הספורט כבר כאן


אז אחרי שהבנו מה חשוב והכרחי בקניית חזיית ספורט, נספר לכם על חזיות הספורט החדשות של JACK KUBA שבזכותן תוכלו להיפרד מכל מה שליווה אתכן עד היום בחדרי הכושר, בשיעורי היוגה או בשבילי הפארק. מי שאחראית על הבשורה החדשה היא רשת חנויות הבוטיק להלבשה תחתונה JACK KUBA. בכל אחת מ- 33 חנויות הרשת תמצאי את הדור הבא של חזיות הספורט שהן למעשה שילוב מושלם בין הטכנולוגיה של החזיות לבין הטכנולוגיה של עולם הספורט. 

 

סוף סוף חזיית ספורט שהיא קודם כל חזייה


חזיות הספורט של JACK KUBA מגיעות במידות מדויקות של חזיות - כן כן, עם מספרים ואותיות כמו כל חזייה רגילה והכי חשוב - מתאימות גם לבעלות חזה גדול, אפילו עד קאפH . יותר מזה, החזיות מותאמות לסוגי הספורט השונים ומחולקות לקטגוריות:Low, Medium, High בהתאם לעצימות הספורט שאת עושה.

 

 

בשורה ענקית לבעלות חזה גדול


אם ניחנת בחזה גדול או בהיקף רחב, בטח עד היום התקשית למצוא חזיית ספורט מתאימה. לא עוד. חזיות הספורט של JACK KUBA מתאימות גם לחזה גדול (עד קאפ H!) בזכות טכנולוגיות ייחודיות המבטיחות תמיכה יוצאת דופן ששומרת שהחזה יישאר צמוד לגוף ובזכות כתפיות נוחות ואלסטיות וחיתוך לייזר בגב שלא חותכים את הגוף בזמן הפעילות הגופנית. בנוסף תמצאי בחזיות רצועת גב רחבה לתמיכה נוספת ואף אופציה ל- T BACK שנותן תמיכה נוספת לגב.


אז יאללה, נתראה באימון הבא...
את חזיות הספורט של Jack kuba לא ניתן להשיג בחנויות הספורט אלא רק בחנויות הרשת
אתן מוזמנות לצפות בקולקצייה החדשה

http://www.jackkuba.com/sportsbras/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש