ג’וני קעקועים

מאת: דורית בן נון ● צילום: ● 12/7/2017 08:49 ● מה נשמע 504
הסטודיו לקעקועים של ג'וני במרכז תיירות, הוא המקום להגשים את החלום ● במקצועיות בלתי מתפשרת צוות המקעקעים ג'וני וורוניקה, מלווה, מכוון, מקשיב ומתמקד בלקוח ובקעקוע המיוחד לו ● מעבר לסטודיו החדשני, הצבוע וממותג בצבע הסגול, היחס והפרגון חשובים לא פחות לצמד המקעקעים שלוקחים את המקצוע לרמה בינלאומית
ג’וני קעקועים

הסטודיו של ג'וני נפתח לפני כשנה, לאחר שחוג הלקוחות אותם קעקעו הוא וורוניקה בבית הלך וגדל והיה צורך לתת מענה לקהל גדול יותר. "כשהבנו שהעסק הולך ונהיה רציני, פתחנו את הסטודיו שיאפשר לנו לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר, מתחילת התהליך שבו מגיע הלקוח , מתייעץ מראה לנו דוגמאות, ועד לסקיצה המושלמת", אומר ג'וני. 

 

טוב יותר, מקורי יותר וחדשני יותר... 


ג'וני טיש וורוניקה וקוני, ציירת במקצועה, המעניקה ערך מוסף ייחודי בכך שהסקיצות המתקבלות הן ברמה אומנותית הכי גבוהה שיש, מקעקעים כבר מספר שנים את רוב סגנונות, עם דגש והתמחות בקעקועי:  
וריאליזם  .New school , dott work
"תמיד נכוון את הלקוח למשהו מקורי יותר, חדשני יותר וגדול יותר. ניתן ליהנות במקום גם מסקיצות בעיצוב אישי המתקבלות תוך כדי ישיבה ומחשבה משותפת עם אחד מאמני הסטודיו", אומר ג'וני וורוניקה מוסיפה: "מעבר לכך שקעקועים היום זה אופנה, חשוב ללכת עם טרנדים מקוריים, יצירתיים, שנשארים כך לשנים". 
בסטודיו החדשני והמעוצב, משתמשים השניים בציוד ודיו מהמותגים הטובים והמובילים בעולם. העבודה בסטודיו מתבצעת בתנאים סטריליים ומוקפדים ביותר, ללא כל פשרה. עם רישיון לניהול עסק וכמובן רישיון ממשרד הבריאות שהוא חשוב והכרחי לעסק מסוג זה. “היום העבודה מתבצעת במכונה חדשנית שאינה מרעישה, ועם ציוד חד פעמי שלא דורש סטריליזציה ונזרק לאחר השימוש אחרי כל לקוח", מסביר לנו ג'וני. ומוסיף כי המשחה הטיפולית בה הם משתמשים לאחר הקעקוע, היא בעצם חמאה, המכילה חומרים טבעיים בלבד כגון: שמנים של קוקוס, שקדים, חמאת שיאה "ועוד חומרים המסייעים לריפוי ושימור הקעקוע לטווח ארוך". 

 


מלווים את הלקוח לאורך כל התהליך 


כל לקוח שנכנס לסטודיו מתקבל באהבה ופרגון, בין אם ג'וני פנוי לקבלם או וורוניקה אין חדר סגור. הלקוח יכול לראות ולחוות את התהליך עוד לפני הקעקוע עצמו, דבר שנותן ביטחון רב והרגשת קירבה וביטחון. "לנשים שרוצות לקעקע במקום אינטימי, יש את וורוניקה וניתנת האפשרות להתקעקע מאחורי פרגוד. מעבר לכך, כל לקוח יכול לבחור את המקעקע שלו במידה והוא פנוי, שנינו לרשות הלקוחות תמיד", אומר ג'וני. 

בסטודיו ניתן גם לתקן או לשנות קעקועים כאלה שנעשו בעבר ללא חשיבה או אצל מקעקע לא מקצועי ולהפוך את הקעקוע לעכשווי יותר, מקצועי יותר ונכון יותר ללקוח, בנוסף ניתן גם לחדש קעקועים ישנים בהתייחסות לכל קעקוע ולמגבלותיו. "מגיעים אלינו מכל הארץ", אומר ג'וני, "הלקוחות החוזרים ושמנו הטוב ההולך לפנינו הם הדבר החשוב. לדעת שהמקצועיות והמקוריות שלנו מנצחים”. 

ואכן הדינמיקה והפרגון ההדדי בין שני המקעקעים מורגשת בכל פינה. אווירה נעימה, אוזן קשבת, מקצועיות בלתי מתפשרת והכי חשוב המקוריות. 


 JOHNNY's TATTOO
כתובת: מרכז תיירות קומה שנייה במרפסת (בצמוד לברדק) 
שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי 12:30-
יום שישי ויום שבת 16:00-24:00 .
 טלפון: 054-2304303 
מייל: johnnytish@gmail.com
חפשו אותנו בפייסבוק: johnnytishtatoo


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש