לייזר אסטתיק חוגגת 20

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: ● 12/7/2017 09:01 ● מה נשמע 504
מי לא מכיר את אביבה סלע, זו שכולנו כבר מכנים 'אביבה לייזר', הבעלים הבלתי נלאית של 'לייזר אסתטיק' והכהנת הגדולה של תחום טיפולי הלייזר באילת?● היא הייתה הראשונה שהביאה את הבשורת השקט שאחרי השערה, עכשיו היא חוגגת 20 וכולנו נהנים ● במתחם 'לייזר אסתטיק' שהתרחב והפך למתחם של שלל טיפולים, תוכלו לא רק להסיר שיער, אלא גם לבצע שורה של הזרקות, לבצע ניתוחים אסתטיים, לעבור טיפול להעלמת נימי דם, להצר היקפים, להילחם בצלוליטס ועוד, והכל תחת קורת גג אחת● אשה שהיא אימפריה כבר אמרנו?
לייזר אסטתיק חוגגת 20

אם קורה שאני פוגשת אנשים המעוניינים לעבור טיפולי לייזר ומציעה להם כמטופלת מן המניין לעשות את זה אצל אביבה מ'לייזר אסתטיק' ומגלה פעם אחר פעם שכולם מכירים את השם, זה אומר שהמקום תפס. ולא רק המקום, אלא גם שמם של הטיפולים האיכותיים, התוצאות, הצוות המקצועי ומגוון הטיפולים שניתנים תחת קורת גג אחת, עושים את שלהם, ועדיין לא דיברנו על 20 שנות וותק, שאיך שלא תסתכלו על זה, הם כרטיס הביקור החשוב של אביבה. אחרי הכל, כשמדובר בגוף שלנו, אין משהו חשוב יותר מאשר ניסיון ותוצאות על פני השטח, ועם אלפי לקוחות מרוצים של 'לייזר אסתטיק' אי אפשר להתווכח.

 

מה שטוב בחיפה, טוב באילת


היא החלה את דרכה בתחום טיפולי הלייזר בדיוק לפני 20 שנה והייתה ממקימות רשת 'נטורפיל' בחיפה, שהביאה לארץ את בשורת טיפולי השרת השיער בלייזר. אחרי 8 שנים היא ארזה פקלאות והדרימה לאילת, מביאה איתה את שנות הידע והוותק בתחום לעיר שטרם ידעה הסרת שיער מה היא. מאז במשך 12 שנים באילת ו- 20 שנים בסך הכל, מנצחת אביבה סלע ביד רמה על הממלכה שלה- 'לייזר אסתטיק' שהוציאה מקרבה אלפי נשים וגברים מרוצים, לקוחות שמברכים אותה בכל יום מחדש בדרך לבריכה או לים וכבר שכחו את בעיית השיער שהייתה להם. ואם לא די בכל אלו, הרי שאביבה הייתה גם הראשונה שהביאה לעיר את המכשיר החדיש שמאפשר טיפול בהסרת שיער גם בעור שזוף.
מעבר לאפשרות שקיימת היום להסיר שיער מעור שזוף, איזה עוד שינויים נרשמו בתחום מאז ועד היום?
אביבה: "אם בעבר טיפול כאב והשאיר לעיתים רחוקות סימנים על הגוף, הרי שזה כבר מזמן לא קיים. היום הטיפול הוא ידידותי, נעים ואפילו מפנק.
הבדל נוסף הוא שהיום עם המכשיר החדש, התוצאות נראות כבר אחרי מספר קצר של טיפולים. למעשה שינוי כבר אפשר להרגיש אחרי הטיפול הראשון.
אם בעבר הסרת שיער הייתה יותר נחלתם של נשים, הרי שככל שעובר הזמן יותר ויותר גברים נחשפים לטיפול ומצביעים ברגליים בעד. היום זה 60% נשים אצלן האזורים הפופולאריים הם: רגליים, מפשעות ובית שחי, לעומת 40% גברים אצלם האזורים המועדפים הם: חזה, בטן, גב וכתפיים. אם תשאלי מה טרם נפתר, לצערי עדיין לא ניתן להסיר בלייזר שיער לבן, זה מה שאומר שצריך להקדים תרופה למכה ולא לאפשר לשיער להלבין".
לצד אלפי המטופלים הבוגרים שלה, מתגאה אביבה במאות מטופלים צעירים, מה שהביא אותה לפתוח מחלקת הסרת שיער לבני נוער. ומה זה אומר?  "בני נוער רבים רוצים אבל חוששים. הם מבולבלים, לא יודעים ואצלנו הם מוצאים אוזן קשבת, פגישת היכרות ללא תשלום, הכוונה, עבודה אישית שנעשית איתם במלוא הרגישות. יש כמובן את הביישניות והביישנים שמקבלים כאן טיפול מקצועי נטו ומשתחררים. לצד הצעירים שמגיעים בעצמם, יש לא מעט נשים וגברים שמפנים ל'לייזר אסתטיק' את הבנים או הבנות שלהם כשהם מתבגרים, על מנת שלא יסבלו את מה שהם, ההורים, סבלו בצעירותם- גילוחים, פצעים, מוגבלויות, בושה ועוד".
בעידן בו כל אחת מביאה מכשיר להסרת שיער בלייזר, במה את טובה יותר? אני תוהה ואביבה עונה ללא היסוס: "עם 20 שנות וותק שאני מביאה בתחום אי אפשר להתווכח. אני מחזיקה צוות של אחיות מקצועיות וותיקות שעובדות במקצועיות ומעניקות מענה נכון לפתרון כל מצב ובעייה. אצלי לייזר זה לייזר, התוצאות הן לטווח ארוך והטיפול מבוצע על ידי המכשור הכי יקר ובטוח, שלא כל קליניקה יכולה להרשות לעצמה לרכוש. 
לפעמים, כשהמחירים המוצעים נמוכים מדי, זה צריך להאיר אצל הלקוחות נורה אדומה, למעט כשמדובר במבצעים של 'לייזר אסתטיק' לרגל חגיגות ה-20 שנה. תחשבי על זה שבעלות של כוס קפה קטן אחד ביום (9.5 ₪) למשך שנה, את יוצאת עם גוף שלם חלק למשעי. לא שווה? (290 ₪ כל חודש במשך 12 חודשים לטיפול הסרת שיער מכל הגוף ללא הגבלת טיפולים. המבצע יתקיים עד סוף חודש יולי, חודש חגיגות ה- 20).

 

'לייזר אסתטיק'- לא רק טיפולים להסרת שיער


'לייזר אסתטיק' הפכה כבר מזמן למתחם של סוגי טיפולים שונים ולא רק טיפולים להסרת שיער בלייזר. 
- אם את או אתה סובלים מנימי דם ברגליים ולא אוהבים איך שזה נראה, ב'לייזר אסתטיק' תמצאו פתרון לבעייה- רופאה מומחית בתחום, התחילה זה מכבר לבצע כאן טיפולים בהעלמת הנימים באמצעות הזרקות. ותאמינו לאביבה שמבטיחה שאחרי ארבעה טיפולים בלבד כבר רואים טוב מאוד את התוצאות.
- אתם לא אוהבים את האף שלכם? את חושבת על הגדלת חזה אבל לא רוצה לנסוע כל הדרך למרכז הארץ רק כדי לפגוש מנתח פלסטי ולשמוע מה הוא חושב? ב'לייזר אסתטיק' תוכלו לפגוש את ד"ר עומר וולף, פלסטיקאי בכיר מבית החולים 'אסף הרופא', שמעניק כאן ייעוצים לניתוחים פלסטיים שונים ומקצר לכם את הדרך ואת התהיות". (מבוטחי כללית פלטיניום זכאיים ל – 50% הנחה על הניתוחים הפלסטיים).
- מעוניינים בהזרקות בוטוקס או חומצה הילארונית? גם את הטיפול הזה תוכלו לקבל ב'לייזר אסתטיק' עם מיטב החומרים החדשניים והאיכותיים בתחום ותהיו בטוחים שמכאן תמצאו צעירים יותר, רעננים יותר ומלבד מחמאות, אף אחד לא יוכל לנחש שעברתם טיפול. את התוצאות יראו כבר לאחר הטיפול הראשון.
- רוצים לרדת לים אבל לא סובלים יותר את קרני השמש הצולות? רוצים לרדת לשפת הים שזופים ולהסתפק בישיבה מתחת לצל? מקלחון השיזוף של 'לייזר אסתטיק' יעשה לכם את העבודה. בעלות של 10 ₪ לשיזוף ברכישת כרטיסייה של 10 שיזופים כל אחד יכול.

 

 

 

תתחדשו- מכשיר חדש הגיע ל'לייזר אסתטיק'


מהפכת היופי של 'לייזר אסתטיק' נמשכת. לרגל חגיגות ה – 20 התחדש המתחם במכשיר חדש הפועל על גלי אולטרסאונד, שעושה קסמים בבעיה הכי מטרידה את הנשים- בעיית הצלוליטס. מי לא מכירה את התחושה המבישה להיפרד מהמכנס בים ולחשוף את עור התפוז שלא עושה לך טוב מאחור? מי לא מכירה את העובדה שגם לאחר שעות ארוכות של ספורט את לא מצליחה למצק את המקומות הרצויים והצלוליטס לא נפרד? המכונה החדשה תפתור לך בדיוק את הבעייה הזו באזורי הרגל האחורית, הישבן והידיים. "תוך 4-5 טיפולים כבר רואים את התוצאות", מבטיחה אביבה בגאווה וחותמת לדבריה על בלעדיות בעיר גם במכשיר המיוחד והאיכותי הזה. עם אותו מכשיר תוכלו גם להצר היקפים עד 8 ס"מ בכל חלקי הגוף: רגליים, ישבן ובטן אגב טיפול נעים וממסאז'. אביבה מבטיחה מחירים מפתיעים ומפתים לרגל ההשקה של המכשיר כבר בימים הקרובים.
אז תחשבו על זה ככה, שתחת קורת גג אחת ב'לייזר אסתטיק', אתם יכולים לצאת גם חלקים, גם ללא נימים, גם בלי צלוליטס, בלי קמטים וגם שזופים, אז תגידו אתם שזה לא חלום?
ורק כדי לסבר את האוזן, המקום פתוח במשך כל ימות השבוע עד השעה 24:00 בלילה רק כדי לעמוד בדרישה של אלפי הלקוחות המרוצים עליהם נמנים צעירים, חיילים ומבוגרים, נשים וגברים כאחד ועם עובדות לא מתווכחים.


לייזר אסתטיק
מיקום: מעונות מכבי- צמוד לקופת חולים 'מכבי’
ימים ושעות פתיחה: ימים א'-ה' 9:00-24:00, יום ו' 8:00 עד שעה לפני כניסת השבת, שבת- מצאת השבת ועד 24:00.
טלפון- 08-6-32-32-22


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש