בחרתם לצלול עם לאקי דייברס? בחרתם נכון

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 28/6/2017 16:44 ● מה נשמע 502
כיצד בוחרים מועדון צלילה? בוחרים מועדון וותיק ומנוסה, מועדון שהמדריכים העובדים בו רואים בצלילה את אהבתם הגדולה וברזומה שלהם הרבה מאוד שעות צלילה והדרכה ● סיבה נוספת לבחור במועדון מסוים היא המיקום שלו - מועדון הצלילה 'לאקי דייברס' הוא שילוב של כל אלה
בחרתם לצלול עם לאקי דייברס? בחרתם נכון

את מועדון הצלילה 'לאקי דייברס' הקים עמי בן צבי בשארם א- שייך ובאילת בשנת 1976, והוא אחד המועדונים הוותיקים באילת. כיום פועל המועדון ב'חוף אלמוג' על חוף מלון U CORAL BEACH  במרחק של עשרים מטר מקו המים, במקום בו נמצאים אתרי הצלילה היפים של אילת: שמורת האלמוגים, הסטיל, היתוש ועוד, כך שאין צורך בנסיעות והסעות כדי להגיע לאתרי הצלילה.  
במועדון פינות ישיבה מוצלות ונעימות המשקיפות על חוף הים, כיתות לימוד ממוזגות, מקלחות חמות בימות החורף, תה/קפה לכולם, בתי קפה/מסעדות במרחק של מטרים ספורים והעיקר אווירה טובה ונינוחה.

 

הבית של הצוללים באילת


'לאקי דייברס' מנוהל מאז ועד היום על ידי בעליו, עמי בן צבי. ברזומה של עמי שנים רבות של צלילה והדרכת צוללים. המועדון מדורג 5 כוכבים ובית ספר למדריכי צלילה חבר בארגון הצלילה "פאדי", הארגון הגדול והיוקרתי בעולם, והוא מציע מגוון גדול של קורסים, החל מדרגת צולל מתחיל ועד לדרגת מדריך ואפשר לבחור לעבור בו החל מקורס "גלה את הצלילה", הנמשך חצי יום, דרך קורס כוכב אחד הנמשך חמישה ימים ועד לקורס המקנה לתלמידיו דרגת מדריך, קורס מדריכים המתקיים באילת 4 פעמים בשנה. כל הקורסים מקנים לעוברים אותם תעודת הסמכה.

 

ליהנות מנפלאות התת ימי עם המועדון הנכון. לאקי דייברס


'לאקי דייברס' מזמין את בני אילת ללמוד מקצוע מעניין כמדריך צלילה ולעבוד במועדון בתנאי שכר מהטובים באילת. מדריך צלילה של  "פאדי" יכול למצוא עבודה לא רק באילת, אלא בכל אתרי צלילה בעולם.
"המדריכים שלנו כולם תושבי אילת, מדריכי צלילה מנוסים שחלקם עובדים במועדון למעלה משלושים שנה", מספר עמי בן צבי. המנהל המקצועי של המועדון הוא פול יואכים, מנהל מקצועי, שברזומה שלו למעלה מ-30 שנות צלילה במסגרת המועדון כמדריך. רוב המדריכים ב'לאקי דייברס'  עובדים במועדון שנים רבות, ולא מתחלפים חדשות לבקרים. המדריכים כולם מנוסים ביותר ורואים במועדון את הבית שלהם. עמי גאה בעובדה שרבים מבעלי מועדוני צלילה ומדריכי צלילה באילת וברחבי הארץ התחילו את דרכם ב'לאקי דייברס' ושומרים על קשר עם המועדון.
'לאקי דייברס' הוא מועדון המתנהל באווירה משפחתית, ורבים מתושבי אילת למדו לצלול בו. אנשים שסיימו כאן קורסים בשנות השבעים, חוזרים למועדון  מרחבי הארץ וגם מחו"ל ומתרגשים בכל פעם כאילו הגיעו הביתה. ב'לאקי דייברס' לא מקבלים קבוצות גדולות בו זמנית, מה ששומר על האווירה המיוחדת של המועדון.

"לפני כשבוע", מספר עמי, "הגיע למועדון מדרום אמריקה צולל שעבר קורס ב'לאקי דייברס' בשנת 1976 וההתרגשות היתה גדולה, בעיקר כשראינו צילומים שהביא אתו, של מדריכים שהסמיכו אותו באותה עת, ואנחנו עדיין שומרים אתם על קשר", הוא אומר ומציין: "המחירים ב'לאקי דייברס' זולים במיוחד היות ואנחנו לא עובדים עם סוכנים ולא משלמים עמלות. כל צולל משלם את אותו המחיר שמשלם מישהו אחר הצולל לידו. אין אצלנו מחירים מיוחדים לארגונים או חברות. לעומת זאת יש ב'לאקי דייברס' מבצעים מיוחדים קבועים לאילתים. לדוגמא: קורס צלילה כוכב אחד -790 ₪, קורס כוכב 1+2 -1300 ₪ וצלילת היכרות ב -160 ₪.  ב'לאקי דייברס' ילדים מגיל שמונה יכולים להשתתף בצלילת היכרות, והחל מגיל 12 הם כבר יכולים לעשות קורס כוכב אחד וכוכב שני.


טלפון ליצירת קשר: 08-6323466
המועדון פתוח שבעה ימים בשבוע  מהשעה 09:00 ועד 17:00.

www.luckydivers.com


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש